vrijdag 25 juni 2021

In the jungle

 Alweer een tijdje geleden was mijn nichtje jarig, 20 jaar werd ze. Voor haar zussen maakte ik eerder bij hun kaart een zelfgemaakt cadeautje, deze keer kon ik maar niets leuks bedenken en dus gaf ik de kaart extra aandacht. Mijn nichtje reageerde zo enthousiast dat ik denk dat het wel geslaagd was.

De voorkant, met de nodige blingbling...


Van binnen, wroaw!

Dit model maakte ik vorig jaar voor mijn zoon, bij het openen van de kaart best spectaculair.
De tutorial hiervan vind je hier, ik heb hem wel een beetje anders gemaakt.

Erbij deed ik een cadeaukaart, waarvan ik de envelop bestempelde, niet in stijl van de kaart helaas, maar wel feestelijk



Ik had de leuke stempelset bij Action gekocht. Er stonden zoveel leuke kleine stempeltjes op dat ik nog even doorging op de grotere envelop waar alles bij elkaar in ging


Merel kon duidelijk niet om haar verjaardag heen, haha.

13 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details zo leuk als je hem open doet dat je dan al de dieren ziet gezellig de feestelijke envelop erbij
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt super feestelijk. Zal je nichtje vast blij mee zijn :-). De envelop maakt dat ze er idd niet omheen kan haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtige kaart Angelique
Mooi dat doorrijgje aan de binnenkant,
Leuk zijn die Action stempels he!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart, vooral de binnenkant is helemaal super!

groetjes van Ank

Sarah zei

Wat een feestelijk kaart! Wat een leuke stempels en de binnenkant van de kaart is verrassend.m. De dierenstempels heb ik ook.
Aranka wordt bijna 20, ik ben voor haar iets aan het naaien. Bedankt voor de muziektip, ga ik zeker opzoeken. Xx

De Breimeisjes zei

Geweldig leuk! En dat is toch ook super als er zoveel aandacht aan de mooie kaart is besteed!

Elizabeth zei

Een heel bijzondere kaart, en wat heb je de stijl goed weten aan te houden! Supergaaf met dat papier en de blinksels..
Is ze een dierenfan?

Angélique zei

Jazeker! In Afrika heeft ze de nodige dieren in het wild gezien en ook gaat ze graag naar dierentuinen.

Henriët zei

Wat een prachtige kaart! De binnenkant is een cadeautje op zich. Ook de envelop heb je mooi versierd.
Groetjes van Henriët

ineke zei

je hebt weer supermooie kaarten gemaakt..ook die kaarten met het vogelhuisje zijn zo leuk

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Angelique!
Zo leuk aan de binnenkant tof gedaan.
Groetjes Doris

Margaret zei

Wow, deze kaart is echt top. Logisch dat Merel hem prachtig vindt. Je maakt er met jouw kaarten echt een feestje van.

Fijn weekend, Margaret

Corrie zei

Hoe krijg je het voor elkaar. Echt gaaf deze kaart.