woensdag 6 oktober 2021

Om van te smelten

 Ik wilde graag meedoen aan de Liftchallenge omdat ze dit keer zo'n leuke kaart om te liften hebben. Ik herinnerde mij vaag dat ik nog ergens een pakket van de Aldi of Lidl heb liggen om kerstknutsels te maken, waar ook iets van bedrukt vellum in zit en ja hoor! Ik vond vellum met allerlei sneeuwpoppen en toen kwam de rest vanzelf. 


Zie je ze verliefd naar elkaar reiken?
Daar smelt je toch van? Nou ja, liever wij op de figuurlijke manier, dan de sneeuwpopjes letterlijk, haha!
De sneeuwpopjes zijn van Marianne Design,  de konijntjes van Ali. Het glitter/sneeuwpapier kocht ik eens hij Søstrene Grene. De denkwolk om het plaatje heb ik met een CD-schrijver gemaakt, omdat ik bang was dat een gewone fineliner zou uitvegen op het vellum.
Het is maar een klein kaartje, 10 cm doorsnede, ik heb geen grotere cirkelstans, maar dat maakt voor de challenge vast niet uit.

18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een superschattig wiebelkaartje maakte je Angelique xx

Daphne zei

Ach, kijk nou, zo schattig.
Dezelfde gedachte, maar ze durven het vast niet te zeggen tegen elkaar.
Juist leuk, zo'n klein kaartje en de toevoeging van die kleine konijntje vind ik heel erg goed passen

Sarah zei

Leuk gemaakt! Xx

Elizabeth zei

Ik vind het altijd weer leuk om te zien hoe kaarten gelift worden!
Fijn dat alle materialen zo mooi matchen op je prachtige kaart.

Martha zei

Wat een schattig wiebelkaartje Angelique
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Irene zei

Écht om te smelten!
XxIrene

De Breimeisjes zei

Schattig!

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een wiebelkaart.....
(p.s Arnoud is mijn zoon...ze zijn dus 4 oktober Merit en 5 Oktober Arnoud jarig, lekker alles op een kluitje).
Liefs Annemarie en Merit.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad *smelt*, wat een leuk idee en wat een schattige kaart Angélique, heel origineel.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige sneeuwpopjes erop leuk idee om er een schommelkaart te maken wat een schattige konijntjes heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie schommelkaart. Leuk met de kleine sneeuwpoppen. Groeten Trijntje

Marjan zei

Ah, ik dacht al dat je het gestempeld had, maar het is een kant en klaar vel. Heel handig en superleuk gecombineerd met de sneeuwpopjes! Erg leuke wiebelkaart met een heleboel cuteness! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Angelique.

Trudy zei

Super leuke wiebelkaart met al die sneeuwpoppen!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Jouw kaart vertelt een heel liefdesverhaal, zo leuk!

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Ach daar smelt je van zo een lieve sneeuwpoppen helemaal verliefd op je kaartje Angelique.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Ach, wat een schattige sneeuwpoppen. Echt te leuk gewoon. Ze zien er zo lekker verliefd uit. Heerlijk.
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

Nicole Parmentier zei

Oh wat zijn ze schattig deze sneeuwpopjes! Inderdaad om bij weg te smelten. Dankjewel voor het meedoen met de lift-challenge

Cornelie zei

Ik dacht net als Marjan dat je het gestempeld had. Wat je bij de supermarkt wel niet allemaal kunt vinden ;-))
Leuke lift en super tof dat je meedoet met onze Liftchallenge!