vrijdag 22 juli 2022

Koekje van eigen deeg

 Vandaag is Henriët jarig, ik maakte een kaart voor haar en tevens voor de challenge die ze zelf bedacht heeft, namelijk een kleurenchallenge voor Marianne Design Challengeblog, in feite een koekje van eigen deeg dus, haha.
Ik vind kleurenchallenges best moeilijk, maar dit keer ging het wel, ik maakte een vrolijk bloemenveld voor Henriët. 



De letters stanste ik uit het bestempelde papier en uit oranje rubberplaat en plakte ze samengevoegd weer terug op hun plaats.

De gebruikte materialen van MD zijn: letters Col1449, vlindertje CR1354, bloemen CS1047, CS 1048 en CS1054, tekst CS1050



Henriët, ook via deze weg wens ik je een fijne verjaardag en een mooi nieuw levensjaar.

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een super mooie kleurrijke kaart heel mooi gemaakt.

Freubelmina zei

Wat een schitterende en vrolijke kaart maakte je voor de jarige job, mooi om dezelfde letters terug te leggen….geeft een sjieke uitstraling xx

Henriët zei

Hij is echt supermooi! Heb hier net bij het ontbijt alle enveloppen geopend. En pas nu ik je berichtje lees heb ik door dat de kaart gemaakt is in de kleuren van mijn kleurenpallet. Super leuk gedaan. Dank je wel. Ik ben er blij mee.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

carla zei

Wauw wat een bloemenweelde en zo mooi gemaakt.
Ik vind dit een hele toffe kaart, knap gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wauw, wauw. Dit is echt een prachtige kaart zeg. Echt schitterend gedaan met die kleuren, het past perfect bij de challenge. heel erg mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Daar heb je wel een poosje over gedaan, dat Stempelen.
Wat een leuk effect geeft het.
De letters die er zo "bovenop" liggen vind ik heel leuk.
Je ziet het wel maar het valt niet op.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Henriet gemaakt. Prachtig gestempeld met de bloemen.en de kleuren zijn erg mooi vrolijk. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje je zet Henriët zo lekker in de bloemetjes leuk hoor met de gestanste letters
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Goh, ik dacht al: hoe heeft ze dag gedaan? Prachtige kaart, zeer knap gemaakt.

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Angelique
Heel mooi en fleurig
Liefs Martha

Elizabeth zei

Wat mooi! Ik heb gewoon een poosje zitten kijken hoe je dit gemaakt zou kunnen hebben.
Ik denk dat je eerst een compositie van bloemen en bladeren hebt gemaakt m.b.v. stempels en verschillende (3) kleuren inkt. Toen heb je uit dat vel de letters proficiat gestanst (dan moet je dus wel een stans met het hele woord hebben, of heb je de letters één voor één gedaan?) en elke letter een rubber achterkantje gegeven en ze weer in de openingen geplakt zodat de voorstelling doorloopt...
Grandioos!

Angélique zei

Goed begrepen, Elizabeth!

GerJanne zei

Hahaha, daar houd ik wel van, koekjes van eigen deeg op deze manier. Het is een heel leuk kaartje geworden met die letters zo! EN de kleuren zijn perfect.

Cornelie zei

Dit heb je super mooi gemaakt! Hebben wij dit ooit voor een Liftchallenge gebruikt deze techniek. Het effect van de letters die net even hoger liggen is zo tof! Heerlijk zo'n vrolijk bloemenveld in deze kleuren!
Lekker weekend!

blauwruitje zei

Wat een mooie kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een prachtig koekje van eigen deeg Angélique. Heel mooi met die teruggelegde verhoogde letters en heel mooi gestempeld in de gevraagde kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor Henriet!
Bedankt voor het meedoen met de kleuren Challenge.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Judith zei

Je kaartje is prachtig geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "Kleurenpallet" Challenge.
DT Marianne Design Challenge Blog
Groetjes van Judith.

Anita zei

Wat leuk bedacht om die voor Henriët te maken Angelique. Inderdaad 'kaartje' van eigen deeg!!!
Supermooi.
Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

Gr. Anita
MDblog

Wybrich zei

Super mooie kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog