dinsdag 15 juni 2021

Zeeschildpadje

 Vandaag weer eens een amigurumi, een klein zeeschildpadje. 
Kijk hem eens lekker zwemmen:




Hij wilde ook nog graag laten zien dat hij de rugslag al kan:

 

Het schildpadje is gemaakt met een gratis patroon van (alweer) Kristel  Droog (ik ben dol op haar patronen en manier van uitschrijven), je vindt het hier.
Hij is ongeveer 14 cm lang en gehaakt met 100% katoen.
Dit schildpadje mag mee naar de Weversmarkt op 14 juli in het centrum van Hoorn, dat waarschijnlijk wel door gaat. Ik heb daar een kraam met vriendin Vera.
Eens zien of ik nog een amigurumi af krijg voor die datum.

Laat het nu dinsdag poppendag zijn op een aantal haakblogs, ga ook maar eens kijken bij

12 opmerkingen:

Bernadet zei

Oooow wat een geweldig gave schildpad is dit Angelique!

Sarah zei

Wat een leukerd!

zeeuwsmeisje zei

Je kunt wel zien dat het een natuurtalent is dat schildpadje. Die zwemt vast zo bij iemand mee naar huis. fijn dat de markt doorgaat.
gr lisette

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke schildpad Angelique. Geweldig. Wat leuk dat de markt doorgaat. Ik ben er nog nooit geweest haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Ah wat lief dit schildpadje, Angelique
Leuk dat je op een markt kunt gaan staan, gezellig, daar zal het schildpadje vast een nieuw baasje krijgen
Liefs Martha

Trijntje zei

Mooi lief schildpadje heb je gehaakt. . Gezellig om naar de markt te gaan. Leuk om daar dingetjes te kunnen verkopen. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig gehaakt schildpadje vind dit altijd zo knap ik kan niet haken is me nooit gelukt
groetjes ellen

Ria, zei

Wat een leukerdje... Ik heb hem opgezocht, en ga hem ook haken voor het goede doel. Lief knuffeltje.

Elizabeth zei

Deze had ik nog nooit gezien, en wat een leukerd... Hij wil nog graag zijn kunsten showen ook voor de foto!
Hoop van harte dat jullie markt door kan gaan, daar zijn we allemaal wel eens aan toe!

Daphne zei

Die ben je zo kwijt, zeker weten.

De Breimeisjes zei

Wat een leukerd! En wat leuk dat je op de markt gaat staan! Ik had het er nog over met Lydia, maar heb nog niet zo'n zin om naar een drukke markt. Zeker niet voor ik beide vaccinaties heb.
Vast veel plezier en succes!

Doris knippenenplakken zei

OO wat een super leuk schildpadje , zo mooi gemaakt.
Groetjes Doris