zaterdag 20 juni 2020

Biertje

Dank jullie wel voor alle geweldige reacties op mijn vorige kaart.
Natuurlijk had ik de letters vantevoren uitgemeten en toch paste het eerst niet, een mogelijk gevolg van veel letters en een aantal letters die meerdere keren voorkomen in "gefeliciteerd", waardoor het niet in 1x gestanst kon worden. Gelukkig word ik meestal niet chagrijnig als iets niet goed gaat (ook met haakwerk heb ik meestal geen moeite om uit te halen) en zie ik het als leermoment en een extra gelegenheid om nog eens lekker bezig te zijn. De kaart heeft overigens niet de top 3 van de challenge gehaald, ook niet erg.

Nu naar de kaart die ik deze keer wil laten zien. Deze is voor een cliënt die wel graag een biertje drinkt op z'n tijd.


Eindelijk heb ik ook eens craft (de bruine basiskaart) gebruikt. Ik zie het regelmatig bij anderen, vind het  stoer staan, heb het in de kast en toch... Ik vind het bij deze kaart heel goed passen.

Dinsdag ben ik er weer eens met haakwerk.
Ik heb nu 2 weken vakantie, hopelijk wordt de haaknaald lekker aan het werk gezet, eens zien of ik er zin in heb.

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gave kaart Angélique, leuk is die bierset vind je niet? Mooi om kraft als basis te gebruiken, geeft inderdaad een stoer tintje aan het geheel.
Heerlijk om twee weken vakantie te hebben, er komt mooi weer aan. Misschien lekker buiten aan de slag met de haaknaald? Geniet ervan.
Lieve groetjes Miranda

Vera zei

Mooie kaart voor een man.
Fijne vakantie en geniet ven het niets moeten.

GerJanne zei

Hoi! Vind ik dus ook! Kraft heft en stoere uitstraling en past toch ook bij bijvoorbeeld vintage!
Hier past het ook goed bij. Ik vind je kaart heel gaaf. En geniet van je vakantie! Je hebt mooie weken uitgekozen wat weer betreft!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik vind hem super stoer
leuke details erop
fijne vakantie
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk kaart met het de leuke biertjes! Heel mooi in het kraft , gebruik ik soms op mijn vintage kaarten.
Fijne zondag, groetjes Doris

Daphne zei

Craft en streepjes, helemaal stoer!
Wat een ontzettende leuke kaart is dit.
Ben benieuwd of je het haken weer op gaat pakken als er meer rust komt en je langer kan zitten. Ik haak op dit moment echt zo weinig, jammer, maar wie weet als we weer naar de camping gaan....Haaknaalden en wat garen is makkelijk meenemen.

zeeuwsmeisje zei

Geniet van je vakantie het wordt heerlijk weer. Je kaart is weer ontzettend goed gelukt heel mooi met het bruin erachter. Heel stoer is hij geworden en zal zeker in de smaak vallen.
gr lisette

Mariann Jakobsen zei

Love this card! ❤️🍻
Wish you a great holiday!
Hugs from your new follower, from N-Norway

Angélique zei

Thank you very much and welcome 🙂

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een gave kaart. Die is echt goed gelukt. Echt een leuke stoere mannenkaart.
Fijne avond en vakantie.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Een leuke en vrolijke kaart (alhoewel ik niet van bier houd..), en hij heeft door het bruin en groen idd iets stoers!

Angélique zei

Ik ook absoluut niet, jakkes!

blauwruitje zei

leuke kaart. Ik ben wel fan van craft. Dat heeft inderdaad een mooi effect.
Groetjes Sandra

ineke zei

echt een stoere mannenkaart !