maandag 17 april 2023

Nog een jarige cliënt

 En alweer was er een cliënt jarig, 91 werd deze mevrouw.
Laatst vertelde ze mij dat ze steeds niet op de bloemennamen "narcis" en "hortensia" kon komen en daarom een ezelsbruggetje had bedacht:"hornar"; het helpt haar echt. Vandaar dat ik er voor koos om narcissen op haar verjaardagskaart te maken.


Zo is het toch een vrolijke voorjaarskaart voor de jarige?
Ik hoor vast na mijn vakantie wat deze mevrouw ervan vond.
Ik link de kaart bij Dutch Card Lovers vanwege de gele narcissen. 

Bij Do All Kreatives heb ik nog een topplaatsje bemachtigd met de kaart voor Nevv



Kijk GerJanne,  gelukt! Met ook dank aan Margreet en Annemarie.

30 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke vrolijke voorjaarskaart met mooie bloemen. Daar zal mevrouw vast blij mee zijn!
Ik heb nog even terug gekeken op je blog en wat een super leuke kaarten heb je geplaatst!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Zulke ezelsbruggetjes verzin ik ook al mijn hele leven voor mezelf😉. Slim van deze mevrouw.
Je had ipv van harte ook van Horte kunnen zetten op deze kaart🤣, alhoewel ik mij afvraag of een mevrouw op deze leeftijd dat zou snappen.
Nee, misschien beter dat je dat niet hebt gedaan.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie vrolijke verjaardagskaart kaart gemaakt met dit leuke mandje met bloemen. Gefeliciteerd met je topper. En een fijne vakantie. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Wat leuk en een handig ezelsbruggetje voor deze mevrouw. Een hele leuke kaart Angélique.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooi narcissen wat heb je ze mooi bewerkt
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

en natuurlijk ook gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Martha zei

Wat een leuk fleurig kaartje, Angelique
Slim dat ezelsbruggetje
Van harte met je topkaartje!
Fijne dag liefs Martha

De Breimeisjes zei

Prachtige en vrolijke verjaardagskaart, vol voorjaar! Ja, narcissen, ik ben er dol op! En blauwe druifjes vind ik ook heel leuk.

Anita van Deur zei

Slim van de dame en je kaart vind ik heel mooi geworden met de druifjes en narcissen, gefeliciteerd met je toppertje!

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijke kaart voor de jarige mevr..daar zal ze blij mee zijn .
Heerlijk he ezelsbruggetjes kun je wel onthouden (ik zelf ook).
fijne vakantie...enne twee foto;s naast elkaar.
Liefs en een fijne dag vandaag Annemarie en Merit

karin zei

Mooi kaartje met de prachtige bos bloemen erop.
Ik herken dat om niet op een naam te komen, mijn moeder die ook 91 is heeft dat regelmatig.
Groetjes,
Karin

carla zei

Een hele mooie kaart met het mandje vol voorjaarsbloeiers.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Knap van je client om er een ezelsbruggetje voor te maken.
Wat een mooie vrolijke kaar heb je voor haar gemaakt.
Proficiat met je topper (ik was daar ook een mede-topper).
2 foto's naast elkaar: knap gedaan.
Fijne vakantie.
xxx Margreet

Anoniem zei

Super dit prachtige boeket met gele blommen…hier word je vrolijk van toch!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Diny zei

Heel mooi kaartje is dit...en gefeliciteerd met je topper!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een vrolijke voorjaarskaart heb je gemaakt.
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je cliënt. Zo leuk om iedereen een persoonlijke kaart te maken. Heb je weer tof gedaan. En gefeliciteerd met je top plek, die kaart is ook zo leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je topplaatsje! Die kaart was ook echt zò gaaf...
Maar deze mevrouw zal ook blij zijn met de gemaakte kaart; zo leuk dat je altijd weer iets toepasselijks weet te bedenken.

Marjan zei

Wat leuk dat bruggetje van jouw cliënt, deze mooie kaart voor haar is prachtig en wat attent van jou om haar daarmee te verrassen.
Van harte met je topper en dank je wel voor het meedoen met DCL, Angelique!

joke zei

Geweldig dat ezelsbruggetje voor haar, deed dat ook altijd voor de clienten.
Mooie kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Joke

Scraptastisch zei

Wat leuk dat je kaarten voor je cliënten maakt, 91 jaar is een hele leeftijd en nu zal ze narcis wel onthouden denk ik ☺
Wat een mooie mand vol prachtige bloemen Angelique!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Wat leuk! Zo'n ezelsbruggetje klinkt voor een ander soms niet logisch, want waarom zou ze hornar wel onthouden en Narcis niet? Dat is zo leuk aan ezelsbruggetjes...Je kaart is heel geschikt met dit verhaal erbij! Zal ze vast en zeker prachtig vinden!
Geniet lekker van je vakantie en als je een klein jongetjes met een hond langs ziet lopen, kan het heel goed Jesse zijn. Ze hebben een logeerhond en hij loopt ermee alsof hij 10 is, ipv 1!

Freubelmina zei

Wat een supervrolijke kaart maakte je voor deze dame, die gaat ze zeker weten mooi vinden…
Lief hoe jij steeds iets persoonlijks maakt voor je cliënten Angelique xx

Franciens Haakwerk zei

Een lieve attente kaart voor zo'n oude dame , groeten Francien

juffrouw Ooievaar zei

Wat een gezellige kaart, echt voorjaar.
Leuk dat je dat voor je cliënten doet, echt lief!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie fleurige kaart Angélique en gefeliciteerd met je toppertje.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een vrolijk kaartje! Leuk gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

Nicole Parmentier zei

Echt een vrolijk kaartje Angelique! Dankjewel voor je bijdrage aan onze Dutch card Lovers challenge.

Ellen zei

Wat een leuke vrolijke kaart met gele narcissen Angelique! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

anja curvers zei

Mooie voorjaarskaart bedankt voor je deelname aan DCL.