maandag 18 mei 2020

Welkom thuis!

Ja hoor, mijn ouders zijn veilig en wel thuis, zo fijn!
Dank jullie wel voor het meeleven.
Terwijl zij onderweg waren, heb ik hun huis volgezet met bloemen en gepoetst zodat mijn moeder dat niet ook nog moet doen op korte termijn, eerst maar rustig bijkomen.

Aan de meeste bossen bloemen hing ik labels die mijn jongste zoon heel mooi had gekalligrafeerd, helaas ben ik vergeten daar een foto van te maken.
Aan een hangplant voor buiten maakte ik een eenvoudig labeltje:


Gewoon, met een stempeltje die ik had ingekleurd met potlood, achterop de afzenders. Wel een toepasselijk afbeeldinkje vond ik.
Zelf gaf ik een mooie orchidee, daar zette ik een gezellig Hollands kaartje bij.


Ik maakte nog een pan bami voor ze, zodat ze een goede warme maaltijd hadden bij thuiskomst. De welkomstactie was geslaagd 😊
Ik heb ze nog niet in levende lijve gezien, dat komt ook nog wel, al zal dat voorlopig op gepaste afstand zijn en zeker zonder geknuffel, zoals wij allen met elkaar om dienen te gaan. Voor mensen afkomstig uit Italië zijn geen extra regels meer zoals quarantaine, dat is fijn.

Het wordt tijd dat ik weer eens de haaknaald ter hand ga nemen, ik heb al weken niets gedaan op dat gebied. Ik heb ook niet echt een project liggen, op een vest-in-de-maak na, dat is een tussendoor projectje, dat ik onder bepaalde omstandigheden ter hand neem.
Ik heb dus nog niets gehaakt te laten zien. Wel nog wat vergeten kaarten, dat is voor een volgende keer.

14 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat zullen je ouders blij verrast zijn bij thuiskomst! En ik vind het zò gaaf wat je allemaal hebt bedacht voor dit warme welkom. Jammer dat die knuffel er nog niet inzit, maar het belangrijkste is toch dat ze veilig en gezond thuis zijn...

casa crea d' emilia zei

Ohhhhh. Wat fijn dat je ouders weer goed zijn thuisgekomen. En wat lief dat je aan de poets bent gegaan. Je kaart en label vind ik weer super tof als altijd. Echt heel erg mooi. Nog heel veel beterschap voor je vader gewenst ;-).
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat fijn! Ik ben heel blij voor jullie! En wat een mooi en lief welkom heb je zo verzorgd.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een fijn nieuws en wat zullen je ouders blij zijn :)
Blij dat ze weer thuis zijn, maar ook een schoon huis en al een lekkere maaltijd + mooi versierd.
Fijn dat je ouders hier niet nog extra weer in quarantaine hoeven, nu eerst even bijkomen en uitrusten van alle spanningen.
Ik ben benieuwd wat je gaat haken én welke kaarten je nog aan ons gaat showen :)
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Wat fijn dat ze weer in Nederland zijn. En dan zo fijn onthaald met een opgeruimd huis en een warme maaltijd.
Wat lief van je.
Groetjes Sandra

GerJanne zei

Hoi Angelique,
wat leuk te lezen hoe je je ouders hebt verwend, met boeketten, een schoon huis, een warme maaltijd! Leuk en lief! De label is mooi, maar je kaart vind ik helemaal geweldig! Wat een superleuk model en mooie aankleding.

zeeuwsmeisje zei

Wat heerlijk dat ze weer thuis zijn. Fijn dat je ze zo in de bloemen heb kunnen zetten en ze in een schoon huis thuis komen.hopelijk komen ze nu lekker bij thuis.
gr lisette

ineke zei

fijn dat ze weer thuis zijn.
en wat heb je je best gedaan om ze te verwelkomen !
allemaal heel leuk !

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wat fijn dat je ouders er weer zijn Angélique en wat zal dat een feestelijke thuiskomst geweest zijn. Lief dat labeltje en je kaart is super gaaf én heel toepasselijk natuurlijk. Geniet van het samenzijn :)
Lieve groetjes Miranda

Vera zei

Ooh wat fijn dat ze weer in Nederland zijn. Je hebt je lekker uitgesloofd, maar dat geeft je ook het gevoel iets te hebben kunnen betekenen voor ze. Leuk label en kaart heb je voor ze gemaakt.

Corrie zei

Fijn dat ze weer thuis zijn. En wat zal dat heerlijk voor ze geweest zijn om in een schoon huis te komen en dan ook nog lekker eten te krijgen. En natuurlijk de bloemen met de mooie kaartjes.

Daphne zei

Oh wat fijn voor jullie allemaal en wat een opluchting zal dat voor jou zijn!!
Lief om zoveel voor ze te doen voordat ze thuis kwamen, nu kunnen ze echt bijkomen en het 1 en ander gaan verwerken.
Sterkte voor jullie allemaal!!

Ela zei

Fijn dat je ouders weer thuis zijn gekomen! Kan me voorstellen dat het heel veel moeite kost om ze geen knuffel te geven als je ze in het echt ziet. Je hebt ze aardig in de watten gelegd en het stempeltje op het label komt me bekend voor 😄! Groetjes Ela

Angélique zei

Het is zo'n leuke set! Had je al de kaart gezien die ik een tijdje terug posttte? https://mwlbyangelique.blogspot.com/2020/03/kaarten-achterstand.html