zaterdag 14 maart 2020

Vogeltjes

Begin januari trouwde Pauline van het blog Borduurderij met haar Anton en dat vond ik toch een kaartje waard. Ik weet dat Pauline wel van kleurig houdt (en van Anton, haha) en dus maakte ik de volgende vrolijke trouwkaart voor het stel. Ze hebben 2 "Abecijnse" (hopelijk goed geschreven) katten, die mochten toekijken.


Ik vind dit model kaart wel wat weg hebben van een poppenkast 😁
Van bovenaf ziet het er zo uit, het is eenvoudig plat te maken.



Ik maakte nog een kleurrijke kaart met vogels, nu voor mijn schoonzus haar verjaardag.


Ik vond het leuk om deze vogels te gebruiken en zo te kleuren, omdat ik mijn schoonzus afgelopen zomer zo zag genieten in de lorituin van dierenpark Hoenderdaell.

10 opmerkingen:

Vera zei

Mooie persoonlijke kaarten. Was iedereen zeker weten heel blij mee.

Aankleedpopje zei

Leuk hoor Crea Bea. Jij zit echt nooit stil volgens mij.

Ela zei

Heel leuk, zeker de poppenkast kaart, haha! En de poezen kwamen naar de voorstelling... Je scoorde vast weer punten met deze kaartjes😀. Groetjes Ela

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige vogeltjes leuk de 2 poesjes ervoor je andere kaartje vind ik zo schattig met de vogeltjes op het trapje
groetjes ellen

Daphne zei

Ze zijn leuk, alle twee!!
Die eerste kaart, met die diepe, maak ik ook wel eens, wat een leuk idee om in de tweede laag de vogeltjes te zetten..... dat had ik nog niet bedacht.
Dank je voor het idee.
Vrienden van ons zijn binnenkort 50 jaar getrouwd, dus wil ik een kaart voor ze maken.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaartjes. Die vogeltjes zijn zo leuk. En die katjes die toekijken. Super schattig.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een super schattige kaart voor het huwelijkspaar.
Je verjaardag kaart is schitterend met de fleurige kleuren en de leuke details.
Groetjes Doris

Crealice zei

wat een superleuke kaarten!

Pauline zei

Heel erg bedankt voor dit lieve kaartje! Die blijft de rest van ons leven bewaard natuurlijk.Ook de groetjes van de Abessijnen ;) haha

Sandra zei

Oooh, die kijkdooskaart! 😍