zondag 31 mei 2020

Minion en nog een vrolijke vogel

Laatst kwam er een vraag voorbij wie een kaart naar een jarig jongetje wilde sturen, hij werd 8 jaar. Ik vroeg waar het mannetje van houdt, dat was ondermeer "Minions". Op Pinterest kwam ik een leuk voorbeeld tegen, het was niet moeilijk om zoiets te maken, maar het resultaat is wel erg leuk.


Voor een jarige man die een dwergpapegaaitje heeft, maakte ik ook een verjaardagskaart. Helaas was ik toen een beetje inspiratieloos, de kaart kwam moeizaam tot stand. Uiteindelijk is hij toch best aardig geworden, het komt in ieder geval uit een goed hart, zullen we maar denken.


Vandaag doe ik weer mijn kluskleren aan; de zoon die nog thuis woont wil zijn kamer veranderen en dat doen we samen. Het is voor hem allemaal nieuw dus er zijn veel leermomenten. Leuk om samen mee bezig te zijn. 😊

12 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Een zelf gemaakte kaart is altijd speciaal, ik vind ze allebei mooi!
Succes met klussen, leuk inderdaad om dat samen met je zoon te doen!

Crealice zei

heel erg leuk je vogelkaartje met die veertjes zo. En z'n pootje lekker eigenwijs tegen het takje. Ik zie de inspiratieloosheid er niet aan af.

GerJanne zei

Oh.. die Minion is erg leuk!! Supergedaan. EN je andere kaartje is gewoon heel leuk! Vaak ziet een ander niet dat hij moeizaam tot stand kwam. Is bij deze ook zo.
Ik hoop dat het klussen gelukt is. Geniet ervan. Heb ik ook zo ontzettend gedaan van de laatste die het huis uit ging!

Daphne zei

Die Minion, zó leuk!!
Leuk om zoiets persoonlijks te maken voor een jarige knul.
De andere kaart vind ik ook erg mooi.
De veren embossing passen goed en voor een man die een papegaai heeft helemaal leuk juist.
Succes met klussen!!

casa crea d' emilia zei

Die minion is leuk geworden zeg. Echt lekker persoonlijk. Je andere kaart is ook heel erg mooi geworden. Dat vogeltje heb ik al vaker gezien haha :-). Is het gelukt met klussen. Succes daarmee.

Lieve groetjes,
Emily

ineke zei

erg leuke kaarten weer... die minion hou ik in gedachten !! heb veel kleinzonen !
maar ook de papagaaien kaart is erg leuk geworden hoor !
hoop dat hetklussen lukt en naar de zin van zoon is !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf die Minion kaart, die zal zeker in de smaak vallen bij de jarige. Ik vind je kaart met dwerg papagaai ook heel mooi hoor. Fleurig en zo leuk die geëmboste achtergrond.
Heb je lekker geklust? Ik heb me lekker de afgelopen dagen in de tuin geïnstalleerd met een verse lading boeken van de bieb;)
Lieve groetjes Miranda

zeeuwsmeisje zei

Wat ontzettend mooi heb je die weer gemaakt. Wat zal dat jongetje blij zijn met een met zoveel zorg gemaakte kaart.
gr lisette

Corrie zei

Een leuke kaart met de minion.
En je papegaai is toch ook leuk geworden.

Doris knippenenplakken zei

De minion kaart is zo leuk gedaan, je papagaai kaart is ook weer een schitterende kaart Angelique!
Fijne dag, groetjes Doris

blauwruitje zei

allemaal weer goed gelukt. Het blijft leuk om een persoonlijke kaart te krijgen.
Succes met klussen.
groetjes Sandra

Elizabeth zei

Wat een sprankelende kaartjes heb je gemaakt. En inderdaad.. soms kan iets simpels heel erg leuk zijn!
En zijn jullie al uit-geklust?