woensdag 10 juni 2020

Geslaagd!

Mijn nichtje is geslaagd, dat verdient wel een flitsende kaart. En flitsend werd het, hihi!
Ik gebruikte namelijk holografisch karton en voegde er nog wat glitters aan toe. De basiskaart is donker roze en glanst ook wat door het metalic-effect. Ik heb 3 foto's gemaakt van dezelfde kaart, zodat het effect beter zichtbaar is.




Het poppetje lijkt heel erg op mijn nichtje zo: ongeveer dezelfde haarkleur en kapsel en net zo'n bril. En sproetjes ☺ 
Het poppetje is verhoogd opgeplakt.

17 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk! X

Elizabeth zei

Wat een verschil in effect bij drie foto's! Maar je kaart is reuzeleuk.. Je nichtje kijkt serieus, maar ja het is ook een serieuze aangelegenheid.. het komt je echt niet zomaar aanwaaien.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw die is zeker flitsend en wat leuk om dat meisje zo te maken dat ze op je nichtje lijkt Angélique. Een hele geslaagde, feestelijke kaart.
Lieve groetjes Miranda

Crealice zei

haha wat leuk. Een soort selfie voor je nichtje.

De Breimeisjes zei

Heel leuk, dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt! Gefeliciteerd met je knappe nichtje!

Margaret zei

Heerlijk voor je nichtje dat ze is geslaagd. Dat is dit jaar extra bijzonder. Jij hebt voor haar een extra bijzondere kaart voor haar gemaakt. Goed geslaagd!

Daphne zei

Wat leuk en zo verschrikkelijk feestelijk.
Wat een leuk effect, dat papier.

GerJanne zei

Hahaha, dat is ontzettend leuk en feestelijk met al het glitter! End at het poppetje ook nog op een nichtje lijkt is helemaal top natuurlijk!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kaart, zo mooi effect Angelique, echt tof gedaan.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Wat leuk en feestelijk. Echt een super leuke kaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Pauline zei

Weer een mooie kaart!

zeeuwsmeisje zei

Gefeliciteerd met je nichtje. Wat een rare tijd om nu te slagen. Je kaart is in ieder geval wel geslaagd en feestelijk.
gr lisette

Vera zei

Mooie kaart en hoe leuk dat het poppetje ook nog op de ontvangster lijkt.
Jammer trouwens dat ik geen foto meer bij je post in mijn leeslijst zie staan.

Angélique zei

Dat vind ik ook jammer,komt door de nieuwe interface van Blogger.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lekkere felle kleurtjes
groetjes ellen

ineke zei

enige kaart !!
ik heb begin deze week ook een geslaagd kaart op de post gedaan.. eentje uit de oude voorraad, want ik had jaren lang geen geslaagden in de familie hahah ze waren nog te jong !
mijn kleindochter is geslaagd voor vwo en gaat bij mij in rotterdam geneeskunde studeren !!
ik vind het allemaal geweldig oor al die feestelijkheden na zo.n rare tijd zonder school en examens en niet weten of je nu wel of niet een examen moet doen en of je al geslaagd bent of niet.. eindelijk duidelijkheid en feest !

Sandra zei

Ge-wél-dig!!!