woensdag 7 oktober 2020

Echt uitgedaagd

 Dank jullie wel voor alle geweldige reacties op mijn vest, heel leuk om te lezen.

Op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges blog zag ik de nieuwe uitdaging en ik dacht meteen: nee, echt niet! Het thema is herfst/Halloween. Herfst had ik al een kaartje mee gemaakt en Halloween, daar heb ik echt niets mee en ook bijna geen materialen van, alleen een klein heksje en vleermuisjes...

Maar ik voelde mij wel enorm uitgedaagd, juist omdat ik er niets mee heb en er bijna niets van heb. 

*Pling!* Ik heb natuurlijk wel mijn Drusela en Florentina! Tsja, toen ging het snel 😀 Ik maakte een nieuwe, compactere foto van het stel.

Helaas was de printerinkt op, het was moeilijk om te wachten met uitvoeren, maar toen eenmaal de foto voor mij lag ging het als een speer.

Zie hier het resultaat:

De voorkant


De binnenkant


Ik was zo lekker bezig ermee, dat ik de uitdaging uitbreidde door met nog 2 challenges mee te kunnen doen.
Ik heb geen idee naar wie ik deze kaart ga sturen, het maken ging me nu puur om de uitdaging. Ik vind hem leuk geworden en jij?

Deze kaart link ik bij de volgende challenges:

16 opmerkingen:

Remco zei

Geweldig idee om zo beide hobby's te combineren, ziet er geweldig uit, mijn complimenten!

De Breimeisjes zei

Halloween is misschien niet jouw ding en toch... ja, die heksen zijn perfect voor de challenge! Echt een geweldige kaart en ik denk dat je nog wel eens iemand blij maakt met deze kaart!

GerJanne zei

Nou wat slim ! Zo heb je een heel leuke Halloween kaart. Ik heb er ook helemaal niets mee, maar dat maakt zo'n uitdgaing wel tot een echte uitdaging!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
En nu even je vest bewonderen want dat heb ik gemist.

Renate zei

Prachtige creatie Angélique. Heel mooi gedaan
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Elly zei

Echt super gedaan je kaartje! Heel mooi je afbeelding ook.
Groetjes en bedankt voor je deelname, Elly DT

zeeuwsmeisje zei

Zo zie je maar weer wat een mooie creaties je kunt maken als je uitgedaagd wordt en in eerste instantie er niets mee heb. In je hoofd ga je er toch mee verder en zie hier een prachtig resultaat. Je heksen komen weer mooi van pas al weet ik niet of je daar blij mee moet zijn als ik me goed herinner was het een heel eigenwijs stel waar je heel wat mee te stellen had.
gr lisette

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend gaaf idee. Hoe mooi om je haaksels zo te combineren met kaarten maken. Ik vind hem echt super geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gááf om zo je mooie haakwerk weer op een leuke kaart te gebruiken Angélique. Ik vind het een super idee. Er zijn ook knipvellen te koop hè met gehaakte beren en poppetjes dus waarom niet je eigen werk in de spotlights zetten. Top!!
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wow...wat is dat prachtige gemaakt Angelique; zo een leuk handwerk.
Super mooie bijhorende kaart tof.
Groetjes Doris

Bianca van Tilburg. zei

Wat een prachtige kaart Angelique.
Gezellig dat je meedoet bij KIC.
Liefs Bianca.

blauwruitje zei

Een echte herfstkaart. Heel leuk!

Daphne zei

Wat een ontzettend goed idee!!! Om je eigen creatie op de foto te zetten en dan een kaart te maken.
Super leuk!

ineke zei

leuk hoor.. de dames zijn ook zo fotogeniek !!
je kan deze kaarten altijd gewoon als herfstgroet sturen als je geen verjaardagen hebt in oktober... vooral omdat mensen meer thuis zitten nu. en kleintjes sten ouderen stellen dat heel veel op prijs !

Tinneshobbyworld zei

Wow! Knap! Groetjes, Tinne

Nicolette zei

Heel leuk!
Leuk dat je meedoet bij Kic, dankjewel.
Groetjes Nicolette GDT

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie Helloween kaart, het past allemaal precies bij elkaar. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.