vrijdag 28 april 2023

Kaart voor Marjan

 Gisteren was Marjan jarig en ik stuurde haar een kaart. Het leekmij leuk om voor haar een kaart te maken met de techniek die bij de liftchallenge wordt gevraagd, daar Marjan één van de drie liftteamleden is.
Ik had het heel mooi in  ijn hoofd, jammer genoeg werd het resultaat een stuk minder mooi.

Ik maakte een maskstencil met behulp van een grote bloem, deze legde ik op een vel wit papier en ik stempelde over de rand tulpen (Marianne Design) in geel, oranje en rode tinten, er kwamen wat groene blaadjes en takjes tussen. "Gefeliciteerd " in het midden.
Ik vind het stempelwerk niet helemaal mooi egaal geworden. 
Het dp vond ik er mooi bij passen, het komt uit een heel oud blokje.
De binnenkant kreeg deze keer ook een beetje aandacht.


Marjan heeft de kaart ontvangen en was er blij mee.

Ik ga nu naar mijn werk, heb een drukke dag vandaag vanwege de vrije dag gisteren.
Fijne dag allemaal!

23 opmerkingen:

Daphne zei

Ik vind het wel héél erg mooi.
Wat een leuk idee, om een bloem als stencil te gebruiken.
Mooie vrolijke kleurtjes.
Werk de vandaag, ik ben juist weer vrij, hihi

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en mooi gecombineerd met de dp!

Creaellenknutselsite zei

ik vind het een mooi kaart geworden met de vrolijke kleurtjes en mooi gestempeld in de cirkel
groetjes ellen

Diny zei

Mooi kaartje heb je voor Marjan gemaakt!
Mooi dat je de LiftChallenge hebt gebruikt!
Ik had de Challenge van DCL gebruikt voor haar kaartje!
Groetjes Diny

Sarah zei

Leuk! Ik vind hem toch heel geslaagd hoor. Tof dat je in een bloemvorm stempelde. Ik had hetzelfde idee, alleen weet ik niet of mijn kaartje al aangekomen is. 📮
Succes op je werk!

Marjan zei

Absoluut ben ik er blij mee, het is een mooie, vrolijke en fleurige kaart met deze mooie kleuren en leuke stempels! Het achtergrondpapier past er zeker goed bij! Nogmaals dankjewel en fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Trijntje zei

Het ziet er heel mooi uit. We verwachten soms te veel van ons zelf en zijn te kritisch….. met stempels en inkten is best moeilijk…. Maar je hebt de kaart erg mooi gemaakt en een leuke lieve tekst met de bloemen er binnenin. Heel mooi.Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Dan moet het in jouw hoofd er toch wel ER-RUG MOOI uitzien, want ik vind de kaart een schoonheid! En ik lees dat Marjan er blij mee is...

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je dat mooi gedaan zeg. Echt prachtig. De stempels die je gebruikt hebt zijn geweldig zo. Heel mooi.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Nou, volgens mij mag je heel tevreden zijn met deze mooie stempelkaart hoor. De achtergrond maakt hem nóg specialer.
Zelfs de binnenkant heb je aandacht gegeven.
Hoop dat je werkdag vandaag meegevallen is.
xxx Margreet

Martha zei

Nou Angelique ik kan je zeggen dat ik het een supermooie kaart vind!
Zo fleurig en kleurrijk met die mooie bloemetjes!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Ik vind hem wel heel goed gelukt hoor Angelique! En zo te lezen was Marjan er ook erg blij mee. Dankjewel voor het meedoen met de lift!

blauwruitje zei

Jij ziet misschien alles wat beter had gekund maar als je dat niet weet is het een heel fraai kunstwerkje geworden.

Freubelmina zei

Nou ik doe het je niet na Angelique, ik vind hem echt wel supermooi en kleurrijk! Xx

GerJanne zei

Soms heb je bet zo naders in je hoofd en dan is het resultaat een beetje teleurstellend. Maar dan vergeet je dus dat wij niet in jouw hoofd hebben gekeken toen je de kaart bedacht. Want wij zien alleen maar een erg mooie en vrolijke kaart!

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan en dat dessinpapier past er perfect bij, heel mooi!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Een hele vrolijke kaart van Marjan met stempels dus dat zit wel goed!!!
xx Gerie

Cornelie zei

Begrijp niet zo goed waarom je niet tevreden bent. Het is een mooie, fleurig kaart geworden en het geeft door het stencil een speels effect. idd heel mooi samen met het achtergrondpapier. Hartstikke leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie vrolijke kleuren ook gebruikt. Het DP pas er inderdaad erg mooi bij.

Groetjes, Astrid.

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuke kaart Angélique, zo fleurig en vrolijk zijn ook de kleuren.

Ook jou wil ik bedanken voor de mooie (en vooral grappige) kaart die ik ontving voor mijn verjaardag. Ik heb ze gewoon al uitgepakt zodat ik er ook zo lang mogelijk van genieten kan.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Ik vind het een super fleurige voorjaarskaart geworden!
Groetjes Trudy

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een mooi vrolijke kaart voor Marjan.
Is ze vast heel blij mee.

Groetnis fan Ina

De Breimeisjes zei

Een vrolijk boeket, prachtige kaart!