vrijdag 26 augustus 2022

Zwart/wit met een vleugje goud

 Voor een jarige jonge vrouw maakte ik een kaartje. 
Ze houdt van zwart en goud en verder absoluut geen tierelantijnen. Omdat het om zo'n mooie leeftijd gaat wilde ik die centraal op de kaart, ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches Challange Blog , waar ik deze maand gastdesigner mocht zijn, daarvoor maakte ik deze kaart.


De dame in kwestie heeft altijd strak gelakte nagels, dus had ik écht dringend de make-upset van Marianne Design nodig. 😇
Ik weet niet of het goed te zien is, maar het flesje nagellak, het kwastje ervan en de lipstick zijn goudkleurig.
De tekst heb ik bij Nobody Else weggeplukt.

16 opmerkingen:

Freubelmina zei

Oooooo wat een prachtige verjaardagskaart maakte je.
Cijfers erop vind ik altijd wel leuk want dat maakt het erg persoonlijk maar door je make-up spulletjes te gebruiken is het nog persoonlijker,de jarige job zal blij verrast zijn xx

Anita van Deur zei

Wat een super leuk kaartje en het goud is goed te zien, fijne dag.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie uitwerking van de sketch. Zo leuk gedaan. Mooie chique kaart is het geworden, met dat goud. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi persoonlijk kaartje met de gouden accenten leuk de 25 zo prominent in het midden leuk de make spulletjes erbij
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele leuke frisse mooie kaart Angélique.

Lieve groet, Petra

Martha zei

Leuke kaart Angelique
Zeker als het zo toepasselijk is!
Fijne dag liefs Martha

Martha zei

Prachtig kaartje, Angelique
Mooi strak en chique met dat goud
Fijne dag liefs Martha

Ellen zei

Wat een chigue kaartje is dit, echt heel stijlvol Angelique deze combinatie!
Fijn weekend groetjes Ellen

Henriët zei

Een hele mooie, strakke en stoere verjaardagskaart.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een mooi chique kaart heb je gemaakt.leuk zwart en goud. En de leeftijd. Leuke afwerking met de make up spullen. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Hele mooie mijlpaal, 25 jaar! Daar hoort natuurlijk eigenlijk zilver bij ;-)
Dit is super chic!

GerJanne zei

Oh hij is erg leuk! EN wat een originele uitwerking van de sketch!
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie uitwerking van de sketch Angélique. Chique dat zwart met goud.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een gave elegante kaart voor deze modieuze dame. Zwart met goud is een chique combinatie.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

!neke zei

Mooie stoere kaart !
Groeten Ineke

Daphne zei

Wat is dat toch altijd chique, zwart met goud.
Het nagellak flesje is net echt, met het gouden flesje en het kwastje ook goud.
Mooi om de leeftijd zo in de spotlight te zetten, want als je 25 wordt mag dat zeker.