dinsdag 14 februari 2023

Caroline is jarig

 Vandaag is Caroline jarig en daarom stuurde ik haar een kaart met een mooie bos bloemen. Deze mallen mochten al heel snel uit het bakje met ongebruikte materialen (dat kunnen lang niet alle stansen zeggen, haha).


Caroline, ook vanuit mijn blogplekje wens ik je een heel fijne verjaardag en een mooi nieuw levensjaar. 

Ik heb het best druk met gastdesigner-kaarten maken (vind ik superleuk!), want ik sta weer in een top 3 van een een challenge, ditmaal ben ik mega trots, want dat is met deze kaart:


Op het challengeblog Kleuren met potloden, waar ik voor het eerst meedeed omdat ik eindelijk een keer trots ben op mijn kleurwerk met kleurpotloden. 


Hoe gaaf is dat?

25 opmerkingen:

jackelien zei

Wat een super mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.
Gefeliciteerd met je top plaatsje.
Groetjes Jackelien

Freubelmina zei

Een heel gezellige boeketje voor de jarige job maakte je en terecht gewonnen met de leuke -prachtig- ingekleurde sneeuwpopjes xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooi bloemenboeket heb je gemaakt zeg. Wauw. Die bloemen stansen zijn ontzettend mooi. Wat gaaf dat je gewonnen hebt met je potlood ingekleurde kaart. Goed gedaan. Het is ook gewoon een heleeeeeeeeee mooie kaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart voor de jarige!
Gefeliciteerd met je top kaartje is dan ook prachtig ingekleurd dik verdiend.fijne dag, groetjes Doris

Elizabeth zei

Ja, je kaarten zijn ook heel mooi! Dus ik snap we dat je in de top staat...
Wat een mooi kaartje voor Caroline, wat kun je toch veel met stansen.
De bloemen lijken wel echt en dat papier erom heen; gaaf!

Trijntje zei

Wat heb je mooi boeket voor Caroline gemaakt . Deze mallen zijn ook erg leuk. Jammer om ze in je bakje te laten zitten. Gefeliciteerd met je toppertje
Die is ook erg mooi. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Brachtige bloemenkaart voor de jarige. Gefeliciteerd met je toppers. Altijd leuk.

Wat je schrijft over de kleuren is helemaal waar. Heb er nog een aantal al gemaakt die verdeeld over dit jaar op mijn blog zullen verschijnen.

Lieve groet, Petra

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Angelique
Hele mooi bos bloemen
Van harte met je welverdiende plaats bij de toppertjes
Fijne dag liefs Martha

De Breimeisjes zei

Ah, wat leuk, weer in de prijzen gevallen!
En de kaart voor Caroline is ook weer prachtig.

Irene zei

Een beeldig verjaardagsboeket en dikke proficiat me je stralende sneeuwmankaart, die is echt zó super leuk en vrolijk! Ik heb er eindelijk ook iets mee gedaan.. komt donderdag maar haaaaalt het niet bij deze 😉!
XxIrene

Franciens Haakwerk zei

Wat een fleurige kaart, helemaal in mijn kleuren haha. Je gaat goed met je kaarten zeg, groet Francien

Anita van Deur zei

Super mooi je verjaardagskaart mooie bloem wrapper en bloemen natuurlijk :) Gefeliciteerd met je welverdiende topper.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooi grote bos bloemen

gefeliciteerd met je toppertje hij is supermooie en het is altijd leuk om gast designer te mogen zijn
en raad eens wat ik zocht van de week naar een wat oudere mal op de site van hobbynu en daar vond ik ook nog de stempels van de sneeuwpopjes dus heb ik hem nu zelf sinds gisteren, dus zo handig nu heb ik ze van jou digitaal ( die kan ik dan gebruiken voor psp om tafereeltjes ect. te maken) en ik kan zelf ook stempelen hoe gaaf is dat
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Mooie bloemenkaart heb je voor Caroline gemaakt.
En je bent terecht trots op je topkaartje, ik vind hem ook prachtig gekleurd!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een prachtig boeket voor de jarige Caroline en wat leuk dat je GD mag zijn. Het is ook wel een heel lief en mooi kaartje waar je mee gewonnen hebt. Terecht verdiend.
xxx Margreet

Frederika zei

Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Terecht toch om trots op je mooie werk te zijn. 🥳🥳
Groetjes Frederika

Trudy zei

Wat een prachtige bos bloemen heb je gemaakt en succes met je GD kaarten!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig wat een mooie bos bloemen op je leuke felicitatie-kaart Angélique. Ik vind de hele kaart vrolijkheid uitstralen. Wat leuk dat je zoveel toppertjes behaald hebt, gefeliciteerd en ik ben nu al benieuwd naar je gast-designer kaarten.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ontzettend leuk om zo'n bosje bloemen op te sturen, dat zijn de leukste kaartjes vind ik.
Volgens mij heb ik deze kerstkaart gemist, maar, wauw, wat heb je dit mooi gekleurd zeg, terrecht dat je winnaar bent gehouden!!

Daphne zei

Bent GEWORDEN!!

Nelleke zei

Gefeliciteerd met jouw topplekje, jou kaart is ook gewoon heel erg leuk. Dus echt ene terechte winnaar. Ook jouw bos bloemen is weer zo mooi, wat ene mooie bloemen heb je gebruikt, die ga je vaker pakken. De klokjes zijn ook zo gaaf! Groet, Nelleke

GerJanne zei

Oh ja die stans heb ik ook en zeker al gebruikt...maar nog niet vaak. Dan komt hij toch weer in de vergetelhoek. Zo dom. Dus gauw weer eens opvissen, want wat is jouw kaart leuk geworden!
Echt perfect voor een verjaardag.
En je winnende kaart is ook zo mooi gekleurd, terechte winnaar!

Caroline Cards zei

Bedankt voor de prachtige kaart. Zo leuk om ook op een kaart een bos bloemen te krijgen.
Gefeliciteerd met je topkaart het is ook een super gave kaart!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Caroline was er blij mee en terecht, want een heel erg mooie kaart! gaaf boeket samengesteld, een feestelijk geheel. van harte met je topper, die is dan ook ook super!

blauwruitje zei

Gefeliciteerd met je behaalde plekje. Krijg je meteen weer zin om weer aan de slag te gaan.