donderdag 29 oktober 2020

Jarige vader

 Gisteren was mijn vader jarig. Natuurlijk maakte ik een kaart voor hem. Hij is dol op zijn moestuin, maar had dit jaar wat hulp nodig van zijn buren op het tuinencomplex.


Het is weer een boxkaart, maar dan zonder het frame van de kerstkaart die ik gisteren plaatste en wat kleiner. Dit keer was er ook aan de zijkanten wat te zien.



Op de achterkant schreef ik dat je op zo'n leeftijd wel wat hulp in de tuin kunt gebruiken, haha 😌 maar ook dat we zo dankbaar zijn dat hij er nog is 💕

De komende dagen worden jullie overspoeld met kaarten, dus ik hoop jullie morgen weer hier te treffen.

13 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je vader, mooie boxkaart heb je voor hem gemaakt. leuk de kabouters erop en de andere detials
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hé Angélique, nog van harte gefeliciteerd met je vader en wat heb je een mooie box-kaart gemaakt. Hier zijn de kaboutertjes aan het werk, als ze klaar zijn mogen ze wel hier komen tuinieren hihi.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart! Daar zal hij wel van genieten...
Fijn dat je nog een vader hebt! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag!

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd met je vader en wat een leuke kaart heb je gemaakt!

Henriët zei

Alweer zo'n mooie kaart! Dat vond je vader vast leuk om te krijgen. Mijn vader is vandaag jarig en kreeg een kaart met de mol van MD met de tekst dat ik hoop dat die niet te veel in zijn tuin op bezoek komen.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Schattig.
Ik denk dat je vader hier wel héél blij mee is.
Geen schande hoor, om hulp te vragen, maar wat fijn dat hij nog zo kan genieten van zijn tuintje.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke creatie, heel mooie kaart voor je vader.
Groetjes Doris

GerJanne zei

Ha Angelique,
wat een leuke buren heeft je vader. Dat zijn kaboutertjes die écht zijn. Fijn dat hij op zijn leeftijd dat nog kan. Je kaart voor hem is echt super. Die boxkaarten zijn ook gaaf. Ik heb er een stans van en veel te weinig gebruikt nog. Daar moet echt verandering in komen, vind ik zelf.
Mijn vader is ook nog heel actief. Maar wel mensen van de dag, als ze boven de 80 zijn, he?

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart. Echt super mooi geworden. Die gnomes zijn super leuk zo. Wat lief dat je vader hulp krijgt van je buren. Heel fijn toch.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Lindevrouwsweb zei

Gezellig mooie kaart!Gefeliciteerd met zijn verjaardag

zeeuwsmeisje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je vader. De kaart is een echt kunstwerkje een soort kijkkastje prachtig.
liefs lisette

Marga zei

Nog van harte gefeliciteerd met je vader!
En wat een leuke kaart!!!! Altijd handig, van die hulpjes.
Liefs, Marga

dalton zei

Hij is weer simpelweg briljant zus!