maandag 23 januari 2023

Verhuisd

 Een kennis van mij ging verhuizen, het is dan fijn om een kaartje te ontvangen.

Ik maakte de kaart meteen voor de Liftchallenge, dit keer een best pittige uitdaging. Het was de bedoeling dat een deel van de voorkant transparant werd en dat gedeelte moest geëmbost zijn.

Ik link de kaart ook bij 2 Sisters on the blog, daar zien ze graag een verhuiskaart.





Ik emboste het acetaat met  huisjes, eigenlijk een kerst embossingfolder maar dat zie je hier niet. Erachter plakte ik dp met huisjes, een tijdje geleden gekregen bij een bestelling bij De Egel. Op de voorgrond tulpjes en lieveheersbeestjes van MD, net als de sleutels en het vogeltje.
De lieveheersbeestjes koos ik om de ontvanger geluk te wensen, hij is namelijk naar een verzorgingshuis verhuisd omdat het thuis niet meer ging.

En dan heb ik nog een vraag aan jullie: ik wil eens een hobbybeurs bezoeken, tot nu toe ben ik alleen op de KreaDoe geweest een aantal jaren geleden en op de handwerkbeurs. Wat zijn jullie ervaringen met de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch en het Creaweekend in Rijswijk? Als ik naar één van de twee ga heb ik nog 3 zitplaatsen in de auto over, mocht iemand vanuit Noord Holland willen meerijden.

29 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en heel leuk die tulpen aan de onderkant.
Ik ben al een tijd niet meer op een beurs geweest, maar in het verleden ging ik naar Den Bosch en dat was altijd wel leuk.
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Misschien wel een pittige uitdaging, maar ik vind dat je er een super leuke kaart van gemaakt hebt!!
Heel vrolijk en lekker Hollands.
Ik heb geen ervaring met een beurs, helaas, dus kan je niet iets vertellen daarover.

Franciens Haakwerk zei

Een fijne kaart om de ontvanger vrolijk mee te maken. En daar doe je het voor, knap gemaakt hoor. Zonnig! groeten Francien

Trijntje zei

Wat een mooie verhuiskaart. Knap zoals je de kaart gemaakt hebt de vrolijke tulpenhandel is een supermooi detail. Ik ga de laatste jaren nooit meer naar een beurs… te ver weg voor ons. Vroeger was er in Zwolle nog wel eens wat… ook de knotsgekke… die vond ik altijd wel erg leuk. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie tafereeltje erop leuk het embosgedeelte, ik vond het een lastige challenge
ik ging eigenlijk altijd alleen maar naar de Kreadoe kon ik met de bus doen verder ga ik nooit naar andere beursen
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Zo leuk: post als je verhuisd bent! Dat je weet dat de postbode je huis kan vinden :-)
Jij hebt andere knutselinteresses dan ik, dus kan ik je niet adviseren over een beurs.

Anoniem zei

Ik heb de Kreadoe bezocht en De knotsgekke kaartendagen in Den Bosch…Kreadoe is groots en druk en Den Bosch vond ik wat rustiger, overzichtelijker en
zeker gezelliger!
Je moet dan wat verder rijden maar 1 x moet je het meemaken daar.
Je kaart is een topper, erg leuk gedaan!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Inderdaad een pittige met de uitdaging, ik vond hem te moeilijk haha. Heel mooi gedaan. Ik ben niet heel bekend met kaartenmaak hobbybeurzen. Ik ben wel op creaweekend in Hardenberg geweest afgelopen herfst, was wel leuk maar vind dat je het heel erg van de aanbiedingen moet hebben. de normale prijzen zijn hoger dan waar ik altijd bestel haha. Ben benieuwd wat anderen zeggen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaart met die vrolijke tulpen en leuke huisjes!
Ik ben al een aantal jaren niet naar een beurs geweest ivm corona.
De Kreadoe is niet te vergelijken met de beurs in Rijswijk.
Voor de beurs is Rijswijk zou ik als ik jou was eerst even naar de deelnemerslijst kijken want die verschilt nogal eens per keer.
De laatste keer dat ik in Rijswijk was was het rustig en niet zo heel erg groot opgezet.
Tegenwoordig bestel ik alles.
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

De liftchallenge is een pittige uitdaging en ik vind dat je dit top hebt gedaan!
Ik ben in het verleden wel eens naar de kreadoe geweest maar entree en reis zo ver en duur tegenwoordig bestel ik het liever, had meer aanbiedingen verwacht en uitleg nieuwe produkten.
Maar een ander vind het helemaal geweldig!
xx Gerie

Margreet zei

Wat heb je dat gaaf gedaan met die huisjes gestanst én op de achtergrond. Gezellig, die tulpen op de voorgrond. De ontvanger zal er heel blij mee zijn.
Ik ben 'vroeger' op al die beurzen geweest, zelfs op 2 ervan om mee te helpen.
Persoonlijk vond ik de Knotsgekke Kaartendagen het leukst, maar door corona ben ik niet meer geweest, ook daarna niet meer. Bestel alles tegenwoordig, plus ik woon in de buurt van Noor&Zo. Ook gemakkelijk.
xxx Margreet

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Mooi dat ge-emboste acetaat en vrolijk die tulpjes
Ik ging jaren aan een stuk naar de knotsgekke kaartendagen in den Bosch, maar toen waren er op de beurs altijd nieuwtjes maar door internet is dat allemaal minder geworden en sinds 3 jaar ga ik er niet meer heen, wel ga ik graag naar Noor En Zo, daar kan ik pp de fiets heen, ook de hobbyboerderij en scrapheap bezoek ik graag, online bestel ik niet zo vaak
Maar zo'n beursdag is wel gezellig
Liefs Martha

!neke zei

Geweldige kaart !!!!
Groeten Ineke

Nicolette zei

Wat een leuk effect heeft dat mica zo, leuke kaart.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gezellige en vrolijke verhuiskaart Angélique. Ik vind de knotsgekke kaartendagen heel leuk, in Rijswijk ben ik nog nooit geweest.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Angelique. Je kaart is erg leuk met die huisjes geembosst. Kan prima op ene verhuiskaart, de sneeuw zie je toch niet..Of is het toch een andere embossingfolder dan die ik heb?
Antwoord op je vraag: Ik ben een paar keer in Hardenberg geweest (zou je vanuit Almelo kunnen doen, 10, 11 en 12 mrt) en daar vond ik het erg leuk. Daarvoor een keer naar de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle en daarna naar de Art Specially. Oh ja ook een keer naar de Kreadoe. Ik heb nu plannen om naar Den Bosch te gaan. Daar ben ik nog nooit geweest , maar ik hoor er altijd leuke verhalen over.

Caroline zei

Heel leuk opgebouwd zo, mooi kaartje!
Knotsgekke kaartendagen is heel leuk vind ik zelf. Ook de creabeurs in Rijswijk ging ik vroeger wel vaak heen.
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Elizabeth zei

Grote grutten..., dat doorzichtige deel is bepaald geen gemakkelijke uitdaging geweest.
En ook een heel gepuzzel lijkt me om de afbeelding precies op de goede plek te krijgen.
Ik heb nog nooit embossing gebruikt op deze manier en vind dit wel heel gaaf...
De kaart is heel origineel!

Kaartenkraam zei

Gave kaart hoor, heel leuk met die emboste huisjes en dan daarachter de andere huisjes.

Vroeger ging ik elk jaar naar de Kreadoe samen met mijn vriendin maar sinds zij dat fysiek niet meer kan ben ik er nooit meer geweest. Ook gingen we wel naar Hardenberg en de Knotsgekke
Kaartendagen die toen ook nog in Zwolle waren.
Ik vond het allemaal geweldig maar met name de Kreadoe wel heel druk.
Hoe het tegenwoordig is......geen idee.

groetjes van Ank

karin zei

Echt leuk gemaakt! Het is zeker een uitdaging om die acetaat te embossen, ik heb het idee dat het zal scheuren op de embossing. Heel mooi kaartje.
Ik ben nog nooit naar een grote crea beurs geweest, wel eens hier in de buurt (Zeeuws Vlaanderen) naar kleinere.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Wat moet het een klus geweest zijn om al die tulpjes te plakken, maar het resultaat is super! Ook de huisjes in de achtergrond zijn er zo leuk bij. Ik krijg meteen dat liedje in mijn hoofd.. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.
Ik zelf vind de Art specially de leukste beurs omdat hij echt gericht is op stempelen. De Knots in den Bosch is ook leuk, zeker voor kaartenmaaksters en niet teveel eten meenemen want na zo een heerlijke bosche bol past er niets meer bij! ;-)

by Maura zei

Prachtig verhuis kaartje :) groetjes Maura

Elizabeth zei

Ik had vanmorgen een reactie geplaatst, maar ik zie hem er nog niet tussen staan.. Is hij misschien weer bij de spam terecht gekomen?

marmarel zei

Dat is een originele verhuiskaart geworden, schattig met de lieveheersbeestjes.
Voor mij is het erg lang geleden dat ik naar een hobbybeurs ben geweest. Er zijn vast anderen met recente ervaringen.
Groetjes, Marijke

Freubelmina zei

Zooo dit was een hele klus maar je mag er heel trots op zijn Angelique…schitterende kaart met mooie details xx

Sarah zei

Wat een leuke uitvoering van de toffe opdracht bij de liftchallenge!

Marfien zei

Prachtige kaart voor de liftchallenge, echt een gaaf idee

Marjan zei

Gaaf gecombineerd die folder met je papier voor een verhuiskaart, de tulpjes ook zo cute erbij! Echt een Hollands kaartje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Angelique.
Zelf gin ik meestal naar de Art Specially, maar ik las dat die dit jaar niet georganiseerd wordt. OP de Kreadoe ben ik een keer geweest, erg massaal vond ik en meer een beurs voor verschillende hobby's. In Rijswijk ben ik ook twee keer geweest, kleinschalig, maar ook leuk. Je moet daar wel kijken of er niet tegelijk een grote beurs ergens is, want dan gaan de meeste standhouders daarheen en is er weinig in Rijswijk.

Cornelie zei

Wat heb je dat onwijs leuk gedaan! Heel leuk effect met de tulpen op de voorgrond. Heel sfeervol kaartje geworden.
Krea Doe beurs vond ik in de jaren 90 heel leuk, in 2016 ofzo voor het laatst geweest, trekt niet echt meer. Knotsgekke kaarten dagen 1x geweest, dat was niet echt mijn ding. Art Specially ook 1x geweest, dat vond ik leuk en overzichtelijk en ontmoette ik veel blogsters wat ik dan weer erg leuk vind.
Verder denk ik dat het heel persoonlijk is.
Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!