donderdag 25 augustus 2022

Kerstuiltje

 Het is weer gelukt om een kerstkaart te maken. Ik heb het momenteel heel druk met kaarten maken, veel verjaardagen en andere gelegenheden de komende tijd en dan moet er ook gewerkt worden, maar toch probeer ik om de kerstkaarten ook bij te houden. Ik kan best een paar weken overslaan, maar die joker houd ik nog even achter de hand.

Deze week heb ik een kaart met een kerstuiltje, een plaatje van Yvonne Creations. 
Ik bedacht zelf een sketch.


De vierkantjes heb ik met verschillende hoogtes opgeplakt; de onderste plat op het designpapier, de rode met foamtape en de laatste met foamtape op de rode en dus dubbel tape waar het vierkant op het dp gaat.
Ter illustratie onderstaande foto.


Met mijn (oude) pearlmaker maakte ik rode besjes op de hulst. Wilma vroeg een paar dagen geleden naar tips om mooiere rondjes te krijgen, bij deze Wilma. Mijn pearlmakers zijn tamelijk oud en daardoor is de verf wat "taaier". Ik heb bij dit flesje enkele druppels water toegevoegd, goed geschud en warempel,  het ging iets beter. Er kwam nog wel een puntje naar boven aan, mogelijk door de verf in het tuitje, maar dat heb ik met een speld voorzichtig bijgewerkt.

Uiteraard doe ik ook deze week mee met het linkfeestje van 52 Weeks to Christmas dat is toch een beetje de stok achter de deur, in de positieve betekenis.
Ik link de kaart ook bij Girlz Creative Crafts, op dat blog zien ze graag plaatjes, nu met thema "alles mag ".

23 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart maakte je en het is een heel lief plaatje!
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke indeling met de vierkantjes zo komt het plaatje erg leuk
uit wat een schattig plaatje is dat leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart met het leuke uiltje Angélique.
De sketch heb je mooi uitgewerkt!
Groetjes Antje

gerrie zei


Leuke kerstkaart met die uil. Groetjes,Gerrie.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat heb je een leuke sketch bedacht, mooi met die verschillende hoogtes. Het plaatje is echt te schattig. Heel mooi. Fijn he, zo'n stok achter de deur, dat vind ik ook wel fijn. haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Tineke zei

Wat veel werk voor één kaartje, maar zo mooi.
Liefs van Tineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je deze kerstkaart mooi opgebouwd met die vierkantjes Angélique. Ik vind het een heel leuk effect geven en vooral met die strip/hoek nog op het rode vierkant. Dat plaatje is natuurlijk allerliefst en de mooie decoratie maakt het helemaal af.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Hij is prachtig Angélique. Het plaatje vind ik heel erg lief.

Lieve groet, Petra

Martha zei

Schattig kerstkaartje met dat uiltje, Angelique
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

juffrouw Ooievaar zei

Een mooie uitgebreide kaart :)
Inderdaad, je houdt het goed vol, knap hoor, net wat je zegt, naast al je andere bezigheden en je werk. Groetjes Anita

De Breimeisjes zei

Ook weer zeer geslaagd, wat een diversiteit aan kerstkaarten!

Trijntje zei

Wstceen keuk kerstkaart. Mooi xo met de vierkantjes. Fijn dat je de pearlmsker weer goed hebt kunnen gebruiken
Het is best lastig om ze allemaal een beetje gelijk te krijgen. Vind ik best lastig. Groeten Trijntje

karin zei

Mooi kaartje met een lief plaatje erop. Leuke sketch heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Zo leuk deze sketch en je kreeg er een mooi kaartje bij.

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje is dit.
Fijn dat je vandaag weer een kerstkaartje laat zien.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Leuke kaart, Angelique, lief plaatje van het uiltje. Leuk al die laagjes in je kaart.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gina zei

Heel leuk met de vierkantjes en het uiltje ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje en wat een enig uiltje!
Die pareltjes zijn perfect, als ik het zo zie!
Succes met al je kaarten. Soms heb je dat, van die pieken van gelegenheden

Freubelmina zei

Ooo dit uiltje ken ik nog niet, wat is hij TE schattig (ik wil hem ik wil hem hihi)
Superleuk uitgewerkte zelfbedachte sketch Angelique.
Dankjewel voor je tips met de pareltjes, ik heb ondertussen wat geoefend en ze gaan me een stuk beter af.
Mijn pearlpennen zijn nog niet zo oud en de verf is nog niet verhard dus dat was mijn probleem niet .
Lieve groetjes xx

marian zei

Een gezellige kerstkaart heb je gemaakt met het uiltje.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het grappige uiltje. Mooie sketch heb je ontworpen. Groeten Marjolein

!neke zei

Helemaal leuk !!!
Gave schets ook !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Claudia's kaartjes zei

This project is so great, Whaw; Thanks for entering at Girlz Creative Crafts
Whaw, echt een super tof project. Kei leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge Girlz Creative Crafts
hugs
grtjs Claudia

DT Girlz Creative Crafts
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com