vrijdag 20 maart 2020

Rijbewijs en stage

Vandaag wil ik weer 2 kaartjes laten zien.

De vriendin van mijn zoon haalde haar rijbewijs, dat verdient uiteraard een kaartje!
Ze houdt erg van zwart, maar ook goudkleurig is een favoriet.
Het woord "rijbewijs" maakte ik van roze spiegelkarton.


Mijn nichtje ging in januari op stage in Zuid-Afrika, ze doet een opleiding tot sportinstructeur. Omdat ik dit toch wel heel bijzonder vond (en stiekem ook erg spannend) heb ik haar een kaartje gestuurd voor vertrek.


Inmiddels is ze alweer terug en zit ze vol indrukken en ervaringen die ze niet snel zal vergeten.

Ik merk dat ik op sommige blogs niet meer kan reageren. Ik heb geen idee waardoor het opeens komt en wat ik eraan kan doen. Iemand tips?

Update: ik kan wel reageren, maar op blogs waar de modificatie aanstaat komt geen melding meer dat je reactie in behandeling is en dus lijkt het of je geen reactie kunt plaatsen

14 opmerkingen:

Elizabeth zei

Joooo, wat een lekker flitsende kaart ... Ze is vast een stoere meid!
Maar de sportkaart vind ik ook leuk. Totaal anders, dat wel... Mooi, de Hollandse leeuw!

Ron Homan zei

Mooie toepasselijke kaartjes weer. Erg leuk

Daphne zei

Gaaf zeg, die glimmende letters voor het rijbewijs kaartje.
Stoer en toch lief.
Het tweede kaartje past precies bij de gelegenheid.
Spannend lijkt mij, op stage naar het buitenland, zeker zo ver weg.
Leuk hoor.

Helaas kan ik je niet helpen, heb je per ongeluk misschien iets in de instellingen aangeklikt?

Corrie zei

Wat maak je toch altijd mooie kaarten voor elke gelegenheid. En ook zo heel persoonlijk.
Ik weet niet hoe het komt dat je niet kan reageren.
Het viel mij net op dat ik op het blog van atelier Valerie ook niet kon reageren.
Nadat ik op reactie plaatsen had geklikt, was alles weg. Zij heeft het zo ingesteld dat je reactie pas na goedkeuring geplaatst wordt en dat bericht kwam nu niet. Dus misschien is dat het???

Angélique zei

O dank je, ik zal dat eens in de gaten houden, het was nu inderdaad ook bij Valerie. En ik maar steeds hetzelfde typen...

Angélique zei

Inderdaad, dat was het kennelijk :-)

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. Het is zo leuk dat je voor elke gelegenheid een persoonlijke kaart kunt maken, daar word ik altijd zo blij van. Heb jij ook speciale stansmallen om de vorm van kaarten te maken? of doe jij dat op een andere manier? Er is zoveel op kaarten maak gebied dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie haha.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

blauwruitje zei

Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Blijft toch altijd een feestje om persoonlijke post te krijgen.
Fijn weekend.
Groetjes Sandra

zeeuwsmeisje zei

Wat een mooie persoonlijke kaarten heb je gemaakt. Spannend voor je nichtje zo'n stage in het buitenland die ervaringen heeft ze toch maar mooi gehad die neemt niemand haar meer af.
gr lisette

Doris knippenenplakken zei

Wat zijn je kaartjes weer super mooie gemaakt. Daar gaan ze heel blij mee zijn.
Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaarten! En wat fijn dat je nichtje inmiddels weer in het land is. Je zal nu maar in 't buitenland zitten...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele leuke kaarten heb je gemaakt Angélique, apart dat roze spiegelkarton. Gelukkig is je nichtje weer veilig thuis. Ik heb nog niet gemerkt dat ik niet kan reageren dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Misschien dat het over is na een update?
Lieve groetjes Miranda

Vera zei

Mooie persoonlijke kaarten weer. Knap dat je steeds weer iets weet te verzinnen.

Sandra zei

Wauw... strak! Echt heel knap gemaakt!