zaterdag 6 juni 2020

Goed zichtbaar zonnig

Ik maakte een kaart voor iemand in een verzorgingshuis die slechtziend is. Ik vond dat best een uitdaging, ik weet niet of de kaart ontvangen is en of diegenen er wat van kon zien. Ik heb hem in ieder geval met plezier gemaakt.
Ik heb gekozen voor knal geel en oranje, met als contrast zwart.


De cirkel heb ik met 4 verschillende kleuren Memento inkt gemaakt, ik vond dat het blenden (=overlopen van de kleuren) goed gelukt is. De vlinder is verhoogd opgeplakt, zodat het gevoeld kan worden.

Toen ik de foto aan mijn schoonmoeder liet zien, kreeg ik de vraag of ik er voor haar ook één kon maken zodat ze die aan haar 100-jarige zus kon sturen die ook slechtziend is. Die ga ik vandaag maken, hopelijk wordt die net zo mooi als deze. 

18 opmerkingen:

Henriët zei

Prachtig deze kaart in mooie kleuren. De vraag van je moeder om nog zo'n kaart is meteen een compliment. Verdiend!!
Groetjes van Henriët

Vera zei

Prachtige kaart en goed over nagedacht. Nu maar hopen dat ze de kaart ontvangen heeft en het kan zien.

Aankleedpopje zei

Mooi gemaakt! Zoals alles wat jij maakt.

GerJanne zei

Hoi Angelique,
je hebt je goed ingeleefd in iemand die slecht ziet. Oranje en zwart ziet ze vast. Ik vind het ene prachtige kaart! En leuk dat je schoonmoeder dat ook vond en zo'n kaart zelf wil versturen (aan haar 100 jarige zus, wauw!!)

De Breimeisjes zei

Prachtig, zo vrolijk ook!

Daphne zei

Prachtig!
De zon is zeker goed gelukt, héél warm komt het over.
Geel is echt zo'n vrolijke, warme, zonnige kleur, dan kan het niet anders dan dat de hele kaart je dit gevoel geeft.
Leuk om er nog 1 te maken, succes!!

casa crea d' emilia zei

Wat een prachtige kaart. Lekker opvallende kleuren. Hopelijk is de ontvangster er blij mee. En wat leuk dat je direct een opdracht kreeg voor nog een kaart.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

Wederom een prachtige kaart en zo mooi gemaakt. Ik denk dat hij door het kleurgebruik en de verhoging zijn doel wel zal bereiken en de ontvanger laat zien en voelen wat je ermee bedoelt.
gr lisette

Doris knippenenplakken zei

Prachtige zonnige kaart Angelique!
Fijne zondag, groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met die felle kleurtjes en zonnig issie zeker
groetjes ellen

Crealice zei

heel erg mooi. De kleuren lopen inderdaad prachtig in elkaar over. Echt een zonnige kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaart Angélique. Mooie warme kleuren en perfect geblend.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een leuke zonnige kaart heb je gemaakt Angelique. Groeten Trijntje

Atelier Valerie zei

Anqélique eindelijk vind ik nog eens de tijd om je te bezoeken
Heel mooie kaart en warme kleuren heb je gebruikt ... liefs Valerie ♥

Margaret zei

Prachtige kaart. Ik hoop dat de ontvanger door het kleurgebruik toch kan zien wat jij voor lieve kaart hebt gemaakt.

Elizabeth zei

Een heel mooie kaart! Wat staan we er eigenlijk weinig bij stil dat mensen met een gezichtsbeperking al die mooie kleuren niet zo goed kunnen zien. Maar deze kaart heeft lekker veel contrast!

Corrie zei

Hopelijk kon diegene die de kaart kreeg er toch wat van zien. Hij is prachtig!

ineke zei

schitterende kaart !!! in prachtige kleuren !