donderdag 7 mei 2020

Rond

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn vorige bericht. Zo leuk dat er zelfs een bekende van de ontvanger en de ontvanger zelf hebben gereageerd 😊 Maar ik ben niet de weldoener, dat is de ontvanger, die verdient minstens een postzak vol!

Op naar de volgende kaart.
Ik zag bij Ger Janne en Miranda zulke leuke kaarten, zoiets wilde ik ook wel maken. Ze waren gemaakt aan de hand van de sketch die de nieuwe challenge vormt van Hobbywinkel de Egel.
Ik maakte alvast een verjaardagskaart die ik binnenkort nodig heb.


Deze kaart link in bij challenge 99 van de Egel.
Het zal me niets verbazen als er nog een kaart met dezelfde opbouw, maar andere kleuren/designs, volgt, ik heb namelijk al een idee.


14 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Leuke kaart weer!

Vera zei

Leuke kaart. Je hebt de smaak van kaarten maken flink te pakken.

Corrie zei

Zo leuk dat je elke keer weer andere ideeën opdoet. En zo ook weer een andere uitstraling krijgt.

Daphne zei

Heel leuk!!
Je maakt steeds meer kaarten hè?!
Leuk om ook aan challenges mee te gaan doen, dat maakt het nóg leuker.
En.... je kan veel versturen, in deze tijd helemaal fijn en zo leuk voor de ontvanger.

Elizabeth zei

Daar zou ik nou nooit op komen... een ronde kaart!
Ik vind hem erg leuk, en dan die knipogende vogel... wow...wat een charmeur...

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een gave kaart heb je gemaakt. Ik kwam de challenge inderdaad tegen, eens kijken of ik ook wat ervoor kan maken. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke gave kaart Angelique!
Fijn weekend, groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is hij leuk geworden Angélique. Lekker fleurig met dat leuke vogeltje erop en leuke gezellige kleurtjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke en grappige kaart met die vrolijke vogel
Weer heel anders als je andere kaarten tot nu toe :)
Groetjes Anita

ineke zei

erg leuke kaart !!!!
ben gelijk volger geworden van de egel...
kocht en koop er altijd mijn kaartspullen, maar wist niet dat ze een blog hadden.

GerJanne zei

Hij is superleuk geworden Angelique! Leuk dat je zo enthousiast bent! Dank je wel voor het meedoen en volgens mij zag er nog een voorbij komen, ik ga gauw op zoek!

Hobbywinkel De Egel zei


Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Nelleke zei

Wat is dit een schatje zeg! Heel erg mooi hoe je de kaart hebt gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Marja zei

Leuke kaart!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.