zondag 10 december 2023

Decemberchallenge Kleuren met potloden

 Vandaag is een nieuwe challenge van start gegaan op het Kleuren met Potloden Challange Blog, het thema is weer "alles mag zolang je met kleurpotlood gekleurd hebt".

We mochten weer een digi kiezen van één van onze geweldige sponsors en ik ging dit keer voor "Christmas Merry" van RAM Stamps. Ik dacht wegens verwacht tijdgebrek een snelle digi te kiezen, maar er gaat toch wel wat tijd in zitten en dat is maar goed ook, want het is heerlijk om in deze drukke tijden de tijd te nemen om ontspannen te kleuren.


Foto's maken is met dit donkere weer meer een uitdaging, ik probeerde het nog eens plat in de keuken, nu zie je de kleuren wat beter.


We zouden het leuk vinden als we weer net zoveel of nog meer deelnames krijgen als in november, doe gezellig mee.

21 opmerkingen:

Margreet zei

Superleuke kaart en wat ander licht al met een foto kan doen. Leuk gekleurd.
xxx Margreet

Sarah zei

Leuke digi. Mooi kaartje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempel en het leuke design papier erachter
groetjes ellen

karin zei

Leuke digi en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
Met dit donkere weer is het moeilijk foto's maken. Met flits krijg je weerspiegeling en zonder zijn de kleuren te donker.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Het papier mest de kerstmannen past mooi bij het woord Merry en de sneeuwpop.
Heerlijk om even met je hobby je hoofd leeg te maken. Vooral in deze drukke tijd.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique
Leuke digi die weer mooi is ingekleurd .
Groetjes Elle-Jeanne

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd
Groetjes van Hetty

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt de digi heel mooi ingekleurd Angélique. Mooi het verloop in de letters en dat sneeuwpopje is een dotje.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh ik ga zeer meedoen! Het stimuleert mij ook om meer te kleuren. Het is heerlijk ontspannend, toch doe ik het te weinig naar mijn zin.
Ik moet aan de bak met verjaardagskaarten , maar het wil maar niet lukken... De isnpiratie is door de kerstflow even naar de achtergrond geraakt denk ik..

De Breimeisjes zei

Leuke kaart! En ja, foto's maken met kunstlicht, absoluut een uitdaging!

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart, Angelique
Heel mooi ingekleurdm mooi met dat verloop in de letters
Ik heb een klein fotostudiootje, waar ik altijd mijn kaarten in fotografeer
Nooit geen last van verkeerd licht meer
Liefs Martha

Marjolijn van Elsberg zei

Te leuk en lief dit kaartje, dat sneeuwmannetje, ik smelt!!!...

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Angelique........gr karin

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan hoor. Dat kleuren doe je echt prachtig. Wat mooi
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Marjan zei

Wat een leuke digi is dit en mooi door jou gekleurd! Erg leuke kaart, ook het papier wat je gebruikte is er top bij!

Daphne zei

Dat vind ik nou ook, kleuren is zó lekker ontspannend om te doen.
Leuke digi, ik hou van grote woorden.
Een sneeuwpop is trouwens wel tijdwinst, hihi, die is toch hoofdzakelijk wit, alhoewel ik wel zie dat jij het wel wat kleur hebt gegeven.

Elizabeth zei

Heel mooi gedaan, maar wat een verschil in kleur en intensiteit op beide foto's...

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke digi en mooi is hij ingekleurd.

Lieve groet, Petra

Freubelmina zei

Wat een leuke kaart en je kleurwerk is weer top Angelique!

Frederika zei

Lekker ontspannen met kleuren, lijkt me toch ook wel heerlijk. Hebben we nodig in deze drukke tijd. Het is weer een mooie kaart geworden.

Annie H zei

Die heb je weer prachtig gekleurd, dd overgang van de letters is goed gevonden ! Ja de foto’s kunnen heel erg van kleur verschillen, ik neem er ook altijd een aantal om de beste uit te kiezen.
Groetjes, Annie