maandag 11 juli 2022

Pluk de dag

 Zoals al aangekondigd laat ik vandaag weer een gastdesigner-kaart, dit maal voor Carlin's Kaartenparadijs waar de lopende challenge het thema heeft "alles mag". Ik vond het leuk om hiervoor een digi te gebruiken die ik ook uit mocht zoeken bij Beccy's Place als prijs voor de mei-challenge. De set met de sneeuwpoppen hebben jullie al voorbij zien komen.



De digi (de schildpad 🐢) heb ik ingekleurd met Twinmarkers, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Vanwege de mooie margrieten (Action) en na de tip van Monique link ik deze kaart ook  bij Knutsels en Kadootjes , daar loopt nu de challenge "zomerbloemen" en na de tip van Carla op haar blog heb ik de kaart ook gelinked bij Beccy's Place 
Ik heb de kaart in de voorraadbak gestopt, ik ben benieuwd naar wie ik hem ga sturen en vooral voor wat voor gelegenheid. Ik had hem al even in mijn handen voor een kennis, maar daar heb ik toch een andere kaart voor gemaakt, die zien jullie binnenkort.



21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart maakte je met de hele leuke schildpad, ik vind de bloem ook erg mooi xx

Henriët zei

Wat een leuke kaart! prachtig hoe je de schildpad hebt gekleurd!
Groetjes van Henriët

Monique zei

Hij is superleuk. Mooi ingekleurde schildpad.
Heb je al 2 keer meegedaan bij K&K? Anders kun je hem daar ook nog linken ;-) Zomerbloemen.

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart!

Lieve groet, Petra

Daphne zei

Het geel erbij onder een boven past goed, dat geeft de kaart net dat beetje extra vrolijkheid mee.
Leuke set is dit hè, ik heb hem ook, deze schildpad, maar dat weet je vast wel, ik heb het al vaak gebruikt, hij heeft zo'n leuk koppie.

Martha zei

Heel mooi dit kaartje Angelique
Dat schildpadje zo mooi gekleurd bij de bloempjes
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesigner kaart leuke stempel heb je gebruikt en een gave tekst, mooie ingekleurd
groetjes ellen

karin zei

Dit is ook een van mijn favoriete setjes van Beccy.
Prachtig kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze tekst. Het is zeker waar
De tijd gaat snel... groeten Trijntje

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart weer. Heel mooi ingekleurd zeg. De tekst maakt het helemaal af.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anoniem zei

Prachtige kaart is dit met de leuke schildpad! De bloemen zijn ook super mooi!
Groetjes Ellen G

De Breimeisjes zei

Heel leuk en lief kaartje, met madeliefjes, ik houd ervan!

Anoniem zei

So beautiful. Regine
www.rsrue.blogspot.com

GerJanne zei

Hij is superleuk! Helemaal geschikt voor K&K.
Dank je wel dat je hem gelinkt hebt!
Hij is heel vrolijk en de tekst is ook erg leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een mooie kaart geworden Angélique. Die schildpad is zo leuk en die mooie zomerbloemen geven er een frisse draai aan vind ik. Mooie zoals die leuke tekst vormgegeven is.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig kaartje de mooie bloem en de schildpad. bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke digi en bloemen!
Groetjes, Caroline

Elizabeth zei

Een prachtige kaart! En ik had niet gedacht dat de kikker een digistempel was..., het lijkt wel een sticker. Zo netjes ingekleurd en leuk dat ie een beetje verhoogd is.

Bernadet zei

Oooow wat is deze gaaf Angelique! Die kikker is ook zo leuk icm die mooie grote bloemen.

Beccy zei

Your card is very cute Angelique, you did a wonderful job colouring the turtle. The big flowers are fabulous too, and I like the way you've positioned them on the card... the turtle looks like he's enjoying the shade!
Cheers,
Beccy

Colien zei

Heel mooi kaartje met de leuke schildpad.
Bedankt voor je bijdrage aan onze zomerbloemen-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien