woensdag 13 oktober 2021

Een koe voor een jarige

 Gisteren was Elizabeth jarig en ik had eens zin om haar een verjaardagskaart te sturen.
Een jaar of 2, 3 geleden blogde zij over de koeien die in het weiland grenzend aan hun achtertuin stonden, dat ze daar zo van genoot. Ze schreef ook een blogbericht dat er geen koeien meer zouden komen daar, wat ze erg jammer vond.
Daar moest ik aan denken toen ik de kaart wilde maken en mij herinnerde dat ik een plaatje van een koe moest hebben. Jammer genoeg was het plaatje alleen te combineren met licht blauw, ik had graag een blauwe kaart voor Elizabeth gemaakt, want dat is haar lievelingskleur. De koe won van het blauw en zo ontstond deze kaart.


De bloemenrand aan de onderkant is weer een stans die ik al lang heb maar nog nooit gebruikt had. Die ga ik vast vaker gebruiken, nu ik zie hoe leuk hij is. De pareltjes in de bloemen zijn paars, op de hoeken van het plaatje zijn ze groen, de foto laat dat niet goed zien.
Het is bijna een voorjaarskaart in de herfst, haha! De volgende is vast weer een kerstkaart.

15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart zeker voor iemand die de koeien in haar achtertuin waarschijnlijk mist.
Liefs Annemarie en Merit

Irene zei

Leuker én persoonlijker had je het niét kunnen maken, de koe is een beauty en..die leuke bloemenrand ligt hier geloof ik ook nog ongebruikt, straks even kijken!!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Wat een schattig plaatje van de koe. Echt heel erg leuk. Heerlijk persoonlijke kaart. De bloemenrand vind ik ook erg tof.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Ik lees net je mailtje en nù je blogbericht... Zie ik daar je mooie kaart weer terug! Maar even iets uit de doeken doen hoor! Ik houd wel van blauw, maar ook van pasteltinten! En natuurlijk ga je uit van de kleuren van de hoofdafbeelding, dat zou ik ook doen. Ik vind het idd een lentekaart, maar hoe leuk is dat... want ik ben geen herfstmens maar juist een lentekind! Ondanks mijn verjaardag in oktober... Mooie Gefeliciteerd-stempel is dat.. Weet je nog van welk merk?

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke koe erop leuke kleuren en details heb je gebruikt
groetjes ellen

Martha zei

Wat een leuk kaartje Angelique
het koetje ziet er zo tevreden uit, kan ook niet anders op zo'n mooie achtergrond!
liefs Martha

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met dit mooie koeien plaatje. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Het plaatje is heel leuk en zeker met het verhaal van Elizabeth in je achterhoofd, kan het eigenlijk niet beter. Dan is het niet erg dat het meer groen dan blauw is.

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart en ik lees net dat Elizabeth dat zelf ook vindt!

karin zei

Wat een leuk plaatje met het koetje erop. Mooi gemaakt!
Groetjes,
Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kaart met het schattig plaatje.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een loeigoeie felicitatie-kaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een grappige gezellige koeienkaart!
Groetjes Trudy

Daphne zei

Het is een ontzettend schatje.
Wat een lief koppie en je hebt gelijk, het licht blauw past er heel goed bij.

Corrie zei

Wat een leukerd. Heel toepasselijk voor haar.