donderdag 13 april 2023

Jarige cliënt

 Een cliënt van mij was jarig, hij is vrijwilliger bij de museum stoomtram, waar hij onder meer de functie stationchef heeft. 
Ook is hij fan van de hamster van Albert Heijn. Als je die twee gegevens in de creatieve hoge hoed stopt en even schud, haal je er het volgende resultaat uit:


Nog heel even en de speciale bloembollen-ritten worden weer gereden. Misschien wel leuk om te vermelden: de bollenvelden heb ik gemaakt met behulp van een stans van Action om zonnestralen mee te maken. Ik heb de mal in 3 kleuren gestanst, om-en-om teruggelegd en een deel afgesneden, ik ben erg tevreden over het resultaat.

Ik wil nog een dankjewel uitspreken naar Annemarie en Merit, die op mijn vorige blogbericht antwoord op mijn vraag gaven hoe je twee foto's naast elkaar kunt plaatsten op Blogger. Deze keer kon ik het niet uitproberen, maar binnekort vast wel.

25 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw wat een geweldige kaart!! Zo gaaf die bollenveleden! En ik heb die stans ook nog nieuw liggen hier! Wat een vondst van je om het zo te doen!
Je cliënt moet dot helemaal top vinden! Die hamster, ook. Hilarisch!
En inderdaad, die twee foto's naast elkaar. Ik had het van Margreet, hoe je dat moet doen. Maar het komt bij mij zelden voor dat ik dat wil doen, dus ik ben het alweer vergeten...het is een handigheidje dat weet ik nog wel. Ik ga even op zoek naar Annemaries reactie bij jou.

Irene zei

En dit is dus het super super leuke aan onze hobby: een grote dosis fantasie en dan proberen véél van de ontvanger in de kaart te stoppen en het zó leuk en persoonlijk te maken, een te gekke kaart met geniale bollenvelden!
XxIrene

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een geweldig leuke kaart maakte je voor deze man. Dit zal heel zeker een speciaal plekje krijgen. Heel erg leuk bedacht en uitgewerkt. Super.

Lieve groet, Petra

Margreet zei

Wat inventief met die bollenvelden (net als bij GerJanne ligt die stans hier ook nog nieuw. Het geeft een heel leuk resultaat zo.
En dan die hamster er als stationchef bij. Heel gaaf.
Wat zal je cliënt hier blij van worden.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je cliënt gemaakt met alle moooie details. Het naast elkaar plaatsen van foto’s is zeker lastig ik had ze laats in het concept mooi naast elkaar en. In he5 plaatsen gingen ze weer onder elkaar. Soms is blogger dwars. Succes ermee. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Wat slim om zo tulpenvelden te maken van deze stans Angelique, heel gaaf!!!
Super tof kaartje voor de cliënt die vrijwilliger is bij Museum stoomtrein, toevallig Hoorn-Medemblik? vast wel. Hier is ie mee in zijn nopjes dat weet ik zeker en je kaartje wordt denk ik ook een museum stuk, hihi
xx Gerie

Anita van Deur zei

Fantastisch vind ik je kaart zo persoonlijk gemaakt en een leuk idee met de zonnestralen net echt brengt zoveel diepte in de kaart!

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Daar zal je cliënt mee in zijn nopjes zijn!
Zo leuk zoals je de bollenvelden hebt gemaakt,
Fijne dag liefs Martha

Marjan zei

Echt heel gaaf Angelique, die twee dingen van je cliënt heb je heel erg leuk gecombineerd in deze superkaart, wat zul je hem er blij mee maken!!

Annemarie en Merit zei

nou wat heb jij dit fantastisch gedaan zeg alles gecombineerd waar de client fan van is...hele toffe kaart!!!!
liefs Annemarie en merit

Frederika zei

Die hoge hoed van jouw heeft er weer wat moois van gemaakt. Super kaart.

Diny zei

Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt....heel mooi met de persoonlijkedetails erop!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Heel gaaf gedaan. Zo fijn om persoonlijke kaarten te kunnen maken en jij kunt dit zo goed. Dat van die bollenvelden vind ik echt een hele goeie. Echt top gedaan.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat heb je dit weer ontzettend leuk uitgedacht! De jarige is er vast heel blij mee. En ik ga even kijken bij de antwoorden van je vorige blog.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Echt superleuk hoe je dit weer uit je hoed getoverd hebt Angélique. Deze kaart is helemaal op maat voor je cliënt gemaakt, ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Je hebt een hele mooie kaart uit je hoge hoed getoverd. Zo leuk met die bollenvelden op de achtergrond.
Groetjes van Henriët

Elizabeth zei

Die creatieve hoed van jou kan er wat van! Allemensen, wat een ontzettend leuke kaart is dit weer!

joke zei

Wat zal je client deze mooi vinden, zo persoonlijk. Gaaf gedaan.
Groetjes Joke

Ela zei

Wat een goed idee voor de bollenvelden! Het is een superleuk tafereeltje geworden en zo persoonlijk. Zal vast zeer gewaardeerd worden. Groetjes Ela

blauwruitje zei

Deze vind ik echt heel goed gelukt!

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaart met de hamster als conducteur, wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een gaaf super leuk toepasselijke verjaardag kaart.Fijn weekend, groetjes Doris

Tineke zei

Wat een super gave kaart, daar zal de jarige blij mee zijn.
Liefs van Tineke

Daphne zei

Jij bent altijd zó goed in het combineren van persoonlijke dingen op een kaart die bij de ontvanger passen, petje af!!
Wat is dit nou toch weer een ontzettende leuke kaart.

Kaartenkraam zei

Ik heb heel wat gemist op jouw blog, wat een superleuke kaart is dit.
Helemaal geweldig hoe je dit hebt uitgewerkt, TOP!

groetjes van Ank