zaterdag 31 oktober 2020

Jarige zoon

 Gisteren was mijn oudste zoon jarig! Ja, dit is een heel feestelijke week voor ons en we zijn er nog niet eens doorheen. Jammer dat er nu niets gevierd kan worden, maar we maken er wat van en ach, volgend jaar hebben we weer zo'n week als het goed is.

Ook mijn zoon kreeg een kaart, dit keer een zogehete slimline, vanwege de aparte maten: 21 x 10,5. Jullie mogen raden waar mijn oudste zoon van houdt en hoe oud hij is geworden 😋


Jammer dat de glitter en glans van de inkt niet helemaal tot zijn recht komt op de foto.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij de challenge van Mijn Hobby Honk, waar ze een slimline kaart willen zien.

Maar ik maakte nog een kaart voor hem, eigenlijk een groot uitgevallen label. Hij kreeg namelijk één groot cadeau van familie en vrienden samen, iets wat hij op zijn gitaar kan aansluiten. Binnenin het label schreef ik van wie hij het cadeau heeft gekregen.


Ik vind hem zelf erg gaaf geworden, ik vermeld er eerlijk bij dat ik het idee grotendeels van Pinterest heb.

14 opmerkingen:

Daphne zei

Beide kaarten zijn SUPER!
De achtergrond van de slimline kaart is mooi geworden, zo kan de lucht er in het echt ook uitzien.
En je gitaar kaart, wauw, heel gaaf!!!
Ideeën doen we allemaal op op internet, dus maakt niet uit toch?!
Leuk om dit "label" aan en kado te hangen.
Je kaart voor Ellemijn vind ik ook een schatje, die kan ze vast waarderen.

De Breimeisjes zei

Prachtig! En gefeliciteerd, 28 jaar moeder!

karin zei

Mooi kaartje en label. Altijd leuk om een kaartje te maken specifiek voor iemand.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Mooie kaart en een mooi label voor je zoon!
Groetjes van Henriët

Marga zei

Alweer zo'n leuke, mooie kaart en natuurlijk gefeliciteerd met je zoon.
Ach, ik denk, dat we allemaal zo'n verjaardag achter de rug hebben, wij hier wel, in ieder geval, maar volgend jaar hopelijk beter!
Liefs, Marga

Ellen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor je zoon...super goed gelukt hoor!
Het label is ook heel gaaf...leuk gedaan!
Nog van harte gefeliciteerd!
Groetjes Ellen

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je zoon! Oh, als hij van vuurwerk houdt, kan het dit jaar wel eens tegenvallen voor hem..
Speelt hij elekrische gitaar?
Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.

Aankleedpopje zei

Gefeliciteerd!
En je hebt er alvast een feestje van gemaakt ook al mag er geen visite komen.

Frederika zei

Gefeliciteerd. Het zijn weer hele leuke kaarten

zeeuwsmeisje zei

Van harte gefeliciteerd Angelique. inderdaad veel verjaardagen achter elkaar.

casa crea d' emilia zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon Angelique. Wat een gave kaarten heb je gemaakt. Echt heel erg mooi.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon.
Wat een super mooie feestelijke kaart.
Groetjes Doris

dalton zei

Waar je de inspiratie vandaan hebt, is niet belangrijk.
Jij hebt het gemaakt en het resultaat is prachtig.
Ben benieuwd wanneer we weer samen met hem muziek kunnen maken.
ik kijk er naar uit

Angela zei

Alsnog proficiat met de verjaardag van je zoon! Hij heeft een superfeestelijke kaart van je gehad! Gaaf al dat vuurwerk boven de huizen.
Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
grt Angela