woensdag 9 juni 2021

Herfst in de zomer

 Ik had nog een idee voor de liftchallenge en ik wist het zelfs te combineren met de challenge van Knutsels en Kadootjes, waar ze iedereen aan het herhalend stempelen willen krijgen. 
Het werd een herfstkaart (ik hou van de herfst).


Het grote blad is gestempeld op dp met kleine blaadjes


Mooi papier hè? Het is van de Craft Sensations.
Het blad plakte ik verhoogd op. De kleine gestempelde blaadjes op de achtergrond komen van een stempelsetje van MD.
Binnenin stempelde ik een mooie tekst die bij de herfstboom van Joy hoort.


Voor de challenge met herhalend stempelen heb ik nog een kaart, maar die kan ik nog niet laten zien, gelukkig loopt de challenge nog even.

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de herfstkleuren altijd zo mooi die kleuren die steeds weer veranderen in de herfst leuk het gore blad erbij en daarom heen je stempels
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat ene leuke kaartje. Mooi bedacht hoe je dat hebt gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtig Angelique
Heel mooi gemaakt dat grote blad op dat mooie dp
Liefs Martha

Crealice zei

prachtige kaart, ik hou ook van de herfst

Nicole Parmentier zei

Je hebt echt het perfecte papier gevonden voor deze stempel. Ook de tekst aan de binnenkant vind ik heel mooi. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge. Ik houd ook erg van de herfst maar vind het niet erg dat het eerst nog even zomer is ;-)

Elizabeth zei

Prachtige kaart! Ik vind de nerven zo mooi, het lijkt wel half doorschijnend... De kaart heeft sfeer!

De Breimeisjes zei

Van mij mag het nog even duren voor het herfst wordt, maar de kaart is mooi!

Trudy zei

Wat grappig herfst in de zomer! Heel mooi kaartje met prachtig papier!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart Angelique.
Groetjes Doris

zeeuwsmeisje zei

Ik ben gewoon stil van de tekst binnenin.

Marjan zei

Heel mooi papier inderdaad en perfect voor de mooie bladstempel. Gave tekst ook, kortom ... mooie lift! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Hermien zei

Een prachtig kaartje Angelique, bedankt voor je bijdrage bij K&K.

Groetjes Hermien

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige stempel heb je gebruikt en erg leuk op dat blaadjespapier! Leuk ook die achtergrond met herhaalde stempeltjes.

groetjes van Ank

Monique zei

Prachtig deze kaart. Ik houd ook van de herfst maar ook enorm van het voorjaar als alles weer gaat groeien en bloeien.
Dank je wel voor deze prachtige bijdrage bij K&K.
Lieve groetjes, Monique