donderdag 12 maart 2020

Kleine kraamcadeautjes

2 Collega's van mijn zoon worden binnenkort  vader. Voor 1 vinden we het leuk om Nijntje te geven (deze haakte ik al eerder, zie hier, het gaat om de blauwe), maar daar die een beetje klein is in vergelijking met de andere knuffels die we daar geven, maakte ik nog een rammelaar erbij. In het hoofje zit een rammelkraal.
De webpagina waar ik dit patroon vandaan heb, bestaat helaas niet meer.


Deze maakte ik ook voor mijn bonuskleindochter Ellemijn in oktober vorig jaar.

Omdat ik geen kleine kraamcadeautjes meer op voorraad had, haakte ik nog dit eendje, deze komt in mijn shop.
Het patroon van dit eendje vond ik hier.


Voor de gezelligheid mochten ze nog even samen op de foto


Beiden zijn gehaakt met katoen met naald 2,25 en hebben geborduurde oogjes.

9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gehaakt Angélique. Leuke kleurtjes heb je gebruikt, erg vrolijk.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke cadeautjes, die zijn echt zo leuk om te maken (helaas niet voldoende mensen om dat voor te doen) Ik haakte eens zo'n rammelaar voor een leraar. Die leraar nam al gauw afscheid van onze afdeling maar bleef op dezelfde school werken. En ik denk dat het wel indruk heeft gemaakt, want ik kreeg een kaart toen mijn broertje overleed. Zo zie je maar, dat kleine cadeautjes een enorme indruk kunnen maken. Zo leuk.
Fijne avond.

lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuke cadeautjes daar zullen de ontvangers vast blij mee zijn.
gr lisette

Vera zei

Leuke cadeautjes. Dat worden weer blije gezichten bij het uitpakken.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke handwerkjes ...zo mooi gedaan!
Daar gaan ze zeker en vast heel blij mee zijn.
Groetjes Doris

Corrie zei

Leuk die kleine gehaakte knuffels.

De Breimeisjes zei

Heel leuk! Zo lekker fris van kleur ook, dat eendje!

Elizabeth zei

Zelfgemaakte cadeautjes zijn toch eigenlijk het leukst, vind ik...
Wat heb je ze netjes gehaakt!

Daphne zei

Zo'n eendje maakte ik ook eens, ze blijven leuk.
Ze haken ook makkelijk, je hebt er zo 1 klaar.
Brengt mij op mijn kaart, voor mijn verjaardag.... die was leuk zeg!!!!
Ik bleef draaien, de tekst dat "oudjes" in beweging moesten blijven moest ik zó om lachen 😂.
En geweldig leuke kaart en mijn moeder heb je geïnspireerd..... die is al aan het proberen om er ook 1 te maken.
Dank je wel.