vrijdag 4 juni 2021

Paars/roze Hortensia

 Mijn schoonzus is geopereerd en natuurlijk wilde ik haar graag een kaart sturen.
Enthousiast begon ik, maar niets werd zoals ik in mijn hoofd had en uiteindelijk kwam er niets uit mijn handen. Als redmiddel keek ik of er nog challenges waren waar ik aan mee wil doen. Ik stuitte op het Lift Challenge Blog. Daar willen ze dat je stempelt op designpapier en dan niets inkleurd, daarnaast moet de sketch gevolgd worden. Nu heb ik een stempel van een Hortensia die ik nog nooit gebruikt heb, omdat ik niet zo'n ster in kleuren ben en die vond ik perfect voor deze uitdaging.

De groene blaadjes komen van een ander stempelsetje en heb ik op groen kerst dp gestempeld. Wel grappig, dat papier staat vol met de woorden "merry Christmas" en het komt nu onder een Hydrangea op een warme dag in juni. Ik hoop dat het voor de challenge is toegestaan om een extra stempel in de vorm van blaadjes toe te voegen. 
Het paars/roze strookje en het strikje komen uit hetzelfde vel dp waar de bloem op gestempeld is. De groene strook was een restje, met een pearlmaker zette ik lichtgroene pareltjes. De toepasselijke tekst stempelde ik met dezelfde donkerpaarse inkt als de bloem en komt van een nieuw setje van MD.

Van Remco heb ik weer een heel leuke uitdaging gekregen met een heel leuk stanssetje, maar verjaardagskaarten en bovenstaande kaart gaan voor, dus wat ik daarmee ga doen blijft nog even geheim.

11 opmerkingen:

anja zei

Ik vind het een heel mooie kaart, heb je je schoonzus vast blij mee gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem supergaaf geworden ik denk dat je schoonzus er heel blij van wordt
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart zeg. Heel erg tof. Je schoonzus zal er vast blij van worden.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Mooie horyensiakaart Angelique
Daar knapt je schoonzus vast van op!
Liefs Martha

zeeuwsmeisje zei

Ik vind hem prachtig van kleur. Daar is ze vast erg blij mee.
gr lisette

Nicole Parmentier zei

Ik kom net van het tuincentrum en heb twee nieuwe hortensia's gekocht voor in de tuin. Ik vind ze prachtig, net als jouw kaartje. Het papier dat je gekozen hebt past mooi bij de bloem en leuk ook dat je groene blaadjes hebt gemaakt. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

Marjan zei

Mooi zoals het papier jouw Hortensia laat uitkomen, de blaadjes horen er ook echt bij!Mooie uitwerking, Angelique en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Henriët zei

Prachtig deze kaart met mijn lievelingsbloem! Handig om op dp te stempelen. Ik heb zo'n zelfde soort stempel maar het inkleuren er van vind ik altijd een dingetje. Dan is dit een hele goede oplossing!
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie Hortensia , de blaadjes zijn perfect erbij heel mooi geheel!
Fijn weekend, groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hortensia's zijn één van mijn lievelingsbloemen en ik vind die op jouw leuke kaart heel mooi uitkomen. Inderdaad grappig om te weten dat het op kerstpapier is gestempeld. Een mooie invulling van de lift-challenge Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Wat een goeie stempel hiervoor! Ik vind Hortensia's ook prachtig, achter ons huis hebben we meters staan. Een zee van bloemen is dat iedere zomer, geweldig!
Je kaartje en je keus van kleur vind ik ook erg geslaagd. Mooie kaart, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!