vrijdag 8 juli 2022

Zomergroetjes

 Vandaag zoals beloofd mijn gastdesigner kaart die ik maakte voor Cheerful Sketches Challange Blog. Ik kreeg de leuke digi " A soda under the sun" van The Paper Shelter en de sketch voor de juli-challenge. 


Ik heb de sketch een kwart slag gedraaid, dat kwam beter uit met de digi. De digi heb ik met kleurpotlood ingekleurd. Het groene papier op de achtergrond is glitterpapier en ik plakte aardig wat glimmende steentjes op de kaart om het geheel nog vrolijker te maken.

Nu ben ik benieuwd wat ik voor opdracht krijg voor de augustus-challenge.
Mijn volgende kaart is er ook één voor een challenge als gastdesigner, ik heb het er bijna druk mee 😊

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

heel leuk dit kaartje vrolijk en zomers, fijne dag

Caroline Cards zei

Leuke vrolijke kaart met mooi gekleurde digi!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Nou inderdaad! Je bent er maar druk mee. Dit kaartje is super leuk! Mooie uitwerking van de sketch is het.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesigners kaartje met de vrolijke kleurtjes en leuke stempel, je word er blij van
groetjes ellen

Martha zei

Leuke kaart Angelique
Een vrolijk geheel!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Knap gemaakt.
Ik vind het nog helemaal niet zo'n makkelijke sketch, maar toen ik er mee bezig was werd ik steeds enthousiaster, had jij dat ook.
Mooi gekleurd, ik kleur ook graag met potloden, hou van de zachte kleurtjes.

Anoniem zei

Wat een gezellige kaart maakte je met leuk papier…gave digi ook! Een leuk geheel!
Groetjes Ellen G

karin zei

Leuk zomers kaartje Angelique.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Nou ja, je maakt gewoon hele mooie kaarten! Leuk dat je regelmatig gastdesigner mag zijn!

juffrouw Ooievaar zei

Leuke kaart weer :) Ja, je hebt het er zeker maar druk mee, ik kan je gewoon niet bijhouden ;)
Ook al die termen "sketch" en "digi" ik denk dat je daarvoor kaarten moet maken, om dat allemaal te weten.
Groetjes Anita

Elizabeth zei

Ja, je hebt het er zèker druk mee, maar als je het leuk vindt gaat het vanzelf. Wat een heerlijke zomerse kaart heb je weer gemaakt.

carla zei

Een heel leuk kaartje Angelique.
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart weer. Je hebt het er mooi druk mee.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke zomerse kaart Angelique.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat is hij leuk Angelique, ik houd van bling bling en jij combineerde de kleurtjes mooi bij elkaar xx

Nancy Soetaert zei

tof dat je 2 keer als gastdesigner gekozen bent bij Cheerful Sketches. Je maakte een mooie kaart als gastdesigner. Dankjewel.
Nancy CSC