dinsdag 31 maart 2020

Toch gelukt ( nou ja, zoiets)

Laatst schreef ik al dat ik nog een amigurumi klaar had, maar dat het een uitdaging was om hem een beetje knap op de foto te krijgen.

Inmiddels heb ik wat foto's kunnen nemen, de meesten zijn toevaltreffers, het is nl een amigurumi dat zelden stilzit, noem het gerust een monster, argh!
Voordurend moest ik hem zoeken en achterna rennen, ik denk dat ik met een bolletje ondeugd heb gehaakt.

Zo trof ik hem in mijn hangende kandelaar...


En tussen het snoeiafval


Oké, ik kon af en toe mijn lachen niet inhouden bij die apestreken, zoals de keer dat de gehaakte lippen lagen te wachten op een kaartje en mijn monster die gevonden had.


Maar geloof me, je krijgt een hartverzakking als je nietsvermoedend een keukenkastje opendoet en...


De laatste foto koester ik, een zeer zeldzaam moment.


En nu maar hopen dat hij de andere amigurumi niet opjut met zijn streken.


Ik haakte dit monster met katoen, het patroon komt uit het boekje "Amigurumi monsters 2" dat ik met Kerst van mijn oudste zoon en zijn vriendin kreeg.
In dit boekje zijn patronen verzameld van ontwerpers uit de hele wereld. De ontwerpen zijn erg leuk, maar de patronen zijn niet fijn geschreven. Gelukkig ben ik er toch uitgekomen.

Zal er bij de andere deelnemers ook poppendag zijn?

Blauw en zo
Blauwruitje
Celine
Corina
De Breimeisjes
Juffrouw Ooievaar
Pippa's huis
Ria
Rita
Sandra

12 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Geweldige foto's! Al snap ik dart je je naar schrikt als je nietsvermoedend een kastje opent 🤔
Groetjes, Akkelien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een eng monster, maar stiekem ook wel schattig. Ik snap best dat je schrok toen je hem aantrof in het keukenkastje. Wat een boef.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

Wat een prachtig verhaal heb je er weer van gemaakt het tovert een lach op mijn gezicht. Al is het een ondeugd met zijn streken het is wel een mooi plaatje om te zien. Veel succes met deze benghamel en hopelijk steekt hij de rest niet aan met zijn kattenstreken.
gr lisette

Elizabeth zei

Grote grutten, dat is een klein ettertje hoor en ook nog eens vliegensvlug... Je hoeft maar naar die oogjes te kijken of je weet genoeg!
Wat een geweldige foto met al je knuffels in dat kastje. Wat heb je er al veel gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat een avontuurlijk monstertje. Daar heb je je handen vol aan maar hij is ook wel lief om te zien Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Vera zei

Dat is echt een monster met apenstreken. Pas maar op dat hij niet in je slaapkamer opduikt 😀😀.

Daphne zei

Haha, je laat je dus gewoon beet nemen door zo'n klein monstertje!!
De groene spruit.
Die foto in het keuken kastje.... toe maar, zit ook gewoon wat voorraad op te eten.
Gelukkig is hij uiteindelijk rustig tussen de rest gaan zitten, fijn, want rust kun je na deze achtervolging wel gebruiken😊
Toen kon ik hem om goed bekijken, het is wehl en knapperd zeg 😍

Corrie zei

Dat is me wat zeg. Je zou inderdaad schrikken als je hem opeens tegenkomt. Maar misschien zorgen de andere knuffels er wel voor dat hij rustiger wordt.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk monstertje Angelique! Hij heeft heel veel energie :)
Groetjes Doris

juffrouw Ooievaar zei

Die laatste foto is wel heeeel knap, want volgens mij is het geen stil zitter ;)
Heel begrijpelijk dat je niet lang boos op hem kunt zijn, zeker niet met die fantastische lippen op zijn toet :-)
Ik zou er even over nadenken of er nog meer monsters bijkomen, als een monster al zo beweeglijk is ;)
Van de andere kant, er is wel leven in huis zo en je hoeft hem niet uit te laten, toch?
Groetjes Anita

Franciens Haakwerk zei

wat een leuke, vooral die ogen!

blauwruitje zei

Ik vind hem leukkk! Misschien was het patroon al een voorbode voor het monster dat het ging worden. Veel succes met hem.
Groetjes Sandra