dinsdag 2 augustus 2022

Martha was jarig

 Gisteren was Martha jarig, ik heb haar onderstaande kaart gestuurd.

Martha is heel veelzijdig, zowel in kleur, als in onderwerpen, technieken en kaartmodellen, dus eigenlijk was het een "challenge met thema alles mag", haha.
Ik hoop dat ze mijn kaart heeft ontvangen en dat hij in de smaak viel.


De vleugels van het elfje en de bloem kleurde ik met glittergelpen, dat vind ik een mooi effect geven bij deze stempels. Op de bloem heb ik met Nuvo Dew Drops dauwdruppeltjes gemaakt. De achtergrond is gemaakt met hulp van een sjabloon en Memento inkt.

Ik maakte de envelop wat minder saai door te bestempelen in stijl:




13 opmerkingen:

Elizabeth zei

Een top kaart! Heb je een sjabloon gebruikt voor de oranje vakjes? Zo leuk hoe ze 'scheef' over de kaart lopen, geeft een geweldig effect...

Angélique zei

Dat heb ik inderdaad met een sjabloon gedaan, ik heb het meteen in het blogbericht erbij geschreven. Dankjewel.

Martha zei

Nou deze prachtkaart staat op het dressoir te pronken Angelique
Heel mooi en kleurrijk en hij viel bij ons zeer in de smaak!
Ik was nog niet aan een bedankje toegekomen, bij deze doe ik dat dus nu!
Inderdaad vind ik heel veel stijlen leuk, gewoon ook hoe mijn stemming is, maar kleurrijk bezigzijn heeft wel mijn voorkeur
Nogmaals bedankt!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Dit is echt een "Martha kaart"!!
Wat een mooie.
Heel leuk bedacht, de elf die aan de bloem ruikt.
Mooi effect geven de glitters.
En de achtergrond, zo met die golvende figuurtjes.... net of er beweging in de kaart zit.

Anoniem zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor Martha…heel gaaf met deze achtergrond!
Groetjes Ellen

karin zei

Schitterend gemaakt! Heel mooi met die achtergrond en een leuke stempel.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de blokjes achtergrond en het mooie elfje erop het past zo mooi bij elkaar deze kaart zal zeker weten in de smaak vallen
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart! En de enveloppe is ook zo stijlvol, een feestje om te krijgen, lijkt mij.

Freubelmina zei

Ja dat heb jij goed gezegd, een challenge waarbij alles mag want Martha heeft vele technieken in huis!
Deze is zeer geslaagd in deze mooie kleuren en perfect een bijpassende envelop, Martha was er natuurlijk erg blij mee lees ik al xx

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart met vele leuke technieken voor Martha gemaakt. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Oh wat leuk en mooi gedaan. Zo'n enveloppe erbij maakt het helemaal af..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaart heb je voor Martha gemaakt Angélique en die bijpassende envelop zet de puntjes op de i. Schitterend die achtergrond in combinatie met die mooie stempel.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart zeg. Heel mooi gedaan. Die stempels zijn zo mooi. Leuk ook met bijpassende envelop erbij. Prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily