zaterdag 10 oktober 2020

Kerstbal


 Ik heb alvast een kerstkaart gemaakt (eigenlijk al 3, maar 2 krijgen jullie pas veel later te zien), want ik zag bij de Egel een leuke challenge, waarbij je kunt kiezen uit 6 sketches. En één vond ik perfect voor een kerstkaart. Het gaat om de sketch van Jacqueline.


Ik maakte er deze kaart mee:


Ik maakte daarvoor nog een kaart met de sketch van Gerjanne, van dezelfde challenge, die laat ik komende week zien als hij is ontvangen. Je mag met 3 kaarten meedoen, maar dan moet je wel 3 verschillende sketches gebruiken, leuk bedacht.
 

13 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ja, je kunt nooit vroeg genoeg beginnen... Maar ik vind het knap om nu al een kerstkaart te kunnen maken! Mijn hoofd zou er niet naar staan.
Fijn werkt dat met een sketch hè.., je kaart is leuk!

Franciens Haakwerk zei

Ha, ook de eerste kerstkaart bij jou, hij is leuk geworden. groet Francien

GerJanne zei

Oh wat leuk zeg! Die sketch van Jacqueline is erg geliefd. Hij is ook bijzonder van vorm.. Leuk dat je er een kerstkaart mee maakte. En ik ben natuurlijk super nieuwsgierig naar de kaart met mijn sketch. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Daphne zei

Die sketch is erg geliefd, oh dat schrijft GerJanne hierboven ook al.
Ik deed mee met de sketch van Nelleke!
Het is een mooie kaart, die jij maakte, de kerstbal past perfect!

Marga zei

Heel verstandig om al kerstkaarten te maken en deze is wel super mooi.
Zelf maak ik geen kaarten meer, teveel andere hobby's.

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke kaart Angelique, slim om nu al te beginnen. Ik ben ook al wel begonnen met kerstkaarten maken.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje is het geworden met de sketch
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met de sketch van Jacqueline Angélique. Dat is een van de favoriete sketches. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkaart, super mooi geheel.
Groetjes Doris

ineke zei

oja.. de kerst komt er aan...je kaart is leuk !
ik geef altijd een gehaakt niemandalletje.. maar wat voor eentje ????? geen idee nog

Tinneshobbyworld zei

Alvast een super leuke kerstkaart. Groetjes, Tinne

De Breimeisjes zei

Mooie kaart! Toevallig kocht ik vrijdag een kerstengeltje bij de Dorcaswinkel (tweedehandsspulletjes), dus ook ik was al een beetje met kerst bezig :-)

Nelleke zei

Ja dit is ook een hele leuke sketch, en ook hoe je hem uitgevoerd hebt. Bij mij staat die ook nog op de todo lijst maar mag natuurlijk niet meedoen.... Dank je wel voor het meedoen bij de uitdaging van de egel. Groetjes, Nelleke