woensdag 24 augustus 2022

Leeuw

 Vandaag een kaart die het vervolg is op de kaart die ik afgelopen maandag liet zien.
Hij ging naar dezelfde persoon.


Ik gebruikte een sjabloon van Craft Sensations  en Memento inkt om de leeuw op wit papier te maken, de ogen maakte ik met potlood; niet perfect, wel krachtig. Ik knipte de leeuw uit en plakte hem verhoogd op.
De tekststempel is van Joy! Noor design, perfect naast de manen van de leeuw en voor de situatie. Het stempelen van de tekst viel niet mee, daar de basiskaart van matallic cardstock is, maar het is redelijk gelukt.

13 opmerkingen:

Freubelmina zei

Redelijk gelukt…..ik vind hem fantastisch mooi, en die ogen…kijken recht door je heen xx

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi deze kaart! Fijne dag.

Ria A.-S. zei

De ogen zijn prachtig.... een wijze leeuw....

casa crea d' emilia zei

Wauw, hoe je die ogen hebt gemaakt. Redelijk gelukt? je hebt weer een ontzettend mooie kaart gemaakt. Echt heel gaaf geworden. Een wijze leeuw ;-).
Fijne dag

Lieve groetjes,
Emily

Anoniem zei

Schitterende creatie…heel gaaf gemaakt en gekleurd, top!
Ook een mooie tekst koos je uit!
Groetjes Ellen G

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem supergaaf wat een mooi sjabloon de ogen vind ik goed gelukt helemaal niks mis mee
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie leeuw heb je gemaakt. Ik vind het prima gelukt! . Leuke kaart. Groeten Trijntje

Daphne zei

De ogen zelf getekend??
Wauw, prachtig gedaan.
Heel mooi kaartje.
De tekst is goed gelukt, past mooi bij de prachtige leeuw.

De Hobbykamer van Petra zei

Ik zag deze leeuw en moest even goed kijken van wie deze blog was. Ik had namelijk meerdere tabbladen open staan, allemaal naar een andere blog. Hij is prachtig Angélique, heel mooi.

Lieve groet, Petra

karin zei

Dat ziet er prachtig uit. Ook de ogen zijn goed gelukt, net echt 🙂
Groetjes,
Karin

Martha zei

Wat een mooie kaart Angelique
Zo mooi die leeuw en die tekst zo passend!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Ik vind 'm prachtig! M'n echtgenoot is Leeuw van z'n sterrenbeeld.Ook een mooie afbeelding voor verjaardagen van leeuwen, vind ik.
Al heb jij er ook een schitterende filosofische tekst bij geplaatst.

GerJanne zei

Hihihi.... Peter is ook een Leeuw. EN ik vind deze helemaal geweldig! Die ogen vind ik goed gelukt!