donderdag 12 januari 2023

1e kerstkaart van 2023

 Vandaag laat ik de eerste kerstkaart van 2023 zien. Ik heb geweten dat ik met een kerstkaart bezig was, want ik zat onder de glitters, hahaha. Het snowpaper van Marianne Design verliest ontzettend veel glitters, ik gebruikte het voor de tekst en de sneeuwkristallen.


De foto is een beetje donker, maar ja, dat is het weer ook 😉
De stempelafdrukjes met die geweldige sneeuwmannetjes kreeg ik met mijn verjaardagskaart in november van Emily, zo ontzettend lief! Ik heb ze met heel veel plezier ingekleurd met Twinmarkers. De bontrandjes maakte ik met 3D sneeuw, hiermee maakte ik ook de boven- en onderrand op de kaart.

Op het blog van Do All Kreatives vragen ze sneeuwmannen, daar link ik deze kaart en ook bij 52 Weeks to Christmas

31 opmerkingen:

carla zei

Wat een mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.
Leuke stempeltjes, die we vast nog wel meer zullen zien.
Glitters vinden we die niet het ganse jaar door in knutsel- of huiskamer ?
Echt alles krijg je nooit weg, maar 't is zo mooi en feestelijk.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat heb je de afdrukjes mooi ingekleurd. De kaart is erg leuk..Groeten Trijntje

Trudy zei

Leuke vrolijke kerstkaart! Hier is het ook erg donker, ik heb het licht maar aan gedaan!
Groetjes Trudy

Irene zei

Leuk en vrolijk zo in rood/wit/blauw! Ik mocht die leukerds van GerJanne stempelen maar moet er nog mee aan de slag .. in ieder geval maar zonder glitter hihi!
XxIrene

De Breimeisjes zei

Heel leuk! Ja, zou op zich best eens leuk zijn, een witte kerst. De sneeuwmannen vind ik erg vrolijk en grappig.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat mooi heb je de sneeuwmannen ingekleurd zeg. Echt geweldig. Fijn dat je er blij mee bent ;-) Haha. Die glitter. Ik was met mijn cliënten sneeuwvlokken aan het knutselen met ijsstokjes en zat ook later helemaal onder de glitter haha. Net als de tafel en de vloer. Oeps.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Zo vrolijk je sneeuwmannen, hoort erbij de glitters zullen we maar zeggen. ;)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dit een leuke kerstkaart Angélique en wat heb je die sneeuwpopjes mooi ingekleurd. Die sneeuwrandjes/bontrandjes maken het nog leuker. Gezellig die frisse kleurtjes.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Leuke kerstkaart Angelique
Zo leuk ingekleurd die sneemannekes
En ha ja hier glittert het ook nogal eens....
Liefs Martha

Jantine zei

Wel feestelijk, dat bij jou alles glittert, Angelique! Dat kan wel met dit donkere natte weer, fleurt de boel een beetje op.
Je kaart is super!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Een super leuk kaartje met die sneeuwmannetjes! Leuk zo met een doorkijkje. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Monique zei

Deze is echt superleuk. Mooie heldere kleuren en leuk met de sneeuwrandjes.
Groetjes, Monique

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaartje met de mooie afdrukjes.
Groetjes Doris

Antjes kaartcreaties zei

Wow, het is een fleurige kerstkaart met de vrolijke sneeuwpoppen Angélique.
Mooi ingekleurd en wat staan de bont- en sneeuwranden leuk op je kaart.
Groetjes Antje

Freubelmina zei

Ik vind je kaart helemaal geweldig geworden, ook zo’n mooie frisse kleuren xx

Daphne zei

Leuk.
Wat een lief kadootje kreeg jij bij je verjaardag kaart.
Je hebt hele mooie kleuren gekozen voor deze kerstkaart.

Henriët zei

Mooie kaart met die leuke sneeuwpoppetjes!
Groetjes van Henriët

Gina zei

Leuke kerstkaart met de sneeuwpopjes! Groetjes, Gina

Anoniem zei

Wat een leuke en frisse kerstkaart, een mooi begin voor het nieuwe jaar. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat een leukerds zijn het he? Ik heb ze zelf ook. Enig zijn ze en jij hebt ze top gekleurd!
En ja, onder de glitters zitten...dat zijn ze hier al gewend (heeee... ben je weer met kerstkaartjes bezig geweest en dan vraag ik toch nog: Hoe weet jij dat nou?)

Caroline Cards zei

Het is een prachtige kaart. Wat zijn die sneeuwpopjes leuk en mooi gekleurd!
Groetjes, Caroline

marian zei

Je hebt een super leuke kaart gemaakt met die leuke stempeltjes. En vrolijke kleurtjes gebruikt.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een enig kaartjemet de schattige sneeuwpopkes wat heb je ze mooi ingekleurd, leuk dp heb je erbij gebruikt en leuk het glitterpapier en de sneeuw.
ik heb ooit een potje met van dat glitter laten vallen oh wat een drama was dat ik kwam het heel lang in huis tegen
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een gezellige en vrolijke kerstkaart met die olijke sneeuwmannetjes!

groetjes van Ank

blauwruitje zei

Een leuke kaart maar wat ben je vroeg :).

!neke zei

Heerlijke vrolijke kaart !!!
Goed begin !
groeten Ineke
DT52wTC

karin zei

Wat een leuke kaart in mooie kleuren. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Cornelie zei

Hartstikke leuk kerstkaartje. Deze sneeuwmannetjes zijn zo cute! Weet jij van welk merk deze zijn? Met kerst ontving ik ook al zo'n liefs kaartje met deze sneeuwmannetjes. Nou heb ik sowieso een zwak voor kerstmannetjes ;-)
Wilde ook nog even zeggen dat je een leuke profielfoto hebt! We wonen eigenlijk heel dicht bij elkaar, klein half uurtje. Grappig toch!
Fijne zondag!

Scraptastisch zei

Ik loop weer op achter met bloggen maar wil toch nog even reageren op je
gezellige kerstkaartje! Ik had ook een nieuw pakje snowy papier van MD maar zat ook onder de glitter bij gebruik, had daar eerder veel minder erg in. Nou ja wel gezellig toch? hihi
Mij viel je leuke foto ook al op Angelique erg leuk!
xx Gerie

Marjan zei

Wat een leuke kaart, die kerstmannetjes die om een hoekje koekeloeren! Kleuren ook fijn, zo helder.
Leuk inderdaad je nieuwe profielfoto!

Doris Klein zei

Wow.. what a fun work! Nice colours and super cute images! Great job you've done :-)

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2