maandag 15 juni 2020

Proost!

Er was een nichtje jarig, ze werd 19. Ik maakte onderstaande kaart voor haar.


Ik heb er weinig over te vertellen. De glazen stempelde ik met stempels van Craft Sensations op aquarelpapier en kleurde ik in met potlood, vandaar het structuureffect.
De achtergrond is gewoon designpapier. 

Helaas zit ik momenteel thuis met rugklachten, ik hoop stukje voor stukje nog wat kaarten te maken deze week en een klein haakwerkje af te maken, maar ik kan niet lang achter elkaar zitten, dus er is geen garantie. 
Fijne week iedereen!

12 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Je maakt echt de mooiste kaarten Angélique! Als ik dit zie jeuken mijn handen, maar ik deed een aantal jaren geleden al mijn kaartenmateriaal weg omdat een mens moet kiezen en niet alle hobby's kan aanhouden helaas...

Margaret zei

Ach jeetje, wat een pech. Hopelijk gaat het weer snel beter met jouw rug. De kaart voor jouw nichtje is mooi door het reliëf en de structuur.

Beterschap, Margaret

Elizabeth zei

Nou, de kaart is mooi..., maar je rugklachten minder😏
Je hoort er zoveel mensen over van onze leeftijd... Inderdaad niet te lang zitten en afwisselen met milde beweging. Beterschap gewenst!

Sandra zei

Prachtige persoonlijke kaart (zoals altijd)!👍🏼
Héél veel beterschap!
Lieve groetjes,
Sandra

GerJanne zei

Hoi Angelique,
een enig kaartje voor je nichtje. Dat zal in de smaak vallen,
Wat balen van je rug. Helaas ken ik het en het is reuze vervelend! Hopelijk is het met een paar dagen voor bij!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend dat je rug opspeelt Angélique, hopelijk gaat het snel beter. Misschien een lekkere coctail drinken zoals op je leuke kaart staat hihi. Goed om de spieren te ontspannen..LOL. Je kaart is erg leuk vind ik, mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Leuke kaart, de kleuren vind ik mooi bij elkaar.
Wat vervelend van je rug klachten!!
Zo naar als je eigenlijk niks lang kan.
Sterkte.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart. Lekker vrolijk.
Wat naar om te horen over je rugklachten. Hopelijk knap je snel weer op.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat vervelend voor je, beterschap!
Hele leuke kaart weer!

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart voor je Nichtje.
Heel veel beterschap Angelique!
Groetjes Doris

Corrie zei

Heel vrolijk een feestelijk.

ineke zei

de kaart spreekt voor zichzelf hoor !! tis weer een hele mooie geworden !