woensdag 31 augustus 2022

Uitdaging met Emily

 Emily vond mijn stempeltjes in o.a. dit, dit, dit en dit bericht zo leuk, ik besloot haar te verrassen met wat afdrukjes zodat ze ze ook eens kon uitproberen. Ik vroeg haar of ze zin had in een privé uitdaging met mij, nou dat zag ze wel zitten. Ik stuurde haar de volgende opdracht: Maak een kaart met het strandsetje, je mag zelf bepalen welke figuurtjes je gebruikt, maar.... er moet ook designpapier gebruikt worden, al is het maar een smal strookje. 

Natuurlijk maakte ik zelf ook met veel plezier een kaart, hij werd voor de verjaardag van Remco's moeder die afgelopen zaterdag 93 jaar werd en gek op beren is.


De tekst maakte ik zelf in Word.



Eerst had ik het idee op de zwemkleding te paperpiecen, maar het werd anders omdat ik heel geschikt papier tegen kwam in mijn voorraad om een strand en water te maken.
Het dp dat het zand moet voorstellen scheurde ik om een mooie vloedlijn te krijgen, toen bedacht ik mij dat ik dat beter met het blauwe dp had gedaan, omdat het water over het strand gaat en niet andersom.
Nu had ik nog wat gekleurde figuurtjes uit dezelfde set klaar en dus maakte ik gewoon nog zo'n kaart, ditmaal zonder tekst omdat ik nog niet weet voor welke gelegenheid ik de kaart ga gebruiken.


Op deze kaart liet ik het vosje pootje baden, ik sneed daarvoor een stukje van zijn voetjes (sorry vosje!) En maakte er wat kringetjes rond. Hij oogt heel blij, ik denk dat hij zijn teentjes niet zo mist, haha.


Het is zo leuk om met deze stempeltjes te spelen! Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Emily, jullie ook?
Wie weet komt er nog wel een vervolg op deze privé uitdaging. 

11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een geweldig mooie kaarten maakte je zeg!
Ik vind vooral het achtergrondpapier errug mooi hihi.
Mooie leeftijd heeft de jarige job en ook leuke persoonlijke tekst erbij xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het strandtafereeltje deze stempeltjes zijn zo leuk, wat en leuk idee van de tekst met het schepje erboven altijd leuk zo'n uitdaging
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Awh wat een lief en leuk kaartje, leuk al deze diertjes die plezier hebben aan het strand!

Sarah zei

Wat een leuke post is dit weer! Ik ben Emily gaan volgen want ik zag snuf konijn en leuke kaarten.
Je kaarten zijn weer zo tof. En inderdaad als je het papier anders scheurt, dan leuk de scheur op het schuim van het water. Wat grappig met het pootje. Bedankt voor je trouwe reacties steeds, mijn input is maar laag, maar ik piep wel regelmatig xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, jouw kaart is ook echt geweldig geworden. Ik had er helemaal niet aan gedacht om het DP schuin te gebruiken, dat geeft zo'n gaaf effect bij jou. Je stempeltjes zijn super leuk ingekleurd. Ach, vosje ziet er vrolijk uit, dat is een mooi effect wat je het gegeven hebt. Ik vond dit echt een super uitdaging en hoop dat we dit nog vaker gaan doen :-D.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Gezellig met al die beestjes en die tekst vind ik ook zo mooi!
Lief dat je de diertjes deelde
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Haha ik lig weer in een deuk, arm vos.
Maar wat goed gelukt!! Het is net echt of hij met zijn pootjes in het water staat.
Ook het scherpe erbovenop inclusief tekst vind ik weer super creatief bedacht.

Trijntje zei

Leuke gezellige kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat ontzettend leuk en wat zijn er veel mooie details! Leuk dat je verteld hoe je het gedaan hebt en waarom, zo ga ik het nog wat beter bekijken :-)

Nelleke zei

Leukestrandkaarten zijn dit en wat zijn de beertje blij in het water. Leuk om zo een uitdaging te doen. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk idee om iemand dan afdrukjes te sturen als verrassing!
Je kaartjes zijn heel leuk en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de kaart van Emily.
Misschien krijgt het vosje nog fantoompijnen. Kan later optreden, he? Houd hem maar in de gaten!