zaterdag 7 maart 2020

Kaarten achterstand

Omdat ik een tijd niet geblogd had, heb ik aardig wat kaartjes nog niet laten zien. Geeft niets, ik maak er nu gewoon nog wat berichtjes over. Vrees niet, zo nu en dan wordt het nog wel afgewisseld met haakwerk e.d. en ik zal de meeste kaarten per 2 in een bericht plaatsen.

Ik ga voor onderstaande kaartjes terug naar november.
Voor een kennis die een vogeltje heeft maakte ik met de stempels die ik een tijd terug won bij Ela een kaartje. Een klein stempeltje gebruikte ik voor de achterkant, dat vond ik "net echt" staan. De stempelset is zo leuk!



Nog één uit november.
Bij het openen van de kaart verandert de tekst in het vakje, een erg leuk modelletje.
De tutorial van Janet Blaauw-Tuitert die ik heb gevolgd vind je hier

11 opmerkingen:

Daphne zei

Ja, goed idee!
Dat doet Hallmark ook, iets op de achterkant van hun kaarten, maakt het inderdaad héél "echt"😉
Voor een Vogel liefhebber is dit wel een erg leuke kaart.
Ik ga de tutorial eens bekijken van de tweede kaart..... dat vind ik altijd zo kunstig, zoiets, snap ik niks van, hihi.
Mooi papier heb je daarbij gebruikt.

Crealice zei

leuk idee om ook op de achterkant een leuke stempel te zetten. Dat maakt het helemaal af.

Corrie zei

Zo leuk dat je de kaarten altijd iets persoonlijks geeft.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes geeft toch iets extra's om een stempeltje op de achterkant te zetten ik doe het ook wel op de envelop aan de achterkant
groetjes ellen

zeeuwsmeisje zei

Ze zijn prachtig geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kaarten Angélique. Inderdaad een hele leuke afbeelding die je gestempeld hebt en wat is dat netjes gelukt op het glanzende karton. Dat is toch wat gladder hè? Het geeft wel een heel feestelijk effect vind ik :)
Je kaart met veranderende tekst is ook heel leuk én verrassend voor de ontvanger. Dank je wel voor de link, lijkt me leuk om ook eens te maken. Genieten hier vandaag :)
Lieve groetjes Miranda

Ron Homan zei

Mooie kaarten weer, je bent ook altijd maar bezig he...

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaarten, leuk model de onderste en super leuk met een stempeltje achteraan.Nog een fijne zondag, groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Weer ontzettend mooie kaarten. Mijn pracht exemplaar staat op de schoorsteen. Nogmaals dankjewel. Ik kijk uit naar het zien van al jouw kaarten, ook voor inspiratie. Ik heb net een sizzix big shot dus ik ga ook weer meer kaarten maken.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Sandra zei

Wat leuk! Zowel de vogeltjes als de ingenieuze vakjeskaart!👍🏼

ineke zei

Ze zijn weer erg leuk!!
Ik moet weer wat inkt aanschaffen merkte ik gisteren..de inktkussens die ik 15 jaar niet heb gebruikt zijn uitgedroogd..gek he ?? Haha dus stempelen moet nog even wachten.