donderdag 14 juli 2022

Klassieke kerstkaart

 Het is alweer donderdag, vandaag mogen de kerstkaarten weer gelinked worden bij 52 Weeks to Christmas en ook ik doe weer mee, dit is voor mij kerstkaart nr. 30.

De kaart van deze week heeft een klassiek uiterlijk met een vleugje glamour.

Het plaatje is van, als ik het goed heb, Yvonne Creations. Ik heb alle plaatjes van het vel al uitgeknipt in mijn map zitten, ik kan het niet meer nakijken. Het plaatje heb ik verhoogd op een champagnekleurig met glitter vierkant geplakt. De besjes zijn uit rood spiegelkarton gestanst voor nog wat extra glans.
De tekst lijkt scheef op de foto, maar zit in werkelijkheid best recht. Ik heb het geëmbost met goudkleurig poeder.

Zien jullie de poinsettia achter de kaart? Ik zal hem even iets beter laten zien:

Geinig hè?  Hij heeft allemaal nieuwe blaadjes  en doet het nog steeds prima. Ik ben benieuwd of hij de kerst gaat halen. Ik zal hem eerdaags overplanten, dat vindt hij vast fijn.

19 opmerkingen:

Epie zei

Prachtige klassieker Nancy , die kerstster gaat het halen hoor
Fijne dga en dank voor je bijdrage , groetjes Epie DT52WTC

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooi plaatje. Ben ook benieuwd of je poinsettia de kerst haalt!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een schitterende kaart Angelique, sfeervol plaatje ook en matcht zo mooi met de echte kerstster.
Ben benieuwd of hij het ompotten gaat overleven 🙈 xx

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart! En die kerstster wauw super dat hij nog zo mooi is, terugkomend op gisteren dit jaar ben ik 65 geworden. :) Fijne dag.

carla zei

Een mooi gezellig kaartje voor de kerstdagen.
Heel leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat een leuke kaart. Die poinsettia’s kun je heel lang houden op Tenerife staan ze gewoon in de natuur heel groot het hele jaar. Meestal gooien wij ze weg omdat we er genoeg van hebben … veel plezier met de plant… groeten Trijntje

Martha zei

Heel mooi dit kerstkaartje, Angelique
Wat leuk dat jouw kerstroos het nog steeds goed doet, krijgt vast veel liefde
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje een en al sjiekheid hoor enne die kerstster gaat het halen hoor
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart Angélique. Houdt de poinsettia maar koel de komende dagen, het gaat heet worden geloof ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

juffrouw Ooievaar zei

Weer een mooie kaart, dat jullie al bij kaart 30 zijn, wauw
Wat knap dat je poinsettia het nog steeds zo goed doet, leuk hoor :)
Groetjes Anita

Marijke zei

Een mooi kaart in mooie kleuren! Wat goed dat je de kerstster over hebt gehouden, dat lukt mij nooit! Gezellig dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtige kaart Angélique en de kerstster,....wow.

Lieve groet, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Inderdaad een hele klassieke, maar zo mooi. Ik vind je poinsettia echt verbijsterend mooi nog. Wauw, geen idee dat ze het zo lang vol konden houden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anoniem zei

Na ja een Kerstster in juli, dat je hem overhoudt is best goed van je. Evenals de kaart, poinsettia’s zijn leuk. Ik kan nu anoniem bij je reageren, en hoef niet invité liggen. Als jij de Angelique bent die instellingen hebt veranderd, bedankt. Ik ben altijd in de war met nog een Angelique. 🤗

Angélique zei

Graag gedaan Nelleke 😉

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Angélique! En die poinsettia doet het nog goed. Mijne heeft afgelopen kerst zijn tweede kerst meegemaakt en doet het nu nog steeds mooi. Ongelooflijk want in het verleden gingen ze altijd dood...Ik heb hem nog niet verpot, maar misschien vind ie dat inderdaad wel fijn.
Leuk dat je een bijpassende kaart bij je plant maakte, mooie afbeelding. Ik heb ook een deel van mijn plaatjes al uitgeknipt in een mapje zitten, niet altijd te achterhalen wat het is.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elizabeth zei

Zo, jouw kerstroos blijft in feeststemming! Daar heb je vast heel goed voor gezorgd..., en ja een beetje nieuwe aarde en een grotere pot vinden ze altijd prettig.
Inderdaad een hele klassieke kaart die je vandaag laat zien. Je moet er wel van houden...

Daphne zei

Ik hou helemaal niet zo van dit soort klassieke plaatjes, maar naar deze kaart blijf ik kijken, die vind ik echt heel erg mooi!
Jij bent echt een planten verzorgster, wat leuk zeg dat de kerstster nog steeds leeft.

Sarah zei

Jouw kerstroos moet zich wel vereerd voelen dat jij er een kaart mee maakte. Leuk gedaan x