maandag 11 oktober 2021

Kerstknuffel

 De kaart van vandaag is weer een vrolijke.
Veel kaartenmakers zijn dol op de nieuwe ijsbeer van Marianne Design,  hij is ook leuk, maar ik heb de pandabeer en daar kun je ook een ijsbeer van maken, vind ik. Heel leuk  als hij met een sleetje van een berg af zoeft. Een sleetje heb ik ook al (nog) niet. (Hoe is het mogelijk, met zo'n collectie stansen, hahaha, nou, dan valt dat kennelijk wel mee, haha)
Maar ik heb wel een boomstam, zou dat ook gaan?
Ik heb wat zitten spelen met de beer in onderdelen en ja hoor, dat kan best, kijk maar:

    
Ik realiseer mij nu dat ik deze kaart op het papier na helemaal met stansen en stempel van MD heb gemaakt. Dat is ook wel 1 van mijn favoriete merken, dus niet zo heel vreemd.
Ik vind hem wel leuk geworden.

16 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk hoe die boomstam echt door de sneeuw schuift! Gave kaart, echt een wintersfeer...

Irene zei

Nóg leuker dan op een slee, je ijsbeer is goed gelukt dus de nieuwste hoeft niet persé aan je grote verzameling toegevoegd 😉.
XxIrene

Daphne zei

Het kan heel goed!!
Wat een creatieve oplossing, de panda wordt beer en de boomstam slee, hoe verzin je het?
En..... de slee glijdt ook echt door de sneeuw, het ziet er heel echt uit.

Annemarie en Merit zei

geweldig hoe hij de berg afsjeesd, super leuk gedaan..
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem geweldig geworden kijk hem daar de berg af sjezen ik heb deze panda ook al eerder als ijsbeer gebruikt en dat kan heel goed hij is ook goed gekleed op de kou gelukkig
groetjes ellen

Henriët zei

Dit is echt sneeuwpret! Wat een toffe kaart!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Wat een leukerd Angelique
Leuk he dat spelen met stansjes,
ik vind het leuk opgelost de beer op een boomstam aan het sleeën
Mooi kaartje!
Liefs Martha

karin zei

Af en toe moet je vindingrijk zijn als je iets in je hoofd hebt om te maken. Daar ben je goed in geslaagd. Je kaartje is prachtig.
Groetjes,
Karin

Margaret zei

Zo herkenbaar dat je een grote collectie hebt en dan toch nog iets mist. Gelukkig ben jij creatief en is het kaartje nu origineel en leuk.

Fijne dag, Margaret

Céline zei

Heel goed bedacht, ik zie het ook echt voor me..

Trijntje zei

Oooh wat is dit een leukerd geworden. Heel mooi met deze beer. . De kaart prachtig samengesteld. Ik heb de beer nog niet maar krijg er wel zin in… ik zoveel mooie kaarten voorbij komen..Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke knuffelkaart met de schattige knuffelbeer.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Is ook helemaal gelukt, met de pandabeer een ijsbeer maken. Ik heb de nieuwe ijsbeer besteld (oeps, ik bestel echt teveel hihi) en moet hem nog gaan gebruiken maar er komen ook zoveel leuke dingen voorbij. Die van jou vind ik ook echt super geworden. Zo leuk op de boomstam.
Fijne avond.

lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Oh, hij is echt heel erg gaaf! ZO leuk bedacht met de boomstronk! MD is ook erg leuk!
Het is soms moeilijk om niet te bestellen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is superleuk geworden Angélique en lekker creatief om met de spullen die je wél hebt toch die kaart te maken die je voor ogen had. Echt een leukerd en heel mooi gemaakt, het plezier spat er vanaf.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Super leuke en schattige kaart en inderdaad de pandabeer kan ook als ijsbeer dienen!
MD is ook 1 van mijn favorieten hoewel de stansen van Elizabeth Crafts vaak ook heel leuk zijn!
Groetjes Trudy