dinsdag 3 maart 2020

Sleutelhangers

Een paar maanden terug kreeg ik een berichtje van mijn schoonzus: ze had een blauw autootje gekocht, zo schattig! Ze kon niet anders dan het liefkozend 'koekiemonster' te noemen. En ja, ze durfde het bijna niet te vragen (de vraag kwam er toch vrij vlot uit), maar zou ik een koekiemonster-sleutelhanger voor haar kunnen en willen haken? Het had geen haast hoor!
Ergens ben ik best lief en dus kwam de sleutelhanger er.


Ik stuurde haar deze foto met het vriendelijke verzoek of mijn broer het monstertje zo snel mogelijk wilde ophalen, omdat ik anders wel erg snel door mijn koekjes heen zou zijn.
Ze was er enorm blij mee!

Mijn broer berichtte mij begin februari dat ze besloten hadden de blauwe auto snel weg te doen, het was een regelrechte miskoop, helaas.  In plaats daarvan zou er een witte komen. Hun dochters hadden de nieuwe auto al meteen gedoopt tot Baymax (een figuur uit een Disneyfilm). Hij durfde het bijna niet te vragen, maar..... oké, oké, ik snap hem al..... En oja, het zou een verrassing zijn voor mijn schoonzus, de auto zou een paar dagen later geleverd worden.

Slik..... geen patroon en eigenlijk had ik ook heel veel haast met de deken voor Remco uit het vorige blogbericht.
Ergens ben ik best wel erg lief en 1,5 dag later werd de sleutelhanger in het geheim bij mijn broer afgeleverd.


Mijn schoonzus was alweer heel blij 😊
Ik hoop dat ze met deze auto wel heel veel veilige kilometers mag maken.

Hm, best vreemd eigenlijk: ik heb mijn auto nu een jaar (zo ontzettend blij mee!) en er hangt nog steeds geen sleutelhanger aan. Daar moet ik toch eens wat aan doen.

Het is vandaag op meer blogs poppendag, neem er eens een kijkje:
Blauw en zo
Blauwruitje
Celine
Corina
De Breimeisjes
Juffrouw Ooievaar
Pippa's huis
Ria
Rita
Sandra

16 opmerkingen:

Sarah zei

Ze boffen maar met jou! Leuk!

Elizabeth zei

Haha, zo blijf je bezig! Mag ik van jou een zwarte spin sleutelhanger voor mijn nieuwe auto? Grapje hoor...
Wel leuk om steeds iets origineels te verzinnen!

Corina zei

hi hi ze houden je wel bezig, wel leuk zo'n bijpassende sleutelhanger.

Ria, zei

Heerlijk verhaal, en ja... best lief! :)

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw. Wat een leuke sleutelhangers. Ze boffen maar met jou. Jammer dat de auto een miskoop was.
Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Ah, wat een leukerds!
Ja, zo gaat dat vaak: we haken voor iedereen wat, behalve voor onszelf :-)
Overigens heb ik wel twee haakwerkjes van mezelf aan de sleutelbos, een cactus en een kipje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een bof dat jij zo lief bent Angélique hihi. Mooie originele sleutelhangers heb je gehaakt, nu nog lief zijn voor jezelf ;)
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerds Angelique, echt tof gemaakt.
Ja zo herken ik me ook altijd eerst voor iemand anders maken en dan jezelf vergeten.
Fijne dag, groetjes Doris

blauwruitje zei

Wat leuk! Zo heb je een hele persoonlijke sleutelhanger. Jammer dat de blauwe auto niet zo'n succes was, aan de kleur kan het niet gelegen hebben.
Groetjes Sandra

Haakinformatie.nl zei

Och wat is koekiemonster leuk zeg! Ik ben benieuwd wat je voor je eigen sleutelbos gaat haken.
Groetjes Lisa

Corrie zei

Tsjonge jonge, die arme koekiemonster. Waar moet ie nu naar toe?
En jij zo goed om weer een andere te maken.

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuke hangers zijn dat die brengen vast veel geluk en veilige kilometers

Pauline zei

Wat een gave sleutelhangers! En wat ben je toch een lieverd van de bovenste plank!

juffrouw Ooievaar zei

Ja, ik snapte het meteen, dat koekiemonster snel het huis uit moest ;) je wil per slot van rekening, zelf ook wel eens koekje :) Dat witte popje zegt me eerlijk gezegd niets, geeft niets hoor, als je schone zus het maar weet :) Nu ben je dan toch echt zelf aan de beurt, ik ben benieuwd waar jij voor kiest. Hartelijke groet, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een gave sleutelhangers denk dat ze hier heel blij van wordt
groetjes ellen

ineke zei

de blauwe auto at zeker veel te veel !!
maar je koekiemonster is erg leuk !
het witte figuurtje ken ik niet... lijkt een beetje op een michelinmannetje !