donderdag 14 december 2023

IJsberen

 Nu heb ik het hele jaar kerstkaarten gemaakt om in december geen kerststress te hebben en wat gebeurt er? Ik heb enorme kerststress! ARGHHH!!! Ik kom nog kerstkaarten tekort, moest nog verjaardagskaarten en vraag me niet wat we met Kerst gaan eten beide dagen, want ik heb geen flauw idee. O ja, mijn boom staat ook nog niet, zo laat ben ik nog nooit geweest!

Gelukkig is de sketch van Cheerful Sketches deze maand weer een heel leuke, daar heb ik nog wat kaarten mee kunnen maken.



En nog even samen:


De schattige plaatjes komen uit de Marianne Design adventkalender van 2 jaar geleden, het papier is van Craft Sensations. De tekst is van Craft Emotions. 

Ik zal de sketch nog even plaatsen, wellicht willen jullie graag meedoen met de challenge, dat mag met 3 kaarten en we hebben weer heel leuke sponsors: Beccy's Place, Last Minute Manda, Odynetika en Paper Nest Dolls. 
Zelf link ik deze kaarten bij 52 Weeks to Christmas.

30 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke sketch en het leuke dp wat een lieve ijsbeerplaatjes heb je gebruikt
veel succes met je kerstbezigheden
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Echt heel erg schattig met de ijsberen. Te lief gewoon. Fijn als je zo'n sketch hebt, ideaal bij het maken van kaarten vaak.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

Ach ach wat een kerststress dat is nu net niet leuk...
hopelijk komt alles weer op zijn pootjes terecht, (meestal altijd maar daar heb je nu niks aan).
hele leuke kaarten zijn dit.
Succes met alles.
Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Hetty P. zei

Zo herkenbaar: kerstkaartenmaak-stress. Ook hier zijn er tekort en nog verjaardagskaarten die gemaakt moeten worden ....
Maar voor deze week heb je heel erg leuke kaarten om te showen.
Mooi papier heb je erbij gebruikt.
Fijne dag,'
Hetty

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten met de ijsberen Angelique.
Mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes Elle-Jeanne

carla zei

Rustig blijven Angelique, het komt wel allemaal goed.
Zet het even van je af, want stress is voor niets goed.
Dan is het maar allemaal een beetje later, dat geeft toch niet.
Positief blijven en bekijk wat je wel al allemaal klaar hebt,
zoals de prachtige kerstkaarten die je het hele jaar door al hebt kunnen laten zien.
Ook deze 2 zijn weer zo schattig en knap gemaakt.
Fijne dagen nog.
Groetjes,
Carla

Scraptastisch zei

HoHoHo niet doen hoor kerststress, zet maar lekker de kerstboom neer Angelique dat geeft positieve sfeer! Ik heb ook een hele drukke tijd achter de rug en heb mijn kinderen gezegd met kerst heb ik lekkers en een glaasje in huis maar verwacht geen 3 sterren kerstmenu en dat geeft rust, al die boodschappen had ik ook geen zin in dit jaar! Wel ga ik met het hele spul uit eten in de kerstvakantie maar relaxte kerst.
Deze mooie kaarten zijn af en tijd om een beetje te gaan genieten hoor!
xx Gerie

Nelleke zei

Oeps…. Geen stress je hebt nog een aantal dagen. En samen boerenkool eten kan ook heel gezellig zijn! Je laat weer 2 mooie kaartjes zien. De sketch is leuk ik heb hem al 2x gebruikt. Zelf heb ik ook altijd gekochte kaarten liggen voor achter de hand, dat werkt echt wel goed, want soms is het gewoon zo dat het gewoon niet lukt. Succes, groetjes Nelleke

De Hobbykamer van Petra zei

Het is niet van je kaarten af te zien dat je kerststress hebt. Ze zijn beide prima gelukt al dacht ik in eerste instantie dat het 1 kaart was die je 2 keer plaatste ;-)

Doe vooral kalm aan.

Lieve groet, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Wat lieffff, die ijsberen, deze dan natuurlijk. Echt leuke kaartjes.

Martha zei

Prachtige kerstkaartjes, Angelique
Jammer dat je stress hebt want dat is niet leuk
Liefs Martha

Sarah zei

O nee stress... Maar misschien is het goede stress en bruis je seffens gewoon van ideeën om nog een snelle eenvoudige reeks kerstkaarten te maken. De kerstboom die komt er wel en ideeën over een menu dat gaat je vast lukken. Je kan het!
Deze twee kaartjes zijn alvast heel leuk x

Jantine zei

Wat een schattige kaartjes met die ijsberen, Angelique. Maar wat naar dat je kerst stress hebt! Blijven ademen en een lijstje maken helpt mij daarbij. Ik heb wel de boom al staan, pas een paar jaar dat ik die al voor mijn verjaardag neer zet. En het menu is ook rond, maar super eenvoudig, vanwege mijn long covid. Het gaat om het samenzijn... Succes en sterkte.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

De Breimeisjes zei

Bere-gezellige kaarten!
Haha, dan maak je het maar niet te moeilijk met dat kerst-eten, hoor! Stamppot is ook lekker :-)
En je hebt nog 10 dagen vooraf ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ho, ho, ho geen kerst-stress Angélique, komt uiteindelijk allemaal goed. Wat we eten weet ik ook nog niet maar liefst zo gemakkelijk mogelijk hihi. Je laat schattige, mooie kerstkaarten zien met die leuke plaatjes. Mooie kleurtjes. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Oooh wat een stress bij jou! Je kaartjes zijn in ieder geval erg leuk!
De rest komt vanzelf wel goed denk ik!
In je bericht aan mij vroeg je of ik de verjaardagskaart had ontvangen maar ik denk dat je in de war bent met een ander want ik ben in april jarig en toen heb ik je waarschijnlijk wel bedankt voor de kaart! Komt vast door al die stress die je hebt! haha
Doe rustig aan en groetjes, Trudy

Crea Astrid zei

Twee mooie kerstkaarten heb je gemaakt met schattige plaatjes en prachtig papier. Blijf dat DP ook erg mooi vinden. Ik heb toevallig mijn kerstspullen het weekend neer gezet/gehangen. Gisteren eindelijk de kerstkaarten geschreven, maar moet ook nog een paar kerstkaarten erbij maken. Ik schrijf ook gekochte kerstkaarten naar mensen waar ik geen zelfgemaakte kaart van krijg, anders krijg ik het niet bolgewerkt met de kerstkaarten.
Succes met de boom en de kerstkaarten.

Groetjes, Astrid.

Diny zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt!
Groetjes Diny

marian zei

Ja wat jammer dat je nu op het laatst nog zoveel stress hebt over je kerstkaarten, je kunt ook altijd nog een nieuwjaarskaartje sturen Hè.
Maar je hebt nog een paar super mooie kaartjes gemaakt.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Wat maakte je superleuke kaarten met de schattige beren…toppie hoor!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Oh balen! Komt natuurlijk dat er ook bestellingen bij zaten....dan denk je dat je een boel gemaakt het, en dat heb je ook. Alleen niet om ze zelf te versturen...
Ik weet ook nog niet wat we gaan eten met Kerst. Zaterdag vieren we Sint en als dat voorbij is denk ik weer verder. Tot nu toe genoeg kerstkaarten, dat is wel een heel fijn idee...
Jouw ijsbeerkaartjes zijn ook gaaf! De sketch heb ik gisteren gebruikt, zie je binnenkort. ik denk zelfs morgen al! Nou, hou het hoofd koel en maak je niet te druk!

Henriët zei

Adem in, adem uit........het komt zoals het komt zei mijn vader altijd. Het komt vast wel goed met die kerstboom, de kaarten en het eten tijdens Kerst.
Je hebt er in ieder geval weer 2 mooie kaarten bij om te versturen.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Deze plaatjes vragen om dit dp, het is er perfect voor.
"Geen stress, de Kerstman zegt niet voor niks HO HO HO"!!
(Doe geen boom dit jaar, maar zet wat Lichtjes neer, zet je gekregen kerstkaarten opvallend in je kamer, dat geeft al genoeg versiering, koop wat kaartjes, zodat je niet hoeft te maken of maak een serie CAS kaartjes, met weinig poespas.
Eet stamppot de ene dag, hapjes de andere dag en een ovenschotel is ook altijd lekker)

Margreet zei

Wat een superleuke kaartjes heb je met onze schets gemaakt.
Balen voor je, al die kerststress. Sterkte!
xxx Margreet

Sarah zei

Hey Angelique, met alle tips is de stress misschien al een beetje verminderd.
Ik wil je bedanken voor je mooie kaart die ik mocht ontvangen en de lieve warme wensen erin. Alvast een fijn weekend x

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee prachtige kaarten. Heel mooie DP en plaatjes. Rustig aan het komt allemaal wel goed Angelique.Fijn weekend, groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

mooie lieve kaartjes heb je gemaakt Angelque..................gr karin

joke zei

Twee mooie kaarten heb je gemaakt met de schets en ik kan gerust zeggen dat het wel goed komt al is het nu even balen.
Groetjes Joke

Freubelmina zei

Nou deze 2 zijn in ieder geval een aanwinst, ze zijn prachtig met het mooie papier en schattige plaatjes Angelique!
Succes met alle dingen die je nog “moet” doen xx

Elizabeth zei

Och heden Angélique... misschien stuur je wel tè veel kerstkaarten! Het kost best veel tijd om er even een stel bij te moeten maken.
Misschien toch een aantal in serie maken, dat scheelt wel tijd vind ik.
Je laat weer mooie kaarten zien!