dinsdag 12 mei 2020

Moederdag

Voor moederdag maakte ik een kaart voor mijn schoonmoeder, ik gebruikte weer de sketch van de Egel en link deze kaart bij challenge 99


Helaas is de foto niet zo best, ik kreeg steeds zo'n overheersende roze gloed.
De kaart werd erg gewaardeerd, altijd fijn.
Mijn schoonmoeder maakt ook zelf kaarten, vooral met 3D plaatjes. Dat 3D knippen kan ze zo goed, terwijl ze toch de respectabele leeftijd van 90 jaar heeft. Ik ben helemaal niet goed in knippem, zeker als het zo gedetaileerd is. Mijn schoonmoeder weet dat en heeft voor mij 3 plaatjes zo mooi opgebouwd, ik hoef ze alleen nog maar op een kaart te plakken. Kijk eens hoe knap gedaan!


Ik ben er heel blij mee!

Mijn eigen moeder stuurde ik ook een kaart.


Deze foto heeft weer een andere gloed, een beetje paarsig. Nou ja, een goede fotograaf zal ik nooit worden.
Ook deze kaart is goed ontvangen in Italië.
Als alles meezit, komen mijn ouders komend weekend thuis, wat zal dat fijn zijn!

Met moederdag ben ik zelf ook flink in de watten gelegd. Van mijn jongste kreeg ik knutselspullen en van mijn oudste en zijn vriendin kreeg ik een mooie tuinplant en een uitnodiging voor een lunch wanneer dat weer goed mogelijk is. Wat een lieverds heb ik toch op de wereld gezet :-)

18 opmerkingen:

Céline zei

Wat een mooie kaarten heb jij gemaakt voor de moeders!
En leuke kado's heb jij gekregen.
Ik hoop gauw dat je er gebruik kan van maken.

Crealice zei

prachtige kaarten en wat lief van je schoonmoeder. Mooie cadeaus heb je zelf gekregen.

De Breimeisjes zei

Wat leuk allemaal en wat fijn dat je ouders zeer waarschijnlijk binnenkort weer naar huis mogen!

Elizabeth zei

Je kaarten zijn zoals altijd prachtig! Dat met die kleuren op je foto hoeft niet aan jou te liggen hoor. Het toestel zelf en de instellingen zijn ook heel bepalend en het licht op dat moment...
Heerlijk dat je ouders weer naar Nederland kunnen komen!
Je bent goed bedeeld op moederdag, geniet er maar lekker van...

Vera zei

Die moeders boffen toch maar met zo’n creatieve (schoon)dochter. Je schoonmoeder knipt prachtig en dat op haar leeftijd, ik doe het haar niet na.
Fijn dat je ouders weer naar huis komen, is toch prettiger dan zo ver weg. En je kinderen hebben je maar verwend.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat fijn dat je ouders in aantocht zijn Angélique. Heeft al dat duimen toch geholpen..LOL. Je hebt prachtige kaarten gemaakt en ja fotograferen blijft een vak apart, dat vind ik ook hoor. Ik ga er ook altijd vanuit dat de echte kaarten nog mooier zijn want je ziet dan goed de kleur, kleine details en diepte. Toch zijn dit al twee beauty's vind ik. Inderdaad zien die 3d plaatjes er erg mooi uit, dat vind ik ook nog steeds rustgevend om te doen. Fijn dat je zelf ook zo verwend bent met moederdag en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

juffrouw Ooievaar zei

Weer hele leuke kaarten, maar het nieuws dat je ouders naar Nederland komen, dat is pas geweldig :)
Heb je ze weer fijn in de buurt :) Leuk dat je een fijne Moederdag hebt gehad :)
Groetjes Anita

ineke zei

fijn dat je ouders weer thuis komen.
en prachtige kaarten zijn het.. vind je bloemetjes op de paarse kaart zo leuk !!

GerJanne zei

Kijk, daar is nummer 2. Ook al zo mooi. Totaal andere uitstraling, maar prachtig gedaan. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
Je kaart voor je moeder is ook mooi. Fotografeer je trouwens wel eens buiten? Dat helpt soms. Ik doe dat nu vrijwel altijd, of het moet stromen van de regen.. maar de kleuren zijn mooier vind ik.
Leuk dat je zo verwend bent door je kinderen met moederdag. Dan heb je het goed gedaan ;-)
En fijn dat je je ouders binnenkort weer kan zien (op afstand)

GerJanne zei

p.s en vergeet ik nog te zeggen dat ik dat knippen van je schoonmoeder geweldig vind!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaartjes. Echt super mooi. Wat een fijn nieuws dat je ouders hopelijk nu snel weer terug in Nederland zullen zijn. Hoe gaat het met je vader??? En moeder natuurlijk ook :-).
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Twee mooie kaarten Angelique!
Wat lief van je schoonmoeder, heel mooi gedaan hoor.
Groetjes doris

blauwruitje zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt en wat knap dat je schoonmoeder nog dat fijne werk voor elkaar krijgt. En fijn om te lezen dat je ouders weer naar Nederland kunnen komen. Zijn ze weer lekker dichtbij en kun je weer langs (op afstand).
Groetjes Sandra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje heb je gemaakt lief van je schoonmoeder om de dingetjes voor je uit te knippen
fijn dat je ouders weer terug kunnen komen naar nederland
groetjes ellen

R's Rue zei

Beautiful

Hobbywinkel De Egel zei


Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Nelleke zei

Wat is dat leuk dat de familie allemaal aan de knutsel gaat, en dat zelfs je schoonmoeder nog 3D plaatjes knipt. Dat moet je koesteren. Mooie kaart is het geworden. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Marja zei

Leuke kaart!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.