vrijdag 7 april 2023

40 jaar getrouwd

 Vorige week waren GerJanne en Peter 40 jaar getrouwd, het zal de meesten van jullie niet ontgaan zijn.
Ik vond het leuk om het jubilerende stel een kaart te sturen, met name omdat GerJanne zelf altijd heel attent is met kaarten sturen en dan geldt, zoals ik haar al schreef, "de glimlach die je uitstuurt komt altijd bij je terug".


Echte lovebirds toch? Ik ben benieuwd wat de ene vogel de andere toefluisterd, het zal vast wat liefs zijn 😆

Ik wens jullie allemaal fijne Paasdagen.
Wij zijn eerste Paasdag bij Remco's ouders en tweede Paasdag komen mijn moeder en mijn beide zonen eten, gezellig.

Ook deze kaart link ik op het Kaartjes Inspiratie Challengeblog want er staan cijfers op de kaart.

Blogger heeft weer wat raars: er worden oude reacties die allang gepubliceerd zijn, soms van wel 12 jaar geleden(!) opeens als spam gemarkeerd, weer een extra handeling erbij om die berichten weer terug te zetten, anders worden de plaatsers steeds als spammers aangemerkt. Blogger blijft verbazen, haha.

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje met de love birds Fijne dag!

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuke kaart! Dat zal zeer zeker gewaardeerd worden.

Lieve groet, Petra

Freubelmina zei

Aaaaaw wat een lieffie Angelique!
Fijne paasdagen gewenst xx

Martha zei

Wat een lief schattig kaartje Angelique
Lief die vogeltjes daar zal GerJanne en Peter blij mee zijn!
Fijn weekend liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart. Echt te schattig met die lovebirds.
Hele fijne paasdagen gewenst.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Super gaaf kaartje voor het bruidspaar Angelique en ja wat zal de lovebird influisteren hè?! Hele gezellige paasdagen!!!!
xx Gerie

Elly zei

Wat een leukerd deze kaart.
Bedankt voor je deelname bij KIC
Fijne paasdagen, groetjes Elly DT

marian zei

Wat een mooie kaart heb je voor hun trouwdag gemaakt, ook de vorige kaart voor je oom vind ik super mooi.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de tortelende parkeitjes wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt
fijne pasen
groetjes ellen

Daphne zei

Ach, wat leuk bedacht, de love-birds🥰.
Heel lief zoals de ene de ander iets liefs in het oortje zegt.
Die Blogger, ik weet niet hoor.....ik kreeg laatst een mail dat er een post van mij verwijderd was omdat het aanstootgevend was en in strijd met de Blogger regels.
Als ik het aan wilde vechten kon dat.
Het was een bericht uit 2012, notabene.

Frederika zei

Een superlieve kaart. Daar wordt je vrolijk van. Fijne paasdagen toegewenst 🐥🐤🐥

De Breimeisjes zei

Wat raar van Blogger...

Hele leuke kaart!
En goede plannen voor de paasdagen: veel plezier en een fijn weekend gewenst!

!neke zei

Heel leuk de kaart voor Gerjanne en haar man !!!
Groeten Ineke

Kaartenkraam zei

Ja die oude reacties krijg ik al een paar maand in mijn spam box, soms zijn het er heel veel.
Wat een leuke kaart heb je voor het paar gemaakt, leuk met die lovebirds er op!

Fijne paasdagen!
groetjes van Ank

GerJanne zei

Hoi Angélique,... ja echte lovebirds. Zo leuk! Vooral omdat ik zelf die stans niet heb.
Hij staat hier nu nog te pronken. Ik ga ze boven ophangen. Kan ik er nog lang van genieten.
Ik heb dat ook al een heel poos, die reacties. Ik snap het niet.. zouden die terug gezet zijn of zo? Inderdaad sommige van 2012, 2013. Heel soms zit er ook echte spam tussen, van lang geleden.

Elizabeth zei

Een hele leuke kaart met die twee vogels op een hartjes achtergrond!
Wat een vreemde blogger perikelen; ik heb dit nog niet gemerkt... Het zal eens een poosje goed gaan hè..
De Brandweerdeken komt nog een keer in z'n geheel hoor! Guus krijgt hem voor zijn verjaardag binnenkort...
Fijne Paasdagen, groetjes van Elizabeth

Margreet zei

Wat een enige kaart voor het bruidspaar en ik ben idd ook benieuwd wat er gefluisterd wordt...
Ik heb al vaker over die Bloggerperikelen gelezen. Heb er zelf gelukkig nog geen last van.
Geniet van de Paasdagen!
xxx Margreet

juffrouw Ooievaar zei

Wat een gezellige kaart, inderdaad echte ❤️ birds :)
Leuk dat je pasen met de familie viert, daar gaat het toch om.
Gaat het een beetje met je moeder, het is niet niks om na zoveel jaren getrouwd te zijn geweest je man te verliezen.
Fijne Paasdagen, Anita

Henriët zei

Wat een lieve kaart voor GerJanne en Peter.
Fijne paasdagen!
Groetjes van Henriët

LisannesKaartenhobby zei

Ah wat lief en mooi deze kaart voor Gerjanne! Heel mooi in het rood, robijnen staan als teken voor een 40-jarig jubileum las ik net. Symbolische kleur dus op je kaart ;) Gerjanne is er blij mee lees ik hierboven: missie geslaagd! Fijne Paasdagen!

Hobbygroet,
Lisanne

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kaart met deze mooie vogels voor GerJanne en Peter. Groeten Trijntje

Marjan zei

Supergave kaart, de love birds Gerjanne en Peter, ze zien er vrolijk en blij uit, zoals GerJanne volgens mij ook is.
Ja, datzelfde heb ik ook, die heel erg oude reacties die ineens opduiken in de spam, raarrrr!!
Goed weekend nog!

Marjolein zei

Wat een leuke, vrolijke kaart! Mooi gemaakt. Groeten Marjolein

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart!
Hier ook die reacties in spam en altijd van dezelfde afzender!
Fijne Paasdagen en groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met de love birds.
Hier ook heel oude berichten en ook van dezelfde afzender komen opeens in de spam terecht heel raar. Fijne dag, groetjes Doris