donderdag 21 juli 2022

Serie zoete kerstkaarten

 Zelfs met de hitte van de afgelopen dagen heb ik een kerstkaart te laten zien. Nee, niet één, maar drie! Ik had de 3D-plaatjes al geknipt toen ik bij Remco was, die zette ik maandag in elkaar en ik deed wat voorbereidend werk, zodat ik ze dinsdag beneden kon afmaken. Mijn hobbykamer is op zolder, niet bepaald om voor je lol te gaan zitten met die warmte.
De plaatjes zijn nogal zoetig van kleur, een echte tegenhanger van de kerstkaart van vorige week, zo heb ik voor alle ontvangers wel iets passends.
Ik zocht designpapier bij de plaatjes en emboste voor elke kaart een wittig oplegvel. Van de restjes dp stanste ik een banner, tekst en grote ijskristallen, de kleine ijskristallen maakte ik met een ponsje. Op de tweede en derde kaart plakte ik glimmende "steentjes" op de ijskristallen.




En zo heb ik er weer drie kaarten bij, er zijn er nu al 33 klaar, geen stress meer aan het eind van het jaar!


Hoewel ik zelf niet zo snel voor zoete kleurtjes zal kiezen (het knipvel kreeg ik bij een tijdschrift dat ik van Remco kreeg) vind ik ze toch heel leuk geworden.
Natuurlijk link ik deze kaarten weer bij 52 Weeks to Christmas 

20 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een lieve, mooie kaarten zijn het geworden. mooie plaatjes zijn het. Je laat ze echt shinen. Heel tof gedaan. Ja, ik snap dat je niet op zolder gaat zitten in die hitte. Ik had hetzelfde met de serre. Ben er al dagen niet geweest. Dus straks maar eens gauw mijn kerstkaart maken haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Een leuke serie met hele leuke plaatjes! Je hebt al een flinke voorraad!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Zo maar liefs 3 kaartjes schattig zijn ze in deze zoete kleurtjes, mooie plaatjes.

Epie zei

Prachtige reeks kerstkaartjes , beste voorraad nu
Creatieve groetjes Epie

Henriët zei

Wat een leuke kaartjes. Niet heel ingewikkeld maar met de embossing en de ijskristallen bij de plaatjes heb je er iets heel leuks van gemaakt.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuk plaatjes en leuke details erbij
ik zit lekker in de achterkamer daar is pas aan het einde van de middag de zon, maar met de warmte van de afgelopen dagen was het ook daar niet echt lekker dan plakt alles vanzelf wel vast dus lekker de ventilator omgedraaid op de tafel anders waaide het weg maar het was zo wel uit te houden
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een super gave serie heb jij ondanks de hitte in elkaar gezet, heel leuk met die sneeuw achtergrond.
Gezellig dat je er ook vandaag bij bent.
fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Martha zei

Heel leuk deze kerstkaarten, Angelique
Ik ben ook niet zo van deze plaatjes, maar dit resultaat vind ik mooi, ik zit op hetzelfde niveau wat hoeveelheid bettreft!
Fijne dag liefs Martha

De Breimeisjes zei

Ja, ze zijn mooi! Ik vind het zoete wel meevallen, ze zien er lief en sfeervol uit.

Trijntje zei

Drie hele leuke kerstkaarten. Groeten Trijntje

blauwruitje zei

Je kunt nooit op tijd beginnen met kerstkaarten maken :). Ik ben wel zo eentje van de zoete kleurtjes, denk ik want ik vind ze heel lief geworden.

groetjes Sandra

Jantine zei

Hele leuk reeks in die zachte kleurtjes, Angélique! En lekker, meteen weer 3 klaar!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Christine W zei

Wat een leuke kaarten!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik houd wel van die zoete kleurtjes,Angélique. Ik vind deze serie dan ook erg leuk. Lieve plaatjes en mooi met de geëmboste achtergrond.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elizabeth zei

Ik blijf het knap vinden om kerstkaarten te kunnen maken het hele jaar door bij allerlei weertypen en temperaturen. Dat zou ik echt niet kunnen!
Maar misschien was het deze week juist wel verkoelend om zulke sneeuwkaarten te maken...:)
Deze kaartjes zijn een tikje romantisch, maar ik vind ze best wel leuk!

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie serie zoete kerstkaartjes.
Leuke achtergrondjes mooie 3d plaatjes en details.
Groetjes Doris

Daphne zei

Ik vind ze schattig.
Ik hou juist wel van die zachte kleurtjes en de embossing van de witte achtergrond vind ik erg leuk (vergeet ik vaak)
Whahahaaaaa, ik WIST gewoon dat jij over mijn gewatteerde jas zou beginnen🤣

Freubelmina zei

Ik vind de plaatjes juist superleuk en jij weet er een hele mooie serie verschillende kaarten van te maken, top xx

GerJanne zei

Klopt! Ze zijn ook heel leuk geworden. Door de embossing in het wit, heeft het meteen een winterse uitstraling! EN nee, op zolder is het bij ons met hoge temperaturen ook niet te harden, daarom hebben we Guus verhuisd naar beneden..

De Hobbykamer van Petra zei

Inderdaad zoete kerstkaarten. Je vind vast wel mensen die juist met zulke kaarten erg blij zijn want ze zijn wel mooi.

Lieve groet, Petra