donderdag 28 december 2023

Kerstattentie voor mijn cliënten

 Hebben jullie fijne Kerstdagen gehad? Ik hoop het van harte.

Bij mij is het helemaal goed gekomen met de Kerststress (natuurlijk zou ik haast zeggen, zo gaat dat altijd en ik weet het ook wel diep van binnen) en ik heb echt heel fijne dagen gehad. De eerste Kerstdag heb ik voor het diner gezorgd bij Remco's ouders en hebben we daar gezellig gegeten. De tweede kwamen mijm oudste zoon met Nevv, mijn jongste zoon met zijn vriendin en mijn moeder eten (Remco was er het hele weekend). Mijn nichtjes uit Alkmaar kwamen nog spontaan langs, heel gezellig allemaal. Wat wel heel jammer was dat Remco zondag ziek werd. Hij is wel beide dagen bij de feestelijkheden geweest, maar verder heeft hij in bed gelegen, zo naar voor hem. Inmiddels is hij gelukkig iets opgeknapt.

Meestal maak ik voor mijn cliënten een speciale kerstattentie. Zo maakte ik vorig jaar voor allemaal een lantaarntje, heb ik het jaar daarvoor bij een kaart een poinsettia gegeven en dit jaar had ik ook wat bedacht: een mapje met daarin een erwten-cup-a-soup en een verpakt sneetje roggebrood omdat dat er toch bijhoort. Het was even meten, maar verder niet moeilijk om te bedenken en uitvoeren.


Op de voorkant de wel bekende ijsbeertjes van Marianne Design,  het papier is van Decotime. De letters en cijfers zijn van spiegelkarton.

Het ziet er best leuk uit toch? Mijn cliënten waren blij verrast en daar doen we het voor.

Omdat het een soort van kerstkaarten zijn link ik ze bij 52 Weeks to Christmas, daar ga ik komend jaar maar nog intensiever meedoen.

Vandaag heb ik het nog wat extra druk door het werk, maar zodra ik kan kom ik weer jullie blogs bezoeken hoor en ga ik verder met genieten van jullie creaties.

31 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een prachtige cadeautjes maakte je voor je cliënten. Dat wordt dus ook al een soort traditie als ik het zo lees. En altijd fijn als mensen het waarderen dat geeft weer veel voldoening.
Nu op naar 2024!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie cadeautjes voor je cliënten wat een verwennerij ze boffen maar met jou
nu op naar 2024
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Super mooie originele cadeautjes voor je cliënten en daar zullen ze vast blij mee zijn.
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat fijn dat het meeviel met de kerststress. En wat ontzettend naar dat Remco zo ziek was, heel vervelend is dat. Ik had hele drukke kerstdagen want ik moest 5 dagen werken. Drukke dagen en heel eerlijk, niet echt gezellig op het werk. Maar goed. Ik ben nu lekker vrij tot in het nieuwe jaar.
Je attenties voor de cliënten zijn echt zo lief. En zo mooi gemaakt. Daar was iedereen vast ontzettend blij mee. Heel creatief bedacht.
Mocht je geen berichtje meer plaatsen voor die tijd. Een hele goede jaarwisseling en een heel mooi, gezond, gelukkig en creatief 2024 gewenst.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Echt leuk deze kerstcreaties, Angelique
Daar xullen de cliënten blij mee zijn!
Fijn dat je zulke fijne dagen hebt gehad, hopelijk is Remco weer opgeknapt
Liefs Martha

carla zei

Wat zijn dit leuke kerstattenties die je gemaakt hebt.
Echt heel mooi wat je bedacht hebt met het soepje en brood in de binnenkant en de buitenkant oogt ook heel mooi met dat leuke sneeuwpopje.
Toffe cadeautjes.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige cadeautjes Angelique super gedaan....gr karin

Anita van Deur zei

Wauw wat zijn dit leuke cadeautjes geworden!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kersattenties heb je voor je cliënten gemaakt. Daar zijn ze vast erg blij mee. Dat is dan nog en aardig werkje voor je geweest, maar erg leuk gedaan zo van binnen met een zakje erwten-cup-a-soup en een verpakt sneetje roggebrood.

Groetjes, Astrid.

marian zei

Zo te lezen heb je een gezellige kerst gehad en met de stress is het gelukkig meegevallen. De attenties voor je cliënten zijn super leuk geworden en ik vind het een heel leuk idee.
Ik wens je ook een heel gezellige jaarwisseling en groetjes van Marian.

Diny zei

wow.....wat heb je dat leuk gedaan Angelique....prachtige cadeautjes zijn het!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een ontzettend leuk idee, die erwtensoep met roggenbrood, Angélique! Mooi gemaakt en een heel leuke verrassing voor je cliënten.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ellen zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt…ziet er heel gezellig en verzorgt uit!
Heel naar dat Remco zo ziek was, hopelijk nu weer opgeknapt!
Op naar de jaarwisseling, groetjes Ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

oh wat lief dat je dit voor je cliënten hebt gemaakt, zie er zo schattig uit, je hebt het mooi gemaakt, en het past precies blij elkaar. Klinkt leuk met kerst, vooral als er ook nog spontaan bezoek komt. Gezellige jaarwisseling gewenst. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke attenties voor de cliënten Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Wat een top idee, zo leuk! De kaart op zich is al mooi! Wat zullen je cliënten ook blij met jou zijn!

Trudy zei

Je hebt hele leuke en vrolijke mapjes gemaakt, erg origineel vind ik!
Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie cadeautjes heb je gemaakt met die schattige beer Angélique. En het cadeautje zelf vind ik ook zo leuk bedacht, erwtensoep met roggebbrood. Hoe kom je erop?
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuk idee om instant erwtensoep en verpakt roggebrood bij elkaar in een kaart te stoppen. Erg leuk bedacht en mooi uitgevoerd!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een gave cadeautjes heb je voor je cliënten gemaakt, Angélique. Heel origineel bedacht (en prachtig uitgevoerd).
Wat jammer dat Remco ziek is geworden. Ik hoop dat hij weer opgeknapt is.
xxx Margreet

Marjolein zei

Wat een ontzettend leuke attentie voor je cliënten! Ik begrijp wel dat ze er blij mee waren, zo lief van je! Jammer dat Remco ziek is geworden. Hopelijk is hij inmiddels weer helemaal opgeknapt.

Groetjes,
Marjolein

GerJanne zei

ha die Angélique, wat is dit ontzettend leuk gemaakt! Inderdaad heel origineel met de erwtensoep en roggebrood... het ziet er geweldig uit.
Jammer dat Remco zich niet topfit voelde. Deze kerst is er bij ons niemand ziek geworden gelukkig. Twee jaar terug was het ziekenboeg en zaten Guus en ik met zijn tweetjes aan het kerstdiner... vergeet je nooit meer, hoor!

Wies zei

Fijn dat het allemaal goed is gekomen met de kerststress en dat je het gezellig hebt gehad. Jammer dat Remco ziek werd, maar gelukkig weer wat is opgeknapt.
Wat een leuke attentie maakte je voor je cliënten. Goed idee om er erwtwensoep en roggebrood in te doen.

Trijntje zei

Wat heb je een superleuke attentie voor je cliënten gemaakt. Je hebt je nog goed druk gemaakt…. Maar dit is vast in de smaak gevallen. Wantc het is zo leuk. Alvast een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Wat zullen je clienten blij zijn met zo'n leuke zelfgemaakte kaart want ze zijn heel leuk.



Lieve groet en een fijne jaarwisseling, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Fijn dat de dagen goed en leuk verlopen zijn, het is wat hè, die kerststress, wat doen we onszelf toch allemaal aan. Jammer van de zieke maar gelukkig weer opgeknapt. Prachtige leuke attenties heb je gemaakt en erwtensoep met roggebrood, mmmmm (Alleen liever vers, hihi) Maar jijzelf ook denk ik zomaar. Een erg leuk idee. Alle goeds voor 2024 Angélique. Lieve groet, Marjolijn.

Scraptastisch zei

En als de snert met roggebrood is genuttigd kan er heel handig een klein notitie blokje in!
Ontzettend leuk en attent gebaar Angelique! Ik heb ook genoten van de kerstdagen en alle kids!
Ik wil jou alvast een fijne jaarwisseling wensen en een fijn en goed 2024!
xx Gerie

karin zei

Wat leuk zo'n kleine attentie en zeker als dat zelfgemaakt is. Schitterend!
Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2024.
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Wat leuk! Die cliënten van jou boffen om elk jaar iets moois te mogen ontvangen.

Josje zei

Wat leuk zeg , is altijd leuk om iets kleins te geven
Groetjes Josje

Freubelmina zei

Dit was een hele klus maar je mag er supertrots op zijn want ze zijn prachtig!
Lief van jou om de mensen te verwennen xx