donderdag 28 juli 2022

Christmas Wishes

 Het is weer kerstkaarten-donderdag, voor mij levert dat kerstkaart nummer 34 op en daar ben ik best trots op.

Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de sketch voor de huidige challenge van Craft Sensations (je kunt op hun facebookpagina meedoen met de challenge, net als ik nu ga doen), ook het papier en het plaatje is van dat merk, alles uit hetzelfde blok.


Natuurlijk link ik ook weer bij 52 Weeks to Christmas waar je nog veel meer kerstkaarten kunt vinden,  mocht je nog inspiratie zoeken.

23 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en heel mooi papier!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk hoor zoals je alles erin hebt verwerkt wat een supergaaf dp heb je gebruikt en schattig plaatje met de kerstman
groetjes ellen

Henriët zei

Mooie kaart. Die kerstman is zo grappig.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met dit papier en een leuke sketch trouwens, fijne dag.

Daphne zei

Leuke sketch is dit.
Ik blijf verliefd op dit dp, vind het zo mooi, dat zwart/wit/roze met de goud en zilver tinten erbij.
Je kaart is vooral erg lief, zo met de gezellige kerstman erop.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Echt heel erg mooi. En wat een leuke sketch is dat trouwens. Leuk bedacht. Heerlijk he, wat fijn om al zoveel kerstkaarten te hebben, echt ideaal.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kaart Angélique! Prachtig papier en wat een mooie kleuren!
Groetjes Antje

Martha zei

Leuke kerstkaart Angelique
Slim om dit met een sketch te doen, eerlijk gezegd doe ik dat nooit, maar soms is het handig denk ik, misschien ga ik het ook eens proberen
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja je houdt het goed vol Angélique en je kerstkaart ziet er weer heel mooi uit. Leuk zoals je alles gecombineerd hebt en de sketch laat die geinige santa goed uitkomen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Hele mooie kerstkaart met die gezellige kerstman! En wat is je bloemenkaart voor de challenge van Marianne Design ontzettend mooi geworden! Super!
Groetjes Trudy

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke en verschillende achtergronden, weer een gezellige kaart.
34 al wauw!!
Fijne dag, Anita

Anoniem zei

Een leuk kaartje en slim om diverse uitdagingen te combineren. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

Wat een gave kaart!!!
Vanmorgen al een aantal keren je blog proberen te bereiken..maar nee werd eruit gegooid...denk ga vanmiddag nog eens lang en jawel hoor GELUKT!!!!
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Wat een mooi kaartje, Angélique. Leuke sketch en heel leuk papier heb je gebruikt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Leuke kerstkaart. Mooie schets . Erg leuk uitgewerkt. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Mooie kaart en sketch, wilde ook nog meedoen, maar dat gaat niet meer lukken. Groetjes, Nelleke

Freubelmina zei

Leuke uitvoering van de sketch, dit mooie papierblok kende ik nog niet xx

Marjolein zei

Leuke kerstkaart Angélique! Leuke sketch en mooi papier. Groeten Marjolein

Elizabeth zei

Mooi op elkaar afgestemd allemaal...!

GerJanne zei

Hij is super leuk! Die sketch is er echt een om te onthouden vind ik.

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kertskaart en ook ik vind deze sketch eentje om te onthouden.

Groetjes, Petra

Cornelie zei

Jeetje, je 34e kerstkaart 😱 wat knap! Misschien moet ik mezelf deze week ook eens uitdagen...
Je kaartje is erg leuk en die kerstman is een schatje!

karin zei

Mooi kerstkaartje. Ik heb er ook al best veel, vandaar even een stop ermee.
Ik ben niet jarig vandaag, dat is een andere Karin uit blogland 🙂
De laatste tijd zie ik ook regelmatig dat er reacties verdwijnen die ik heb geplaatst. Weer een foutje in Blogger denk ik.
Groetjes,
Karin