maandag 7 juni 2021

Verrassing 6

 Vorige week schreef ik het al: Remco had mij weer een nieuwe uitdaging gegeven:


Wij mochten jaren lang de camper van Remco's ouders lenen en daar hebben we van genoten. Zoals jullie zien had Remco al een vermoeden welke reis ik het mooist vond. Helaas is de camper verkocht toen Remco's ouders er te oud voor werden, ze hebben het kamperen  nog volgehouden tot hun 89ste.
Ik maakte een slimline kaart, maar nog kreeg ik niet alles erop zoals ik wilde, dan maar wat achterwege laten.  Zie hier het resultaat.


De achtergrond maakte ik met inkt, het meer is van blauw spiegelkarton. De ramen van de huisjes glimmen ook, die zijn van holografische papier. De kozijnen en daklijsten maakte ik wit met gelpen, dat ging verrassend goed. De camper plakte ik verhoogd op. Aan de achterkant zit een stevige standaard. 
De vlag en de Zweedse huisjes (en uiteraard de camper) had ik nog niet eerder gebruikt, dat houdt mijn eigen uitdaging (om ongebruikte materialen te gebruiken) ook lopend.

Ik had nog een mooie tekst die ik er graag op wilde maken, tenminste, dat dacht ik. Toen ik de stempel uit de verpakking haalde, bleek er een andere dan afgebeeld in te zitten. 

Links wat op het vel stond, rechts wat er werkelijk onder zat

Grappig, maar ook weer jammer, ik vond de tekst er wel mooi bij passen.

Zo lief dat Remco steeds nieuwe stanssetjes geeft (ipv een bloemetje) en er ook nog steeds een uitdaging bij verzint, ik waardeer dat echt enorm.

15 opmerkingen:

Sarah zei

Wat heb je een mooie herinnering vereeuwigd op een kaart. En ineens je eigen uitdaging ook gedaan. Top.
Je boft met zo'n Remco.
Die stempel dat is minder... tekst dan maar zelf schrijven.😉

Zeeuwsmeisje zei

Wat ontzettend lief dat Julie de camper mochten lenen. Lijkt me heerlijk om zo rond te trekken. Een prachtige herinnering heb je van je kaart gemaakt. Zo denk je zeker nog eens terug aan jullie reis.

Elizabeth zei

Wow, wat een sprankelende kaart. Een koud en helder meer, lijkt het zo.. Prachtig met al die bomen. Ik was er natuurlijk niet bij :), maar ik denk dat je de sfeer goed hebt weer gegeven. Maar Remco kan dat natuurlijk het beste beoordelen...

Creaellenknutselsite zei

wat en gezellig tafereeltje met de camper met de leuke details zie steeds weer nieuwe dingen erop
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Heel leuk, deze set! En ja, dat is wel even wat anders, als je die leuke tekst verwacht en je moet 'm zelf nog samenstellen.
Geweldige kaart! En wat een mooie herinneringen!

Martha zei

Deze is ook weer superleuk Angelique!
Remco heeft er kijk op en jij hebt het mooi samengesteld naar aanleiding van herinneringen!
Wel jammer van dat stempeltje, maar nu kun je je eigen zinnetjes samenstellen!
Liefs Martha

Trudy zei

Wow wat een super mooie kaart heb je gemaakt! En wat zijn die stansen leuk!
Wat lief dat Remco je iedere keer stansen geeft en nog wel zulke leuke ook!
Mijn man heeft er totaal geen verstand van!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Wat super dat je man zo met je hobby meedoet! Ik denk dat dat een zeldzaamheid is. Die opdrachten zijn superleuk en jij weet er mooie kaarten bij te maken. Deze is ook weer heel geslaagd. Jammer van die stempel want het was een leuke tekst hoewel er weinig ruimte voor was op jem ooie kaart.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel lief van Remco inderdaad en wij genieten vrolijk mee. Toffe kaart Angélique en wat een leuke stans is dat. Jammer van de stempel.
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Remco is om in te lijsten 😉 en wát heb je een SUPER kaart vól mooie herinneringen gemaakt met die gave stans!
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Wat een toffe , leuk kaart Angelique.
Helemaal in vakantie sfeer.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Wat ontzettend lief van Remco hoe hij elke keer weer een uitdaging voor je bedenkt bij een nieuwe mal. Zo leuk, idd leuker dan bloemen hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Wauw, wat leuk!!!
Het water van het meertje is mooi gelukt vind ik.
Wat een leuke uitdaging weer.
De camper stans ga je vast meer plezier mee beleven.
Heel erg leuk om deze herinnering kaart te maken.

Daphne zei

Wat gek van de tekst stempel zeg!!
Ga je er nog mee terug, of probeer je de andere ook nog een keer te bemachtigen?

Margaret zei

Heerlijk herinneringen ophalen van gewezen campervakanties. De kaart straalt dat vakantieplezier echt uit. Remco weet waar hij jou blij mee maakt.

Groetjes, Margaret