donderdag 21 december 2023

Reminder december challenge Cheerful Sketches

En zo is het "opeens" alweer 21 december, tijd voor een herinnering aan de uitdaging van december bij Cheerful Sketches 



Ik gebruikte voor deze kaart de digi "Christmastea Ginger" van Last Minute Manda. Ik kleurde hem weer met potloden, Carand'AchePablo, die hebben het momenteel gewonnen van de alcoholstiften. Het papier is van Craft Sensations, de tekst is van Nellie Snellen. 

We hebben al mooie inzendingen, maar er kunnen er nog veel meer bij. De sketch van deze maand is de volgende:


Ik link deze kaart bij 52 Weeks to Christmas 

Dan wil ik jullie graag nog allemaal heel fijne feestdagen wensen!

30 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Enig kaartje met het leuke koekmanneke!!

Elizabeth zei

Op de één of andere manier heb ik een aantal blogposten van je gemist... Ik lees altijd via de leeslijst op mijn dashboard en ik zal straks eens kijken of je niet per ongeluk uit de lijst bent gehaald...
Wat een prachtige kaarten heb je de afgelopen tijd weer gemaakt, allemaal even zorgvuldig uitgewerkt en afgewerkt.
Bedankt voor je mooie kerstkaart! Guus vindt hem ook prachtig en staat steeds even te voelen aan de sneeuwpoppen...

Sarah zei

Leuk! Kerst is echt niet ver meer!
Hopelijk is de stress wat gaan liggen. X

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Snel gaat dat ineens hè. Zo vreemd.
Wat een mooie kaart maakte je als reminder. Het plaatje wat je gebruikt hebt is echt prachtig. Heel erg mooi gedaan. Het lijkt net een plaatje die je uitknipt, niet een ingekleurd plaatje, echt heel mooi egaal is het geworden. Prachtig.
Jij en je naasten ook hele fijne kerstdagen gewenst.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke stempel, mooi ingekleurd
groetjes ellen

Freubelmina zei

Wat een superleuke afbeelding die je -zoals altijd- weer top hebt ingekleurd en er een prachtige kaart van hebt gemaakt Angelique!
Ik wil je ook bedanken voor je mooie kerstkaart die ik gisteravond uit de brievenbus haalde, een lieverd met de kerstman en zijn vrouw 🤩 Ik moet bekennen dat je niet op mijn kerstlijst stond (omdat we afgelopen jaar pas begonnen zijn met elkaar kaarten te sturen) dus vandaag gaat er een kaart jouw kant op xx

KarinsArtScrap zei

mooi lief kaartje heb je gemaakt Angelique,,,,,,,,,gr karin

Daphne zei

Wat mooi gekleurd zeg.
Ik schrijf net op mijn blog dat mijn digi zo streperig is, maar hier zie je juist heel mooi gekleurd.
En leuk kaartje met deze leuke sketch!

Martha zei

Prachtig kerstkaartje Angelique
Mooi gekleurd, wat hebben we toch een heerlijke hobby he? We kunnen zomaar wisselen met kleurmediums en overal van genieten!
Fijne dag liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Leuke reminder Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dot dat gingerbread mannetje en prachtig ingekleurd Angélique. Dank je wel voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen en de lieve woorden die je erin schreef.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en voor jullie ook hele fijne dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt en ook heel erg mooi ingekleurd.
Fijne Feestdagen gewenst.Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met het grappige peperkoekmannetje Angélique.
Heel fijne feestdagen,
Antje

carla zei

Een hele mooie kerstkaart.
Leuke afbeelding en een prachtige reminder.
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en ook weer mooi gekleurd.
Fijne kerstdagen en groetjes, Caroline

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met dit leuke afdrukje. Groeten Trijntje

Diny zei

wat een leuke kaart heb je volgens de sketch gemaakt Angelique!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Diny

Wies zei

Mooie kaart voor de reminder van de CS challenge met dit leuk koekjes mannetje.
Bedankt voor je mooie kerstkaart met lieve wensen. De postbode heeft hem vandaag (in de stromende regen) bezorgd.
Groetjes, Wies

Margreet zei

O, wat istie leuk en wat heb je mooi gekleurd!
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Leuke kaart! Kaarten die je nu nog verstuurd komen vast niet meer voor de kerstdagen, maar hé, volgend jaar zijn er ook kerstdagen ;-)

joke zei

Mooie reminder kaart heb je gemaakt met deze schets en de leuke digi.
Wens je heel mooie feestdagen.
Groetjes Joke

Angélique zei

Akkelien, deze kaart is gelukkig al wat eerder verstuurd 😉

Nelleke zei

Wat een leukerd zeg, het kleuren gaat je steeds beter af. Verder wil ik je bedanken voor de mooie kaart die van de week in de bus lag. Heel erg leuk, dank je wel! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk! En ook hier lag je kerstkaart in de bus! Inderdaad had ik je al bedankt voor de kaart die nog komen moest, hahaha...andere Angélique denk ik. Maar nu is hij er en hij is zo leuk met die kleine pinguinnetjes!

Jantine zei

Wat een leuke reminderkaart, Angélique!
Mooi papier leuke digi!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Fijne kerstdagen!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

juffrouw Ooievaar zei

Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt.
Ook voor jou en je familie hele gezellige feestdagen.
Groetjes Anita

Trudy zei

Hoi Angelique bedankt voor je super leuke kerstkaart met het schattige eekhoorntje!
Hij kwam gisteren met de post.
Je bovenstaande kaartje is ook erg leuk!
Groetjes en fijne kerstdagen, Trudy

Crea Astrid zei

Een prachtige kerstkaart met een schattige digi. Mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Marjolein zei

Hele leuke kaart Angélique! Leuk afdrukje en mooi ingekleurd met de potloden. Hele fijne kerstdagen gewenst! Groeten Marjolein

Elle-Jeanne zei

Dankjewel voor je prachtige kerstkaart die ik mocht ontvangen.
Groetjes Elle-Jeanne