donderdag 20 april 2023

12e kerstkaart 2023

 In een uurtje dat ik over had maakte ik een kerstkaart, ik wilde het overbekende roze/zwart/witte blok van Craft Sensations gebruiken.
Als eerste koos ik het plaatje, ik knipte het uit zonder het witte randje wat ik achteraf beter mét had kunnen doen. Goed om te merken dat een wit randje om plaatjes soms juist voor een beter contrast met de achtergrond zorgt.


Het plaatje plakte ik op een ster van dp, daaronder een iets grotere ster van dp. De verticale strook vond ik toevallig tussen de restjes papier en vond ik er perfect bij passen. De onderste laag dp plakte ik op een lichtroze basiskaart. De tekst kwam op een roze rechthoek, daaronder plakte ik een rechthoek van zilverkleurig glitterkarton.  Een paar sterren van zilverkleurig holografisch karton maakte het geheel af.
Deze kaart link ik weer bij 52 Weeks to Christmas, het blog die ervoor zorgt dat ik in december geen kaartenstress heb.

Gisteren was uiteindelijk nog een heel mooi dag met prachtig weer waar we van hebben genoten, we hebben een ptachtige wandeling gemaakt bij Ommen.
Vandaag  mogen we (bonus)kleindochter Ellemijn een dagje lenen 😊

32 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het is een schitterende kaart Angelique…ik heb hem vergroot zitten bekijken en ik vind hem juist wel mooi zonder wit randje!
Leuk met de bling bling sterren die springen er extra uit….Veel plezier met de kleine meid xx

Frederika zei

Een heerlijk gevoel om het op tijd af te hebben. Het is weer een superlieve mooie kaart.
Groetjes Frederika

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kerstkaart. Leuk met dat plaatje. Ja, soms is zo'n wit randje juist heel handig. Wat fijn dat jullie lekker genieten. Veel plezier met (bonus)kleindochter.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Het blijft een leuk blok dp!!
Schattig kaartje.
Leuk dat Ellemijn en dagje komt en dat zal voor haar moeder wel fijn zijn, kan ze even een dagje bijkomen, want het zal allemaal niet meevallen met haar been.
Veel plezier.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuk plaatje!
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Annemarie en Merit zei

Ja wij hebben hetzelfde papier gebruikt, leuk blok is het he...hier laatst een hele serie gemaakt, komen er telkens wat op de blog. Hele leuke kaart heb je gemaakt.
ja gisteren was een schitterende dag, heerlijk gewoon soort kadootje.
Vandaag heel veel plezier met de kleindochter.
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Het is een prachtige kerstkaart Angelique, alles past heel mooi bij elkaar en geniet van de kleine meid.

Trijntje zei

Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt. Mooi met dit papier en een schattig plaatje. Veel plezier met de kleine meid. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wat een schattige kerstkaart, heel mooie papiertjes. Groetjes Doris

Jantine zei

Heel leuke kaart, Angélique! Ik vind het plaatje ook zonder het witte randje erg mooi hoor!
Veel plezier vandaag met Ellemijn.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

De Breimeisjes zei

Ja, wat een heerlijke zonnige dag gisteren! Hier in 't noorden is 't nu wat somber.
Leuke kaart!
Heel veel plezier met Ellemijn!

Irene zei

Dat blok is ook zo gaaf, héél leuk geworden!
XxIrene

Marjan zei

Mij stoort het helemaal niet dat er geen wit randje omheen zit, al begrijp ik wel dat je dan meer contrast hebt. Maar het is zo ook mooi. Prachtig kaartje en wat een leuk papier is dit!
Gisteren was een heel verschil met dinsdag, heerlijk weer. En ook nu weer prutweer... hoop toch dat het nou eens lente wordt!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Mooi designpapier heb je bij dit plaatje gebruikt.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige plaatje ik mis het witte randje niet het past juist goed zo op de achtergrond als geheel
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een gezellige kerstkaart heb je gemaakt. Mooi met die grote ster.
Groetjes van Henriët

Diny zei

heel mooi kaartje in deze kleuren Angelique!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een prachtige kaart met die mooie kleuren. Ik mis het witte rondje niet hoor.
Heel veel plezier met de kleine Ellemijn.
xxx Margreet

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een vrolijke kaart en mooie stanskeuze Angélique.

Lieve groet, Petra

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Al doende leert men, toch is het een leuke kaart geworden. Groet, Nelleke

joke zei

Al heb je geen wit randje erom geknipt, hij is geweldig hoor met dat leuke blok.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Nou, niks mis mee hoor. Ik weet niet of het met een wit randje echt mooier was geworden. het si een heel leuk kaartje.
Fijn dat het toch nog mooi was met de wandeling. Is toch leuker wandelen, als de zon schijnt.

Martha zei

Wat een leukerd, dit kerstkaartje, Angelique
Alles past zo mooi bij elkaar!
Fijne dag geniet van Ellemijn!
Liefs Martha

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Elizabeth zei

Ja, dat blok ken ik wel... Het is een mooie kleurstelling en de kaart ziet er feestelijk uit!

Trudy zei

Leuk kerstkaartje met het mooie papierblok!
Groetjes en alvast een fijn weekend, Trudy

Kaartenkraam zei

Prachtige kerstkaart, zo'n schattige mok zou ik wel willen hebben ;-)
Dat er geen wit randje om zit vind ik niet storend hoor.
Jullie hebben vast een fijne dag gehad met Ellemijn en hopelijk ook mooi weer zodat je wat kon ondernemen.

groetjes van Ank

karin zei

Hehe, eindelijk gelukt om een reactie te plaatsen bij je, gisteren kreeg ik het niet voor elkaar.
Prachtig kaartje met dat leuke kopje erop. Ik knip meestal met een wit randje rond een plaatje of stempeltje. Staat het niet naar mijn zin kan ik nog altijd het eraf knippen.
Fijn weekend,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een plaatje van een kerstkaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Hoi Angelique
Bedankt voor je prachtige kaartje voor mijn verjaardag, wat origineel dat vosje met tulpen in zijn bek! Van de week zal ik nog een foto maken met alle kaarten en op mijn blog zetten!
Groetjes en nog een fijne avond, Trudy

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, een wit randje zorgt inderdaad voor wat meer contrast, maar ik vind het zo ook wel mooi hoor!
groetjes
Nancy 52WTC