donderdag 19 januari 2023

Hallo sneeuwpoppen!

 Vorige week zagen jullie al een kaart met die leuke sneeuwpoppen, ik vertelde toen dat ik de afdrukjes bij een verjaardagskaart had gekregen. De stempels van de sneeuwpoppen van Marianne Design stonden al lang op mijn verlanglijstje, maar bleven maar uitverkocht bij De Egel, bij Hobby Vision waren ze ook al niet verkrijgbaar. Ik keek op de site van Marianne Design en zag dat ze helemaal niet meer leverbaar waren. Mijn oog viel daar op de knop "contact" en daar stelde ik de vraag of ze nog mogelijk in productie genomen zouden worden. Maandag kreeg ik antwoord van Marianne met de uitleg waarom ze niet meer terug zouden komen, maar als ik mijn adres zou doorgeven zou ze mij een setje toesturen die nog op kantoor lag.  Ik was helemaal beduusd, die had ik niet zien aankomen! Gisteren lagen ze al op de deurmat. Marianne hartelijk bedankt!

En zo komt het dat jullie vandaag weer een kaart te zien krijgen met deze olijke koppies en dat is zeker niet voor het laatst.
Deze keer kleurde ik ze in met Caran d'Ache Pablo potloden, ik link deze kaart daarom bij Kleuren met potloden 


Deze kaart link ik bij 52 Weeks to Christmas en het is mijn 2e deeelname bij Do All Kreatives 

30 opmerkingen:

Trudy zei

Wat super lief dat je een setje hebt gekregen en je hebt er een ontzettend leuk kaartje mee gemaakt!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Ze zijn ook wel erg leuk deze stempeltjes. Je hebt maar geboft. en ook nog zo mooi ingekleurd. Top hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

carla zei

Wat een vrolijke kerstkaart met deze superleuke sneeuwpopjes die om het hoekje komen kijken.
Ik vind hem geweldig leuk geworden.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Hoe super leuk is dát!! Ik heb jaaaren geleden eea voor MD mogen maken dat ook werd gepubliceerd (zie sidebar op mij blog - ben er nog steeds trots op hihi) en weet hoe gul Marianne kan zijn! Ze staan weer zó vrolijk om het hoekje te kijken op je leuke kaart.. ik moet er echt mee aan de slag maar er liggen nu weer heel andere dingen op mijn bureau..
XxIrene

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart en de sneeuwpopjes zijn heel mooi gekleurd. Wat lief dat je het setje kreeg van Marianne.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een leukerd deze kaart, en zo mooi ingekleurd.
Dat is toch even een leuke verassing, heerlijk ik hou ervan....

Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Freubelmina zei

Nou dat is toch een geweldige lieve verassing Angelique en je maakte er een hele mooie kaart mee,gaaf xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een service Angélique, heel attent van Marianne. Je hebt een vrolijke kerstkaart met die leuke sneeuwpoppen gemaakt. Mooie kleuren heb je gecombineerd.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anoniem zei

Wat een schatjes zijn het toch! Geweldige service en wat lief dat je een setje kreeg. Het resultaat mag er zijn. Groetjes, Nelleke

Henriët zei

Wat een leuke verrassing! De kaart die je er mee maakte is erg leuk. Mooie kleuren!
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een gave verrassing van Marianne en wat een superleuke kaart heb je met de sneeuwpoppen gemaakt. De kleuren zijn heel erg leuk!
xxx Margreet

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat gaaf zeg van Marianne Design. Echt super, wat een verrassing voor je. Zo leuk. Je hebt de sneeuwpoppen weer prachtig ingekleurd zeg. Heel mooi.
fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ps. koken gisteren was super. We hebben een bewoner die terminaal ziek is. Eet bijna niet meer...maar heeft gisteren zijn HELE bord leeg gegeten. Wat een compliment, dat raakte mij echt. Zeker omdat ik nog niet zo goed kan koken. haha.

Gina zei

Hele leuke kerstkaart met de twee sneeuwpopjes ! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat heb je een supermooie kaart met deze stempelset gemaakt. Wat lief dat je ze toegestuurd kreeg van Marianne. Groeten Trijntje

joke zei

Wat leuk dat je de stempel van MD heb gekregen. Je kaartje springt er echt uit met deze vrolijke kleuren.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Sjeetje! Dat is een verrassing! Ik ben nu wel benieuwd waarom ze niet meer in productie komen. Als een artikel zo goed loopt....zo jammer.
Ik heb ze gelukkig wel kunnen bestellen toen ze net uitkwamen...
Je kaart is super!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes wat lief van Marianne dat je dat hebt gekregen van haar, zo heb ik ooit een stempel master van haar gekregen op de fanclubdag
ben benieuwd wat er nog meer voor mooie kaartjes gaan komen met de stempeltjes
groetjes ellen

Elizabeth zei

Oh, wat een geluk had je met die stempels! Zoiets verwacht je toch niet... Je hebt ze zò mooi ingekleurd; ze glanzen gewoon..
Wat een leuke en vrolijke kaart is het geworden!

Martha zei

Wat een mazzelrje voor jou Angelique!
Lief dat je dat setje hebt gekregen!
En wat mooi gekleurd zeg, leuke vrolijke kerstkaart!
Fijne dag liefs Martha

Franciens Haakwerk zei

Leuke kaart weer, als ik die sneeuwpoppen zie ben ik vandaag jaloers op het zuiden, zij hebben een witte wereld haha. groet Fracien

De Breimeisjes zei

Wat ontzettend lief en leuk van Marianne!
En wat een geweldige kaart, zo lekker vrolijk.
Goed getimed, omdat er vandaag hier en daar sneeuw schijnt te liggen. Ik heb ook sneeuwmannen in de blog vandaag, maar buiten is geen sneeuw te zien bij ons.
Groetjes,
Akkelien

blauwruitje zei

Wat een leuk setje zo met zń tweeen. En echt tof dat ze je nog een setje kon sturen.

Marjan zei

Wat een service, zeg!! Super, jij blij. Heel gaaf deze kaart met de sneeuwpoppen, snap wel dat je ze graag wilde hebben. Fijn weekend!

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Scraptastisch zei

Wat een lieve verrassing van Marianne en ik snap dat je dit absoluut niet had verwacht en je hier super blij mee bent! Je kaart is geweldig en hele leuke kleuren!!!
xx Gerie

Sarah zei

Wat lief dat je ze zo toch kon bemachtigen. Ze komen vrolijk piepen!

Doris Klein zei

OMG.. this is so super cute! Love all the little details on your work. Pretty colours too.

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Wies zei

Wat een geweldig leuke verrassing van Marianne Design. En je hebt gelijk een mooie kaart gemaakt met deze vrolijke sneeuwpoppen. Bedankt voor het meedoen aan de DoAl(l)Kreatives Challenge.
Groetjes, Wies DT

cebelica zei

This is wonderful! I love the design and the colours. xx

Twingomaus zei

So sweet :)
Thanks for joining us at the DAK Challenge.
Greetings Andrea